Harry POV:
Het is 07:00 als ik Lilian wakker ga maken, omdat we over een uur op school moeten zijn.
Louis en ik vinden het beter om haar tot het laatste moment in bed te houden.
Lilian schatje, word je wakker? We moeten vandaag weer naar school.
Ze wrijft in haar ogen en begint dan te snikken. Papa, ik mis mama heel erg.
Ik loop naar haar toe en til haar op. Schatje, dat is logisch, je hoort als kind niet zo vroeg je moeder te verliezen.ondertussen komt Louis ook de kamer binnen en neemt Lilian van me over.
Louis POV:
Ik hoor Lilian snikken en ik ga ook naar haar kamer, waar Harry met Lilian in zijn armen zit.
Ik sein dat hij haar beter aan mij kan geven en hij snapt de hint.
Ik pak Lilian van hem over en Harry gaat zelf de kamer uit.
Ondertussen heb ik Lilian opgepakt en ben met haar op een stoel gaan zitten.
Wat is er met mijn meisje?
Ik mis mama heel erg papa.
Ook al heb ik niet echt afscheid van haar genomen, omdat ik boos op haar was, omdat ze iemand anders leuker vond dan mijn papa.
Dat snap ik lieverd, ik ben er ook niet blij mee hoe het gegaan is.
Lilian, mag ik jou iets vragen?
Ja papa?
Waarom wilde je niet bij de oma,s en opa,s van mama,s kant zijn?
Waarop Lilian antwoord: Ik mag ze niet zo heel erg. Die ene keer dat je aan het werk was bracht mama mij naar opa en oma.Ze waren nogal gemeen tegen mij, vandaar dat ik ze niet wilde zien. Wil je daarvoor zorgen papa? (dat is dus de reden dat Gerard enkele foto's wil hebben en dat ze niet perse hoeft te komen)
Komt goed schatje, je hoeft er niet meer heen.
Je zult vanaf nu alleen nog de mensen zien die je zelf wilt zien en verder niet okee?
Ze knikt ja.
Kom, dan ga ik douchen en aankleden, want we zijn al wat aan de late kant.
Ik laat Hazz wel alvast naar school rijden, het is niet nodig dat we allebei te laat komen.
Hazz, je kan al naar school rijden, maar laat je even weten dat Lilian het moeilijk heeft en dat ik ook spoedig naar school kom met haar?
Is goed lieverd zegt Harry terug.
Als Lilian klaar is met alles gaan we ons klaarmaken. Kom je mag voor nu voorin, je bent lang genoeg.
Na 20 minuten komen we aan op school en lopen gelijk naar het lokaal.
Harry POV:
Ik ben vooruit gereden en kom een kwartier voor tijd aan.
Goedemorgen Pamela, ik wilde laten weten dat Louis en Lilian er ook zo aankomen.
Er waren wat omstandigheden waardoor Lilian even meer aandacht nodig had.
Ik snap het en zal er een aantekening voor maken, dan weet meneer Adams het ook.
Ik loop naar het lokaal en deel meteen de schriften uit, zodat we snel kunnen beginnen.
Het is 08:50 en alle leerlingen zitten al in de klas.
We gaan meteen van start en Melvin steekt zijn vinger op.Hoe gaat het met Lilian?
Op dat moment gaat de deur open .
Lilian zit op de nek van Louis.Ik wil haar eraf halen maar ze weigerd en ik doe alsof ik dat niet gezien heb.
Louis POV:
Ik Kom de klas binnen met Lilian op mijn nek en Harry probeert haar te pakken, maar ze houd mij stevig vast.Uiteindelijk doe ik het zelf en dat gaat wel. Als ik haar op de grond wil zetten pakt ze mijn been en houd die stevig vast.
Ik zet haar op mijn schoot en begin met de les.Harry kijkt me aan en ik zeg dat dit puur en alleen met haar moeder te maken heeft.
Als het 2e uur voorbij is hebben we een kleine pauze..
Lilian zeg tegen Harry sorry, want harry denkt dat er iets anders is.
Ze knikt en gaat bij Harry op schoot zitten.
Sorry,voor mijn gedrag, maar ik zit vandaag liever bij papa ok.
Als de volgende klas binnenkomt zet ik Lilian op de bank achter het lokaal, zodat ik haar wel kan zien, maar zodat ze ook lekker kan liggen.Ik heb voor vandaag maar gewoon een knuffel voor haar meegenomen.
Het is 12:30 en dat houd in dat we pauze hebben van een uur.
Lieverd, wat willen jullie eten? vraag ik
Ik wil croissants zegt Lilian,nou vooruit maar vanaf morgen neem ik weer gewoon brood mee, want anders kunnen we geen leuke dingen meer doen zegt Harry.Ik knik als bevestiging .
Na de pauze is Lilian heel erg moe en ik laat haar lekker slapen.
Als het 16:30 is wordt het tijd om naar huis te gaan.
Papa,waar zijn de kinderen? vraagt Lilian. Die zijn naar huis schat, maar omdat je zo weinig slaapt heb ik gezegd dat ze je niet mogen wakker maken en zo konden Harry en ik ons werk even afmaken.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...