Hoofdstuk 56 de eerste dag in Salou ( Spanje)

9 1 0
                                    

Louis POV:

Het is 09:00 en Lilian maakt me wakker.Dit ben ik zo gewend dat het me ook niks verbaast.

Over het algemeen laat ze Luke slapen tenzij ze me echt niet wakker krijgt maar dat komt zelden voor.Papa,ik heb honger zegt ze.

Wat voorspelbaar glimlach ik.Omdat we toch op vakantie zijn hoeft ze van mij nu niet gelijk meteen te douchen,dat bewaren we voor als we weer thuis zijn.

Kom, dan gaan we naar de woonkamer dan kan Luke en de rest nog even lekker slapen zeg ik.

Ze knikt en we gaan samen naar de gezamenlijke  woonkamer.

Rond 09:30 uur komt Niall ook de woonkamer in.Hey kleine schat van me, hoe gaat het met jouw? Heb je weer je vader wakker gemaakt? zegt hij.

Tja, ik ben het gewend en ik vind het ook niet zo erg want dan heb ik een uurtje met haar alleen.

Hoe gaat het eigenlijk thuis? vraagt hij aan mij.

Bedoel je tijdens het weekend of tijdens de schoolweek? beiden.

Tijdens het weekend maakt ze me tussen 09:00 en 10:00 uur wakker,ligt eraan wanneer ze trek krijgt.Als we naar school gaan dan wordt ze al wakker door mijn wekker en dan mag ze van mij in bad zitten en Luke dus slaapt of die is bij haar zodat als er wat gebeurt dat hij er dan snel bij is.

Ohh oke, Het is voor jou dus niet echt vakantie nu?

Ohh,dat zeker wel want ze kan nu alle aandacht op gaan eisen die ze wil en Luke vindt het alleen maar geweldig.Het is ook wel eens zo dat ze alleen bij Luke aandacht vraagt en als ze dan moe is gaat ze liggen en hebben we geen kind aan haar.

Tijdens het werk heeft ze gewoon een tablet waar ze het een en ander op kan doen voor kinderen met taal en alles.

Het is 11:00 uur en iedereen is wakker.

Ze dekken de en we gaan eten.Ze vragen of Lilian al gegeten heeft. 

Ik knik.Yep, zij wel maar ik nog niet dus ik eet lekker mee.Ondertussen zit Lilian lekker muziek te luisteren.

Na een half uur zijn we uitgegeten en gaan we kijken wat we vandaag gaan doen.

Ik wil zwemmen zegt Lilian. Nou, dan gaan we naar het waterpark en daar zijn verwarmde baden waar we in kunnen zwemmen zeg ik.Maar we gaan het niet elke dag doen.Oke schat?

Is goed papa.Dus we gaan zwemmen? vraagt Zayn. Ja,dat gaan we doen.

Na een uur zijn we klaar en gaan we naar het waterpark toe.

Wat is het groot roept Liam.Ik glimlach, jazeker.Ik zag het op internet staan.

Ik probeer altijd wel met Lilian te gaan zwemmen,ook al is het maar een dag of 2.

Ook in de weekenden plan ik het in.

We gaan gezamenlijk omkleden en ik doe een zwemvest bij Lilian aan.

Kom je mee naar de glijbaan? vraagt Liam aan Lilian.

Ze kijkt naar mij en ik begin te glimlachen.Je mag mee hoor,ik weet dat de jongens goed voor je zijn en je altijd zullen beschermen.Ik wil dat je meegaat zegt Lilian.

Lieverd,ik blijf beneden bij de opening van de glijbaan dus als Liam niet zo snel is dan kan ik je er snel uithalen zeg ik.

Ik zie dat ze het echt niet zonder mij wilt doen dus ik ga gewoon maar mee.

Omdat Lilian graag met mij van de glijbaan wil gaat ze tussen mijn benen zitten en wanneer het lampje groen aangeeft gaan we naar beneden.Ik zie dat Lilian echt geniet en dat vind ik erg fijn want dat is wel wat ik bij haar wil bereiken.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu