Louis POV:
Het is net 08:00.Vandaag heb ik een dag vrij omdat ik controle in het ziekenhuis heb.
Als ik mijn ogen open doe zie ik dat Lilian nog op mijn borst ligt te slapen en ik zie dat Luke naar me ligt te staren.
Luke,het is niet beleefd om naar een jongen te kijken zeg ik. Uhm ja en hij wordt wakker.
Dan voel ik mijn lieve meid bewegen wat aangeeft dat ze ons kan horen.
Hey lieverd.Ze lacht naar mij en kijkt naar Luke en zegt dan: Papa vind jou ook leuk hoor dus je mag naar hem kijken,waardoor ik rood word en Luke zich omdraait.
Hoe weet je dat ik Luke leuk vind? vraag ik aan Lilian.Ondanks dat ik sliep in Spanje heb ik jullie gesprek wel gehoord en ik weet dat hij jou ook leuk vindt pappie.Oma heeft gelijk,je moet gelukkig worden,ook als je mij als dochter hebt zegt Lilian.Maar ik wil wel bij je blijven zegt ze zachtjes erachteraan en ik ga rechtop zitten.
Lieverd, jij bent de belangrijkste persoon in mijn leven en ja ik vind Luke inderdaad leuk,maar ik wil dat hij niet vergeet dat ik vader van jou ben.Dat vergeet ik niet Lou, Ik vind je heel erg leuk Zegt Luke.
Papa, ik vraag wel aan oma of ze me onder de douche kan zetten en me helpt met aankleden zegt Lilian.Dat is niet nodig schat, want ik doe het en daarnaast oma slaapt nog en je bent mijn verantwoordelijkheid.Na die woorden probeerde ze bij me weg te gaan en ik lach.Ik doe het en Luke vindt het helemaal niet erg als ik met mijn dochter ga douchen.
Ik moet vandaag naar het ziekenhuis en ik neem je lekker mee.
Luke lacht en zegt: Ga maar na de douche,ik zie je straks wel weer.Ik glimlach, jazeker.
Papa,mag Luke mee? Nee, lieverd.We gaan lekker met z'n tweeën omdat jij mijn dochter bent en ik weet dat je nog geen 3 uur zonder mij kan, dus kom, we gaan naar de douche.
Na 20 minuten zijn we gedoucht en aangekleed.
Ik ga met Lilian naar beneden en ik maak voor haar 2 broodjes kaas.
Na 10 minuten komt Luke ook naar beneden.Kon je niet meer slapen? vraag ik.
Nee,niet echt.Ik denk dat het wel gezellig is om mee te gaan,tenzij je echt alleen met Lilian wilt gaan,dan zal ik me niet opdringen.
Jullie zijn ongelofelijk weten jullie dat? Lilian lacht. Papa, kom op je wilt het wel en ik wil dat je gelukkig bent.
Trouwens papa, ja lieverd? Ik wil alleen Tomlinson heten.Ik ga wel bellen oké lieverd?
Wil je dat echt doen? vraagt Lilian.
Ja schat,dat wil ik echt doen maar we moeten nu naar het ziekenhuis en om je nog blijer te maken zeg ik tegen Luke dat hij ook mee mag,maar hij zit wel achterin,want Lilian mag van mij voorin zitten.Ik vind alles best lacht Luke.
Na een uur zijn we bij het ziekenhuis en lopen we met z'n drieën naar binnen en Lilian in het midden.Ik ben zo blij dat ze Luke aardig vindt.
Harry POV:
Vandaag moet ik alleen lesgeven omdat Louis naar het ziekenhuis moet,dus ik sta alleen voor de klas.
Meester,waar is meneer Tomlinson? vraagt Tim.Meester Tomlinson is even met zijn dochtertje naar het ziekenhuis.Misschien komt hij daarna nog hierheen maar ik geef vandaag alleen les,dus als jullie geluk hebben zien jullie meneer Tomlinson nog.Iedereen is vrolijk maar ik heb een dubbel gevoel.Ik vind hem nog steeds leuk.
Louis POV:
Als ik mijn naam hoor lopen we met z'n tweeën naar binnen.Meneer Tomlinson,uw partner mag ook wel naar binnen en voor ik wat kan zeggen trekt Lilian aan de hand van Luke en ik begin te lachen.Ow,nou,bij deze zeg ik in mezelf.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...