Louis POV:
Ik word wakker van de wekker want vandaag ga ik beginnen op een nieuwe school om muziekles te geven.Mijn vriendin Amber is vandaag vrij, dus die past vandaag op Lilian. Vanmiddag brengt ze onze dochter naar mij toe. Mijn leerlingen vinden het geweldig om een klein kind in de les te hebben en ook de directeur vindt het geen enkel probleem.
Als het 07:30 is geef ik Amber een kus en ze geeft me liefdevol een kus terug. Daarna loop ik naar beneden om vervolgens met de auto naar school te rijden.Het voordeel is dat de school niet heel erg ver weg zit.
Na 20 minuten ben ik op school aangekomen en zeg ik mijn collega's Zayn en Liam gedag.Hun wisselen hun diensten om met gymnastiek en maatschappijleer.
Elke collega heeft een extra schoolvak die ze moeten geven. Ik doe Engels en wiskunde.
Vandaag komt ook mijn nieuwe collega Harry op deze school werken.Hij komt uit Doncaster en is voor de een of andere reden hier naartoe overgeplaatst.
Harry POV:
Ik heb vandaag een meekijk dag op mijn nieuwe school, Ik ben benieuwd wie mijn nieuwe collega's gaan worden. Met wie ik samen les ga geven is me nog niet verteld.
Omdat ik nog niet echt een huis heb hier in London en Niall wel, woon ik eerst een tijdje bij hem.
Samen rijden we naar de nieuwe school, wat wel zo gezellig is en omdat we beiden nieuw zijn kunnen we veel aan elkaar hebben.Ook voor het geval het niet zo goed botert met onze nieuwe collega's. Omdat we nog niet de tijd hebben gehad om een auto aan te schaffen zijn we met het openbaar vervoer.
We komen aan bij een grote school en kijken onze ogen uit, omdat het zo'n grote mooie school is. We lopen naar binnen en gaan meteen naar de balie. Een lieve baliemedewerkster vraagt wat ze voor ons kan betekenen.Ik geef aan dat we voor het eerst op deze school zijn en dat we een afspraak met de directeur hebben, genaamd meneer Adams.Ze knikt en aangekomen bij de kamer van meneer Adams, de directeur, vraagt ze of we een kop koffie of thee willen.
Ik geef aan dat ik wel een thee lust en Niall wil een zwarte koffie.
Als ze terugkomt heeft ze 2 kopjes bij zich, 1 koffie voor meneer Horan en een thee voor meneer Styles.Ondertussen loopt ze naar het kantoor van meneer Adams. Na 5 minuten komt ze terug en mogen we naar het kantoor van meneer Adams in.We bedanken haar voor de service. De deur van het kantoor staat open en ik zie een jong uitziende directeur van ongeveer rond de 30-40 jaar. We schudden de directeur een hand.
Directeur John POV:
Het is vrij vroeg en vandaag krijg ik 2 nieuwe leerkrachten. Beiden zijn ze overgeplaatst en ik weet dat ze beiden uit Doncaster komen. Ik ben hun dossier aan het bekijken wanneer Pamela op de deur klopt om te laten weten dat de nieuwe leerkrachten er zijn.Vandaag lopen ze een dag mee en morgen gaan ze beginnen met hun eigen lessen.Ik heb de leerkrachten die er iemand bij krijgen al op de hoogte gesteld.Ik vertel dat ze binnen kunnen komen.
Goedemorgen meneer Adams, Ik ben Harry Styles en ik geef hem een hand en achter hem komt een blonde jongen binnen.Ik ben Niall Horan. Ik nodig ze uit om te gaan zitten.
Zo jongens, wat voor lessen kunnen en willen jullie op deze school gaan geven?
Harry vertelt dat hij graag wiskunde wilt geven en Niall wilt graag muziekles geven.
Ik vertel dat dat hun hoofdvakken worden en dat ze beiden er nog een andere les bij krijgen om te geven.Niall gaat Engels geven en Harry gaat geschiedenis geven.
Nu het officiële gedeelte voorbij is,wordt er gevraagd of hij iets van ons moet weten, denkend aan familie die ziek is,en die wellicht hulp zouden moeten hebben of andere zaken die spelen.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...