Hoofdstuk 25 Schoolreis

23 3 0
                                    

Louis POV:

Vandaag is de laatste dag voordat de grote vakantie van 7 weken begint.De leerkrachten hebben er helaas minder.

Lilian lieve schat, Wil je vandaag bij oma blijven of kom je met ons mee?

Ze denkt even na en zegt dan dat bij papa blijven goed is.

Oke, dan help ik je met je schoenen.Het is vandaag 27 graden.

Als we alle 3 klaar zijn gaan we naar de auto en gaat Harry naar school rijden.

Omdat we vandaag om dezelfde tijd .vrij zijn kunnen we met 1 auto.

Wat staat er op de planning? vraagt  Harry.

We gaan met de kinderen zwemmen.Heb je dan ook je zwemkleding mee Lilian?  Ja zeker weten.

Vandaar dat ik vroeg of Lilian mee zou gaan, ja of nee. Ik snap het.

Na 20 minuten zijn we bij school en staan er al 2 touringcarbussen.Lilian kijkt me aan.

Papa,waarom staan hier 2 bussen? Omdat we vandaag gaan zwemmen schat.

Ze kijkt me blij aan, want ze houd echt van zwemmen.Iedere keer als wij met haar gaan zwemmen krijgen we haar met moeite weer mee naar huis.

Raad eens wat we vandaag eten Lilian.

Pizza roept ze heel erg blij. Ik lach en zeg nee, we eten vandaag frietjes, vind je dat ook goed?

Ze lacht en zegt natuurlijk ja.

Harry schudt zijn hoofd en ik lach nog harder.

We lopen eerst de school in. Omdat we om 08:30 weg gaan met de bus moesten de kinderen net als wij om 07:30 op school aanwezig zijn en mochten ze gelijk naar de juiste klas.

Monica steekt haar vinger op. Meneer Tomlinson, mag ik op uw dochter letten vandaag?

Ik glimlach en zeg nee, ik let liever zelf op mijn kleine terrorist.Jullie mogen gewoon lekker vrij zwemmen. Ik en meneer Styles nemen de zorg voor onze dochter wel.Ze knikt maar vind het wel jammer.

Als het 08:20  is gaan we met zijn allen de bus in.

Harry en ik zitten voor deze keer gescheiden. Harry zit achterin de bus en ik voorin,samen met Lilian en Niall zit in het midden van de bus, zodat er over de hele bus iemand is die toezicht kan houden.

Harry POV:

Lilian wilde graag voor in zitten, dus zit ze lekker bij Louis op schoot.Ondertussen let ik op de rest van de kinderen en er wordt gezongen en veel gepraat.(niet bepaald een rustig ritje)

Als we bij het zwembad aankomen wordt het weer per groep gedaan.

Lilian zit weer lekker op de schouders van Louis,dus dat is wel mooi meegenomen.

Louis POV:

Nadat de groepen compleet zijn gaan we naar binnen. We hebben 2 groepen gemaakt. Je raad het waarschijnlijk al,maar de jongens en meisjes worden gescheiden.

Ik en Hazz kleeden ons samen met Lilian om.We hebben thuis onze zwemkleding al aangetrokken.Ik doe alleen nog even de zwembandjes bij Lilian om die dan al naar het zwembad wilt lopen.Ik houd haar tegen en til haar op.Schat, jij mag alleen met Harry Niall of mij meegaan om te zwemmen. Okee zucht ze en ik zet haar op mijn nek neer.

Na 10 minuten is iedereen in zijn of haar zwemkleding en gaan we het water in.

De kinderen met een zwemdiploma zijn lekker aan het spelen, terwijl ik Lilian met 1 arm onder haar buik naar boven houd.Ze heeft echt plezier.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu