Hoofdstuk 67 Een dag met Lilian

11 1 0
                                    

Louis POV:

Ik word wakker van de wekker van Luke die vandaag gewoon moet werken.Schat, het is 06:00 uur zeg ik.Luke kreunt en zegt dat hij dan maar eruit moet gaan.Sorry schat zeg ik.

Na 10 minuten staat Luke op en gaat hij naar de douche.

Het voordeel is dat Lilian niet wakker is geworden,ze slaapt best wel diep als ze eenmaal in slaap is gevallen.

Luke geeft mij en Lilian een zoen en vertrekt dan naar de douche.Even later komt hij terug met een handdoek om zijn middel.Wat een lichaam denk ik bij mezelf.Luke heeft het door en zegt: Like what you see?  Yes yes zeg ik.

Ik kan niet wachten totdat we gaan trouwen zeg ik en hij glimlacht. Ik kan niet wachten totdat ik met jou verbonden ben zegt Luke.Ik bloos.

Schat, straks ben ik genoodzaakt je weer uit te kleden zeg ik met een speelse stem.

Haha,vanavond schat antwoord Luke.Uhm,misschien,wie weet zeg ik.

Na 5 minuten gaat hij de kamer uit en hoor ik een half uur later de voordeur en daarop volgend de deur van zijn auto.Langzaam val ik weer in slaap.

Luke POV:

Ik neem vandaag de les van Louis over.

Gelukkig heb ik ook voor een normaal vak geleerd dan alleen maar voor hotels en horeca.

Ik ben vandaag wat vroeger,omdat ik even de lijst met namen van wie ik vandaag krijg even wil doornemen.

Als het 08:30 uur is gaat de bel en komen de leerlingen rustig binnen.

Goedemorgen meneer Adams zeggen de leerlingen wanneer ze binnenkomen en achter hun tafel gaan zitten.Ik glimlach en zeg ze ook gedag.

Is meneer Tomlinson ziek? vraagt Tessa.

Nee, hij is thuis omdat hij vandaag vrij is en Harry kon vandaag niet invallen,dus jullie moeten het vandaag met mij doen zeg ik met een glimlach.

Hoe gaat het met Lilian? vraagt Karel.

Ja, het gaat wel goed,ze moet alleen wat rust houden dus als het goed is komt ze maandag weer mee naar school.

Bent u er alleen vandaag of morgen ook? vraagt Karel vervolgens.

Morgen is Louis er weer en dan komt ook Lilian mee,maar die doet dan niet mee aan de les,behalve die van engels en rekenen geef ik glimlachend als antwoord.

Kom, we gaan aan het werk.

Waar zijn jullie op het moment? vraag ik dan aan de klas.

We zijn bij hoofdstuk 22 opdracht 4 zegt Lieke.

Dan gaan we daarmee beginnen zeg ik en de klas opent hun werkboek bij hoofdstuk 22 opdracht 4 bladzijde 320.

Na de uitleg gaat iedereen aan het werk en ik doe alvast het nakijkwerk wat Louis al gedaan heeft op de stapel, zodat ze in het volgende uur ermee aan de slag kunnen.

Louis POV:

Het is 09:00 uur als ik wakker word en zo rustig mogelijk het bed uitga,zodat Lilian het niet merkt.Het is al erg genoeg dat ze amper kan slapen met 1 arm die in het gips zit.

Ik ga me snel douchen en aankleden en dan wordt het tijd om even het nakijkwerk wat nog nagekeken moet worden te gaan doen voordat Lilian wakker wordt en ik dus geen tijd er meer voor heb om dat te kunnen doen.Niet omdat ze me niet de kans geeft,maar kinderen zijn steeds van het uitproberen.

Ik zet de muziek zacht aan zodat Lilian niet wakker word,maar toch dat ik een beetje geluid om me heen hoor.

Als het 10:00 uur is word ik geroepen door Lilian omdat ze pijn heeft.Ik leg mijn spullen opzij en ga naar haar toe.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu