Hoofdstuk 73 papa ontslagen uit het ziekenhuis

15 1 0
                                    

Louis POV:

Het is 07:00 als ik wakker word omdat Lilian huilend tegen mijn borst ligt.

Hey lieverd, wat is er aan de hand? vraag ik.

Ik dacht dat je dood zou gaan zegt Lilian.

Schatje toch, ik blijf voor altijd bij je oke? en vanaf nu neem ik geen vriendje meer,ik heb aan jou meer dan genoeg lieverd.

Rond 08:00 komen de mensen van de catering langs om het ontbijt te brengen, ik hoef al niet meer te vertellen wat ik wil hebben want dat weten ze al.

Het is aan de ene kant wel raar dat mensen je al zo goed kennen en weten wat je zou willen hebben met eten.

Rond 10:00 komt de arts binnen en vraagt hoe het gaat.

Het gaat wel goed, alleen mijn dochter is bang dat ze me kwijt raakt zeg ik.

De dokter knikt,dat kan ik me heel goed voorstellen, het was best een risico betreft het hersenvocht dus dat snap ik heel erg goed zegt de dokter.

Maar ik heb goed nieuws, u mag vandaag weer naar huis, toch zou ik adviseren om niet alleen te blijven, wellicht kunt u bij uw moeder kan blijven totdat we een 2e scan gemaakt hebben.

Ik antwoord dat ik denk dat het wel mogelijk is.

Dan gaan we maar even oma bellen zeg ik tegen Lilian.

Telefoongesprek Johanna - Louis:

Louis: Mam, ik heb goed nieuws: Ik mag naar huis maar ze adviseren me wel om tijdelijk bij iemand in te wonen samen met Lilian.

Johanna: Hey lieverd, dat kan zeker,wanneer mag ik jullie ophalen?

Louis: Dat zou over een uur mogen volgens de dokter.

Johanna: Dan kom ik er zo aan, ik zorg dan dat de auto even leeg is,zodat we ook wat spullen uit je huis kunnen meenemen.

Louis: Is goed, dan zien we je zo.

We hangen op en ik geef al mijn aandacht aan Lilian.

Lieverd, we gaan tijdelijk bij opa en oma logeren zeg ik tegen Lilian.

Ze knikt en zegt dat ze dat wel leuk vind maar dat ik er dan bij moet zijn.

Ik glimlach, lieverd ik mag ook het ziekenhuis uit dus we gaan er samen naar toe.

2 uur later vertrekken we richting het huis van mijn moeder en mijn zusjes en broertje en Mark zijn huis.

Als we aankomen bij het huis van mijn ouders komen mijn zusjes heel erg blij naar buiten.

Waar is Ernest? vraag ik aan mijn moeder.

De tweeling slaapt schat zegt mijn moeder.

Als we binnenkomen gaan we op de bank zitten en Mark bied mij en Lilian wat te drinken aan.

Lilian wil graag een glas limonade en ik een glas cola.Mark knikt en loopt naar de keuken waarna hij even later met de drankjes terug komt.

Rond 15:00 gaat de bel en ik zeg dat ik wel de deur open doe aangezien mijn ouders in de tuin zitten.

Als ik de deur open doe zie ik Niall voor mij.

Zou ik binnen mogen komen?vraagt hij.

Ja hoor, dat kan wel denk ik en ik doe de deur wat verder open zodat Niall naar binnen kan komen.

Samen lopen we naar de tuin waar mijn moeder, Mark en Lilian ook zitten.

Hey zegt Lilian als ik samen met Niall de tuin in loop.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu