Het is 3 weken geleden dat Luke en Lilian een auto ongeluk hebben gehad.
Louis is enkel en alleen bij Lilian en Luke weggegaan om naar het toilet te gaan.Eten doet hij amper.
Louis POV:
Ik word wakker en Lilian ligt op mij en ik weet inmiddels dat ze niet terug zou kunnen praten.
Ik ben sinds het ongeluk niet meer gaan werken.Ik heb het wel geprobeerd,maar na 2 uurtjes heeft Harry me toch naar het ziekenhuis laten gaan omdat ik me niet kan concentreren.
Mijn moeder komt dagelijks langs rond etenstijd zodat ik toch ga eten.Dit is verplicht omdat ik namelijk al 4 dagen niet heb gegeten,ik heb alleen maar wat gedronken.
Harry POV:
Het is al 3 weken geleden en de 3e dag wilde Louis gaan werken,maar na 2 lesuren zag ik dat hij zijn aandacht er niet bij had.Ik had gelukkig 2 uur geen leerlingen dus ik bracht hem terug naar het ziekenhuis.
Johanna heeft zijn auto meegenomen,omdat het anders te duur werd met parkeren bij het ziekenhuis.
Omdat Louis niet werkt doe ik nu 5 dagen,omdat de lessen toch door moeten gaan.
Sommige leerlingen vragen hoe het met Lilian is en ik vertel hun dat er weinig nieuws van het ziekenhuis komt,hetzelfde geld voor de neef van de directeur.
Louis heeft aangeboden om wel vanuit het ziekenhuis het nakijkwerk te doen als ik het meeneem en de volgende ochtend weer komt ophalen voordat de school begint.Dat vind ik wel fijn en voor Louis is het ook afleiding. Na school rijd ik erheen.Het is 30 minuten rijden.
Het is 16:30 en ik ga naar het ziekenhuis om Louis te zien en hem zijn werk af te geven.
Natuurlijk vraag ik ook hoe het met Lilian en Luke gaat.
Louis POV:
Het is 16.00 en omdat ik niet op school kan werken,maar wel in het ziekenhuis om dingen na te kijken om Harry toch wat te ondersteunen zodat hij niet tot laat bezig is.
Ik heb aangeboden dat hij het werk meeneemt en ik het dan nakijk en dat hij het dan voor schooltijd weer ophaalt en dat is vandaag weer het geval.
Hoe gaat het?
Nog steeds hetzelfde zeg ik.
Opeens zie ik dat er beweging is bij Luke en ik druk op het knopje voor hulp.
De verpleegster komt binnen en ik vertel dat er beweging is bij Luke.
Ze knikt en laat de arts langskomen.
Ik geloof dat er inderdaad nieuws is zegt de arts.
Ja,nu alleen Lilian nog.
Na wat controles vertelt de arts dat er inderdaad wel een kans is dat Luke zou ontwaken uit zijn coma.Ik ben opgelucht,maar ook weer niet,omdat mijn dochtertje nog niet is ontwaakt.
Harry gaat na een uurtje weg.Hij gaat bij Niall eten.Ze hadden mij ook uitgenodigd maar ik wilde liever bij mijn dochter blijven en bij mijn vriend,hoewel ik hem officieel nog niks gevraagd heb.
Luke POV:
Ik hoor wel stemmen maar kan niet reageren.
De afgelopen dagen heb ik voornamelijk Louis gehoord.Hij vertelde me dat ik wakker moest worden en dat hij van mij houdt en ik voel hetzelfde voor hem.
Ik voel me zelf schuldig voor het ongeluk.Lilian is nog niet bijgekomen.
Ik hoor Louis vragen of ik hem wil knijpen,omdat er een reflex is geweest.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...