Louis POV:
Na het douchen kan ik weer redelijk lopen.Het was echt de beste seks ooit vertel ik Luke.
Hij glimlacht en zegt,dat is een compliment en ik lach.
Omdat de lakens en het dekbedovertrek vies zijn geworden verschonen we het bed.
Wanneer dat gedaan is ga ik in de armen van Luke liggen,echter is dit van korte duur,want waar ik bang voor was gebeurt ook echt: Lilian heeft een nachtmerrie.
Ik loop best moeilijk,maar ik doe mijn best om dit niet te laten merken.Immers er is niet zoveel aan de hand.
Als ik bij Linian in de kamer kom staat ze al recht overeind.Ik kom bij haar zitten.
Lieverd,het was maar een nachtmerrie,wil je toch bij ons liggen? Luke weet ervan dus kom maar met papa mee oke?
Ze knikt en loopt met me mee.(Ik ben zo blij dat ze niet opgetild wil worden en ik ben blij dat we beiden weer een boxershort hebben aangetrokken na ons avontuur)
We komen de kamer in en ik ga al liggen en Lilian komt bovenop mijn borst.
Mijn ene arm heb ik beschermend om Lilian heen en de andere arm heb ik over het mooie lichaam van Luke.
Die nacht slaap ik amper omdat ik me schuldig voel over dit alles.Het was de beste nacht,omdat Luke er was maar aan de andere kant voel ik mij slecht,omdat ik heb toegestaan dat Lilian weer diep in de nacht wakker is geworden.Maar het verzacht,want ze ligt veilig op mijn borst waar niemand haar pijn kan doen.
Het is 09:00 als ze wakker wordt.Ik ben zelf wel heel erg moe,maar dat maakt niet uit want aankomende nacht wordt het wel beter.
Papa,ik heb honger zegt Lilian.Ik lach en zeg nou lieverd,dan gaan we eerst even douchen en aankleden en dan gaan we ontbijten.
We lopen samen naar de douche en ik help haar met uitkleden.
Voor deze keer ga ik met haar mee in bad maar dan wel met een zwembroek aan.
Douchen hoef ik niet want ik heb vannacht al gedoucht.
Ik heb wel een traan in mijn oog omdat ik me schuldig voel omdat ik zo snel ja heb gezegd dat ze alleen kan slapen.Uiteraard zou ze wakker zijn geworden maar dan veilig in mijn armen.
Na een half uur is ze het bad zat en ik help haar met afdrogen en aankleden.
Het is vandaag best koud,dus ik kleed haar warm aan en dan lopen we naar beneden.
Lilian loopt achter mij aan naar de keuken en ik vraag wat wil je hebben?mijn lieve meid.
Papa,kunnen we naar de winkel? Ik wil erg graag een croissant zegt Lilian.
Ik lach en zeg ja,is goed.Ik ga ook Luke vragen wat hij graag zou willen bij de winkel.
Ik loop naar boven en ik zie dat Luke net uit de douche komt.Goedemorgen schoonheid zegt hij,waarop ik begin te blozen.Hey schat,Lilian wilt een croissant eten maar wat wil jij als ontbijt vraag ik hem.
Doe voor mij ook maar 2 croissantjes zegt Luke.Oke lieverd dan ga ik die even halen met onze kleine terrorist of wilde je mee schat? Ga maar even met je dochter antwoord Luke.
Neem je dan meteen het avondeten mee en misschien wat chips en nootjes? vraagt Luke.
Ja is een goed idee schat,gaan we meteen halen.Ik geef Luke een zoen.Ik ga want anders heb ik zo ruzie zeg ik en ik loop naar beneden.Tot zo my love zegt Luke.
Ik loop naar Lilian toe en help haar met haar jas en schoenen en we lopen naar de auto.
Lilian wilt natuurlijk weer voorin zitten.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...