Johanna POV:
Het is al 2 weken geleden dat Louis in coma ligt en Lilian wilt helemaal niks sinds ik haar in haar slaap heb meegenomen.Vandaar dat ook Lilian met ondervoeding is opgenomen.
Ik hoop echt dat Louis snel weer wakker wordt want dit trek ik echt niet,zowel mijn zoon als kleindochter in het ziekenhuis.
Ik ga er elke dag heen in de hoop dat het beter gaat.
Wanneer ik de kamer binnenkom is de arts er ook en hij kijkt hoe het met Louis gaat en vertelt dat hij snel weer bij zal komen, ik ben daar zo blij mee want misschien gaat het dan ook wel wat beter met Lilian.
Het ziekenhuis heeft Lilian gelukkig wel weer aan het eten gekregen,dit komt omdat ze op dezelfde kamer als haar vader mag verblijven.
Louis POV:
Ik lig hier al enkele weken en ik hoor al 2 weken lang dat Lilian me probeert wakker te maken maar dat lukt helemaal niet.
Dan voel ik een hand op me en de dokter zegt dat ik binnenkort wel bij zou komen.
Ik maak me echt zorgen over mijn dochter,wat als ze dood zou gaan als ik niet kan ontwaken,ik doe extra mijn best als ik voel dat er nog iemand in mijn handen knijp.
Het lukt en ik hoor dat mijn moeder dat enthousiast tegen de dokter vertelt.
Meneer, volgens mij is hij bij zijn bewustzijn zegt mijn moeder en de arts vraagt om het nogmaals te doen en ik doe mijn best om terug te knijpen.
Johanna POV:
Ik zit samen met Lilian aan het bed van Louis als ik in zijn hand knijp en ik voel een reactie.
Ik twijfel en doe het nog een keer en de reactie is precies hetzelfde en ik zeg het tegen de dokter.
De dokter doet een aantal testjes en vertelt dat hij binnen enkele uren zou kunnen ontwaken.
Lilian gaat bij haar vader liggen en legt haar hoofd tegen de borst van haar vader aan.
2 uur later ontwaakt Louis, precies zoals de arts al zei en Lilian ligt bij haar vader.
Louis POV:
Rustig word ik wakker uit mijn coma en ik merk dat Lilian op mijn borst ligt.
Zachtjes wrijf ik over haar rug, het is niet goed,ze is erg afgevallen sinds de laatste keer dat ik wakker wat, ik vind dat zo erg.
Mijn moeder zit naast mij.
Wat is er met Lilian gebeurt? vraag ik met een schorre stem.
Uw dochter wilde niet eten antwoordde de arts.
Ik schrik en maak Lilian wakker.
Ze kijkt op en ziet dan dat mijn ogen open zijn.
Hey schat, zullen we wat gaan eten? vraag ik haar.
Papa roept ze van blijdschap en ze doet haar armen om mijn nek.
Ja meisje, ik ben er weer, waarom heb je niet gegeten? vraag ik aan haar.
Omdat ik jou miste en ik mocht je van oma wakker maken,maar je reageerde niet.
Toen zei oma dat Harry jou zo hard heeft geslagen dat je nu rust nodig hebt.
( ik voel me wel schuldig als ik dit aanhoor)
10 minuten later komt de arts de kamer binnen.
Wat fijn dat u weer wakker bent.Uw dochter heeft het heel erg zwaar gehad zegt de arts.
Ik knik, dat had ik al begrepen.Zou u misschien kunnen regelen dat ze wat te eten krijgt? dan ga ik ervoor zorgen dat ze wel weer normaal gaat eten.
Even later komt de verpleegster terug met 4 broodjes kaas.
Na 2 uur ben ik voldoende wakker om de zorg van Lilian weer over te nemen en gaat mijn moeder er vandoor.
Als het 21:00 uur is wordt het tijd voor Lilian om te gaan slapen.
Ik heb mijn moeder overtuigd dat Lilian beter bij me kan blijven omdat ik nu weet hoe het in die 2 weken gegaan is.
Papa zegt Lilian.Ja lieverd?
Ik heb je wel heel erg gemist,ik dacht dat je dood zou gaan zegt Lilian.
Mijn stem breekt en ik houd haar stevig tegen me aan.
Schat ik zou je nooit verlaten okee? Je bent de enige waar ik voor leef.
Na een half uur vallen we beiden in slaap.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanficInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...