Hoofdstuk 58 Nieuwjaarsdag

8 1 0
                                    

Luke POV:

 Het is 10:00  uur als ik wakker word gemaakt door Lilian.

Kan je niet slapen? vraag ik.

Nee, en ik krijg papa niet wakker zegt Lilian.Awha, nou misschien heeft hij zo weinig slaap gehad dat hij moeilijk wakker kan worden.Zullen wij dan alvast beneden gaat eten? vraag ik.

Ja, dat is goed antwoord Lilian en we lopen samen naar de woonkamer.

Wat zou je willen eten? vraag ik. Ze kijkt me beschaamd aan en zegt dat ze graag een oliebol  wilt hebben.

Ik denk dat dat niet zo een goed idee is lieverd en ik weet zeker dat papa het ook niet een geweldig idee gaat vinden als je nu al een oliebol pakt.Zullen we dat voor de middag doen?

Oke zegt ze met een zucht.

 Louis POV:

 Het is 11:00 uur en ik zie dat Luke en Lilian al uit bed zijn. Ik ga naar de woonkamer en zie dat ze televisie zitten te kijken.

Hallo lieverd zeg ik.Als ze me ziet rent ze naar me toe en ik vang haar op.

Ze kon je niet wakker krijgen dus maakte ze mij maar wakker zegt Luke.

Ik kijk naar beneden en zeg sorry Luke en Lilian.

hebben jullie al ontbeten? vraag ik dan?

Ja papa zegt Lilian.Ik wilde een oliebol maar Luke zei dat het misschien leuker is als iedereen wakker is geworden.

Daar heeft Luke wel een beetje gelijk in. Dank je wel schat dat je er voor Lilian bent uitgegaan.

Ik zou zorgen dat... en toen werd ik onderbroken door een zoen.

Nee schat, het is geen enkel probleem,je hebt je slaap hard nodig.

Het is 13:00 uur en iedereen is wakker.

Lilian, mag ik je wat vragen?  vraagt Luke.

Jij mag me alles vragen  zegt Lilian.

Wat zou je ervan vinden als ik met jouw papa zou gaan trouwen? En dat ik tevens jouw stief papa wordt?  vraagt Luke.Lilian denkt even na.

Ik denk dat als je met mijn papa wilt trouwen dat je papa dan heel gelukkig maakt.

En ik beschouw je al als mijn papa alleen weet ik niet of je zo genoemd wilt worden zegt Lilian.

Dus het is een ja? vraag ik voor de zekerheid.

Papa,als Luke jou  gelukkig maakt dan moet je dat ook gewoon doen zegt Lilian.

Ik kniel voor Lilian en zeg:

Ja,Luke maakt me gelukkig,maar het betekent heel veel voor me als je het met me eens bent.

Je bent de belangrijkste persoon in mijn leven zeg ik.

Dat weet ik lieverd, maar ik ben wel blij dat je het met me eens bent  dat je bij mij hoort zegt Luke.Dat is waar beaam ik.

Kunnen we nog zwemmen? vraagt Lilian.

Jazeker, kan dat.We gaan dan wel naar een binnen zwembad.

Gelukkig gaan er ook busjes van ons appartement naar het zwembad.

Rond 14:30 uur komen we aan bij het zwembad. Als we klaar zijn met omkleden gaan we samen naar het water.Lilian zit op de nek van Niall omdat hij namelijk langer is dan ik.

Hij gaat rustig het water in om Lilian aan het water  te laten wennen.

Ik ga het zwemmen wel missen zegt Lilian.Ik lach en zeg: Lieverd,we zwemmen zo vaak als mogelijk in London,dus dat komt echt wel goed.

Helaas zijn er hier minder glijbanen,maar voor Lilian maakt dat helemaal niks uit.

Wanneer het 18:00 is heeft iedereen het wel gehad en gaan we ons omkleden.

Net als iedere keer heb ik vandaag ook de buggy mee,zodat ze lekker kan slapen en in de bus kan ze lekker tegen me aanleunen.

Na 20 minuten zijn we klaar met douchen en aankleden en lopen we met ons 5en en Lilian in de buggy naar de standplaats waar de bus straks zou arriveren en om ons terug te rijden naar het appartement,waar we nog tot morgen logeren.

Als ik op het bord kijk zie ik dat hij over 10 minuten arriveert. Lilian ligt nog lekker te slapen.

Jongens, dit was echt een super leuke vakantie zegt Zayn.

Zeker weten en ook leuk dat Luke en Lilian mee waren zegt Liam.

Ik glimlach.Ja, ik zou eigenlijk thuis moeten blijven grap ik.

Niall komt naast me staan en geeft me een knuffel.Nee hoor gozer,jij hoort er ook bij.

Nou, dank je wel, dan ga ik de volgende keer weer gezellig mee.

Omdat we morgen een late vlucht hebben gaan we dit keer gewoon in het appartement koken.

Het lievelingseten van Lilian: potatoes with mozzarella and chicken.

Rond 19:00 uur zijn we bij het appartement en ga ik meteen aan de slag om het eten klaar te maken voor ons allemaal.

Het is 21:00 uur en Lilian is erg moe en dat is ook wel fijn,want voor haar is het ook bedtijd dus breng ik haar meteen naar onze kamer.Ook de andere jongens gaan gelijk slapen en Luke komt achter me aan.Schat ik ben blij dat ik jouw in de toekomst als mijn man mag beschouwen zegt Luke.Hetzelfde geldt voor mij my love en ik geef hem een zoen.

Het is 23:00 uur en we vallen in slaap met Lilian op mijn borst die al erg moe was.Ik houd haar beschermend vast.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu