hoofdstuk 64 Oma en Gamma gaan weer naar huis

10 1 0
                                    

Louis POV:

Het is 08:00 uur en ik word wakker van de wekker,wat niet zonder reden is,want vandaag breng ik Gemma en Anne weer terug naar Doncaster.

Ik haal Lilian rustig van mijn borst af zodat ze nog even kan doorslapen omdat we pas om 10:00 uur weggaan.Ik wil ook nog even samen met Luke douchen want dat komt niet heel erg vaak voor,maar we proberen het wel om 3 keer in de week samen te douchen zoals vandaag.

Na 20 minuten zijn we klaar met douchen en gaan we terug naar de slaapkamer om ons om te kleden.

Het is 08:30 uur en ik maak Lilian wakker.Ze wilt graag in bad zitten en heeft graag dat er iemand bij is.Voor 1 keer vraag ik of Gemma het leuk zou vinden om bij Lilian te gaan zitten dus maak ik haar even wakker.

Hey,zou je misschien met Lilian in bad willen zitten? vraag ik.

Ja, dat lijkt me heel erg leuk antwoord ze.

Ik zorg dan dat het bad is volgelopen is en dan kunnen jullie samen in bad.

Na een half uur zijn Lilian en Gemma klaar met badderen.

Ik zorg dat Lilian aangekleed is en gaan dan met zijn drieën naar beneden.

Wat wil je eten? vraag ik als we beneden zijn.

Papa,mag ik een croissant? 

Luke lacht.Ja,is goed.Dan haal ik meteen voor iedereen.

Papa,mag ik met je mee? vraagt Lilian?

Natuurlijk lieverd mag je met me mee.

Dan kan papa nog even met je oma en tante praten zegt Luke.

Na een half uur zijn Lilian en Luke weer terug en gaan we zoals beloofd croissants eten.Ze eet het graag elke dag,maar ik houd dat tegen want het is een luxe en het is niet erg gezond.

Het is 10:00 uur en dus tijd om Gemma En Anne weer naar huis te brengen.

Lilian, ben je klaar?  Dan kunnen we vertrekken,anders moet ik echt zonder jou oma en tante wegbrengen. Ik ben al klaar zegt Lilian.

10 minuten later zitten Lilian en Gemma achterin de auto en ik achter het stuur en Anne zit naast me.We zetten de muziek van Ed Sheeran op.

3 uur later(13:00 uur)

We komen aan in Doncaster en tijdens de reis is Lilian samen met Gemma in slaap gevallen.

Het is zo schattig he hoe ze slapen? zeg ik tegen Anne.

Ja zeker weten glimlacht Anne.

Ik vond het erg fijn dat je er was zeg ik tegen Anne.

Dat is fijn,want dat vond ik ook.

Vind je het erg als ik even naar het toilet ga en dat ik dan met Lilian weer terug naar huis rijd?

Ik moet voor maandag weer genoeg voorbereid hebben zeg ik.

Maar natuurlijk,maar ik vroeg me af of je Harry mee kan nemen? Want dan hoeft hij niet met de trein vraagt Anne.

Maar natuurlijk zeg ik,maar ik dacht dat hij een auto had.

Nou, die heeft hij niet meer,hij is zijn rijbewijs kwijtgeraakt en is met de trein deze kant op gekomen.

Ohh oke,dat snap ik.Ja is goed,dan neem ik Hazz mee terug en gaan we ruilen lach ik.

Gemma en Lilian zijn ondertussen wakker geworden.

We lopen naar binnen en Harry zit op de bank.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu