Louis POV:
Het is 06:00 uur en ik word wakker door de wekker die ik gisteren heb gezet.
Lilian wordt er ook wakker van maar dat vind ik niet zo erg.
We moeten over 3 uurtjes weg omdat we ook nog een uur rijden voor de boeg hebben naar het vliegveld.We moeten een uur van tevoren aanwezig zijn en aangezien mijn ouders 2 douches hebben in huis is dat wel makkelijk.
Na een half uur zijn we klaar met douchen en aankleden en gaan we met zijn 3en naar beneden.
Papa,mag ik op het vliegveld eten? vraagt Lilian omdat ze namelijk geen zin heeft in brood.
Nee lieverd,je gaat gewoon ontbijten en ik ga jou niet voortrekken op mijn zusjes en broertje en jouw neefje en nichtjes.Ze zucht. Oke dan alleen een broodje kaas.
Als mijn moeder beneden komt begroet ze ons.Lilian kijkt een beetje boos naar mij,maar ik vind het niet erg want ze weet dat ze niet altijd haar zin kan krijgen.
Wat is er? vraagt mijn moeder aan Lilian.Ik mag van papa mijn ontbijt niet overslaan.
Maar dat mag van mij ook niet en ik weet wat je wilt maar dat kan je ook krijgen als je het papa lief vraagt.Ik weet zeker dat hij er dan over na zal denken zegt mijn moeder.
Papa,mag ik op het vliegveld een croissantje als ik nu brood eet? vraagt ze heel lief.
Ik smelt van haar lieve vraag, Lilian je weet dat je van me alles krijgt als je het maar vraagt en als het kan,ik wil alleen niet dat je je ontbijt daarvoor aan de kant zet.Snap je? Maar ja, je mag op het vliegveld een croissant hebben maar dan moet je nu ook wel iets eten schat.
Luke komt naar beneden en ziet dat Lilian op mijn schoot zit.
Hebben jullie al zin in de vakantie? vraagt Luke.
Ja, zeker weten antwoord ik en Lilian wacht even totdat ze haar mond leeg heeft.Dat heb ik haar geleerd,dat het niet netjes is om met volle mond te praten en ook Lilian zegt ja zeker weten.
Het is 09:00 uur en het word tijd dat we vertrekken.De koffers zitten al in de auto en ik heb besloten dat ik bij Lilian achterin ga zitten en Luke ons naar het vliegveld rijdt.
Het is 10:30 uur als we aankomen op het vliegveld.Dit komt omdat het wel erg druk was op de snelweg rond het vliegveld.
Als we een parkeerplekje gevonden hebben wachten we op de shuttle die ons naar de ingang van het veld brengt.Ik heb Lilian in de buggy gedaan omdat ze niet echt gewend is om zo vroeg rond te lopen en zodat ze ook wat kan slapen als ze daar behoefte aan heeft.
Als we er net 10 minuten zijn komen de jongens er ook aan.
Lilian ziet de jongens en wil uit de buggy.Lieverd je mag ze begroeten als we binnen zijn,nu moeten we even wachten lieverd en ze knikt.
Na 20 minuten zijn we bij de hoofdingang en ik besluit dat ze nu wel kan gaan lopen maar wel in mijn buurt moet blijven want ik wil Lilian voor geen goud kwijt.
Ze wil op de nek van Zayn en ik help haar daarbij.
Als we bij een shop aankomen waar ze ook warme broodjes verkopen wil Lilian weer op de grond lopen.Ik help haar eraf en Zayn zucht, dit had ook niet langer moeten duren,ze wordt zwaar zegt hij.Ik lach tja ze wordt gelukkig groot.
Na een uur wordt onze vlucht omgeroepen en heeft Lilian haar beloofde croissant opgegeten.
Gelukkig zitten we in het vliegtuig bij elkaar op 1 rij.We hebben namelijk maar 5 stoelen en uiteraard gaat Lilian op mijn schoot zitten met haar hoofd in mijn hals.
Ze kan echt overal slapen he? vraagt Niall of niet?
Ja, zo goed als, inderdaad met een paar uitzonderingen.
En welke uitzonderingen zijn dat? vraagt Zayn.
Nou, als er teveel mensen aan het praten zijn slaapt ze licht en dan kan elke beweging zorgen dat ze weer helemaal wakker wordt.
Hoe merk je dat ze slaapt? vraagt Liam.Dat is moeilijk uit te leggen.
Maar nu kan je zeker niet gaan drinken? vraagt Luke.
Jawel,maar niet zoveel als de jongens en dat vind ik helemaal geen probleem.Ik weer graag wat ik doe en ik kan geen clubs in maar dat vind ik geen probleem.
Hoe vier jij meestal vakantie? vraagt Niall.
Over de boulevard lopen en met deze lieverd veel zwemmen is mijn antwoord.
Vind je het niet erg als ik en de jongens de stad ingaan? vraagt Zayn.
wie allemaal? Luke Liam Niall en ik zegt Zayn.
Wat Luke doet moet hijzelf weten,ik ben zijn baas niet.
Luke lacht.Nou ik voel me wel medeverantwoordelijk voor Lilian dus ik blijf lekker bij Lou en Lilian als jullie het niet erg vinden.
Ik lach, nou dat word dus uitgaan met zijn 3en zeg ik.
Houd je niet van uitgaan? vraagt Niall aan Luke.
Nee, niet echt.Ik vind een kroegje af en toe wel goed maar ik drink niet echt heel erg en een feestbeest ben ik ook niet echt.
Na enkele uren gaan we weer landen en we wachten op de koffers.
Ik heb Lilian al in de kinderwagen gedaan en het fijne is dat Luke de koffers doet.
Als we de spullen hebben wachten we op de taxi die ons naar het appartement brengt.(met een zwembad)
Na een uur in de taxi gezeten te hebben komen we aan bij ons appartement.
We stappen uit en Liam betaald de taxi en gezamenlijk lopen we naar binnen.
Het is 14:00 uur maar Lilian is nog veel te moe om de stad te verkennen dus ik blijf mtmet haar achter terwijl de jongens de stad ingaan.
Wanneer het 16:00 uur id wordt Lilian wakker.Hey lieverd,heb je lekker geslapen?
Ja zeker weten, antwoord ze.Wanneer gaan we zwemmen? vraagt ze gelijk.
Morgen lieverd, het is nu niet zo heel erg warm en anders word je ziek.
OkeOké papa antwoordde ze.
Als het 17:00 uur is gaan we eten. De jongens zijn naar een restaurant in de stad.
Papa, wat gaan we eten met zijn tweeën? vraagt Lilian. Pizza schat,want ik denk deze vakantie aan jou.Yippee roept ze en ik lach.
Wanneer het 21:00 uur is valt ze op mijn schoot in slaap en ondertussen komen de jongens ook weer thuis.
Als ze zien dat Lilian slaapt doen ze rustig en kijken we nog even televisie.
Hoe was jullie avond? vraagt Luke.
Goed hoor, we hebben pizza gegeten dus de vakantie van Lilian is begonnen lach ik.
Ja inderdaad,dat kan je wel zeggen zegt Liam.
Rond 24:00 wordt het tijd om te gaan slapen.
Ik wens iedereen een fijne nacht en iedereen gaat naar zijn eigen kamer toe.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...