Hoofdstuk 9 verhuizing

52 3 0
                                    

Harry POV:

Het is s morgens 09:00 en ik word wakker naast de mooiste van heel London. Ik kijk hem lief aan en dan hoor ik zijn sexy stem die zegt: Staren is zeer onbeleefd meneer Styles.

Hoe weet je dat ik je aan zit te staren?  Je hebt je ogen dicht lach ik zacht.Ik voel dat zegt Louis terug.

Ik ga me douchen en aankleden, kom je daarna ook uit bed? Dan gaan we zorgen dat mijn spullen verhuisd kunnen worden. Ik sta op en ga naar de douche, maar dan voel ik 2 strakke handen om mijn middel die me tegen de borst van Louis houden gedrukt.

Schat, ik moet echt gaan douchen zeg ik terwijl hij me een zoen geeft.

Vervolgens krijg ik een zuigzoen waar ik enigszins kippenvel van krijg.Nadat hij er 2 geplaatst heeft fluistert hij in mijn oor: Nu ben je helemaal van mij en laat me dan los.

Ik giegel en zeg en andersom dan? Tja geen idee, waarop ik hem vastpakt en er 1 op zijn voorhoofd zet.Nu kan iedereen zien dat ik de eigenaar van deze knappe gozer ben. Hij loopt naar de spiegel  en roept hard HARRY EDWARD STYLES, kon het nog groter.

Ik kan mijn lach niet inhouden. Jawel, maar dit is het meeste zichtbaar. Ik loop lachend de douche in en kleed me uit, vervolgens ga ik eronder staan.

Louis POV:

Wat een malloot als vriend heb ik toch, maar ik houd wel van hem.Nu maar hopen dat het maandag weg is, anders heb ik heel wat uit te leggen aan de leerlingen en collega,s. 

Schat, je kan douchen hoor ik wanneer Harry uit de douche komt.

We zijn nog niet zover om samen te douchen. Ik hoop dat die tijd er snel komt.

Als ik hem zo zie gaan mijn ogen zijn hele naakte lichaam over.

Kuch hoor ik ineens. Ziehier meneer Tomlinson.Ik lach en geef hem een kus, daarna verdwijn ik de badkamer in en ga mezelf ook even snel douchen. Als ik daarmee klaar ben staat Harry er nog en kijkt ook naar mijn lichaam. Meneer Styles zijn ogen, hier ben ik zeg ik lachend. 

Ik kan er niks aan doen dat je er zo verdomd knap uit ziet lekkerding.

Na 20 minuten  zijn we klaar en lopen we samen naar beneden om te ontbijten. Omdat Lilian nog slaapt doen we even geen muziek aan. 

Wanneer het 09:30 is komt mijn moeder binnen.Ze kijkt me aan en vraagt dan wat ik gedaan heb, en wat er gebeurd is.

Harry begint keihard te lachen en zegt ik geloof dat ik Lilian maar even wakker maak, zodat u haar kan meenemen en loopt de kamer uit.

Mijn moeder kijkt me aan en vraagt lachend: Is hij de aanstichter van wat er op je voorhoofd zit?

Ik word rood en knik. Harry komt terug en mijn moeder zegt goed gedaan jonge.Harry wordt rood en mijn moeder en ik schieten dan helemaal in de lach.Dan zegt mijn moeder dat ze wel hoopt dat het maandag weg is, want anders hebben jullie wat uit te leggen, waarop Harry als antwoord geeft dat we dan zeggen dat hij tegen een deur is gelopen haha.

Harry Styles, dat doen we dus niet  he zeg ik nep boos.i love you.

Na een uurtje gaat mijn moeder samen met Lilian weg en gaan wij naar het huis van Niall om de rest van de spullen op te halen.Niall zou er ook zijn om te gaan helpen, net als Liam en Zayn. Nadat mijn moeder en dochter weg zijn vertrekken wij ook en arriveren 20 minuten later bij het huis van Niall.We stappen uit en lopen naar binnen en Niall begint te lachen en zegt Zo Louis heeft Harry je zo goed gemarkeerd, was hij bang je kwijt te raken? Liam en Zayn lachen met hem mee. Als Harry dan binnenkomt vraagt hij wat er aan de hand is.

Ohh niks schat, je hebt me alleen te goed gemarkeerd, meer niet en ik geef hem een kus met de woorden erbij I love you.

Harry POV:

Na 2 uur hebben we alles in dozen gedaan wat van mij is en dan wordt het tijd om langzaam de auto in te laden.Als blijkt dat niet alles in 1 auto past vraag ik Niall of hij mee wil rijden en dat wil hij graag voor mij doen.We laden de overig dozen in de auto van Niall en ook Liam wilt meerijden.In die auto gaat dan alleen nog Zayn mee, zodat we bij het uitladen ook genoeg mensen hebben.Want zoals men zegt: vele handen maken licht werk.

Het gaat lekker snel en binnen 3 uur heeft alles een mooi plekje in het huis gekregen.

Ik vraag of de jongens mee willen blijven eten en vooral Niall zegt ja, waarop ik zeg dat zijn antwoord niet nodig is, aangezien ik weet dat die gast goed eten kan en nog geen kilo aankomt.

Tegen 19:00 komt de moeder van Louis, genaamd Johanna, langs om te zien hoe het  huis eruit ziet en ze brengt ook meteen Lilian naar huis, die snel naar haar vader loopt.

Jullie hebben het huis echt heel erg mooi ingericht jongens. en Harry, welkom thuis zegt zijn moeder.

Dank je wel, ik voel me ook echt thuis en Louis geeft me een kus op de wang en we gaan samen zitten. Mam, wat wil je drinken voor ik het vergeet te vragen? Ohh met 

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu