Hoofdstuk 13 Goed en slecht nieuws

32 3 0
                                    

Hoofdstuk 13: Goed en slecht nieuws:

Amber POV:

Het is al een maand verder sinds ik in  de vrouwengevangenis zit.Ik zit tussen moordenaars en drugsdealers en ze zijn nog erger dan ik. 

Als ik terug naar mijn cel word geleid, vertellen ze dat ik een brief uit Engeland heb.Wanneer ik de brief zie staat er  rechtbank London.Ik open de brief en lees hem:

Geachte mevrouw Petersen, 

De rechter heeft besloten dat u uit de ouderlijke macht wordt ontheven.

Ook heeft de rechter besloten dat Lilian Tomlinson voortaan door het leven zou gaan als Lilian Tomlinson - Styles.Omdat u al geen voogdij meer had is dit besloten door de rechtbank,

Hoogachtend rechtbank London.

Ik ben haar kwijt, ik ben alles kwijt en ik laat me op de grond zakken.

Harry POV:

Ik ben boven bezig en Louis komt met een glimlach de kamer binnen. Ik heb een brief ontvangen van de rechtbank.Lilian heet nu officieel Tomlinson - Styles.  Dat is heel mooi schat, dus nu hebben we samen het gezag over haar zeg ik blij. Hij knikt ja papa, nou dat moeten we dan maar gaan vieren.

Louis POV:

Ik ben zo blij dat ik me geen zorgen hoef te maken over hoe nu verder.

Amber POV:

Ik schrijf een brief naar Lilian en Louis:

Lieve Louis, 

Ik zit hier alweer een maand en ik heb het zo bij je verpest.Het vreemdgaan, jou alle zorg over Lilian geven en het ergste van alles is dat ik bij een mensenhandelaar en drugsdealer ben beland, wat tot 2x toe bijna mijn dood heeft gekost.

Het is zeer terecht dat Lilian jouw naam en de naam van Harry krijgt.

Omdat ik niks meer heb verlaat ik dit leven.Zorg goed voor onze dochter, ik heb ook een brief voor haar.Ik wil dat je deze pas geeft wanneer ze 18 is.

Groeten van Amber.

Lieve Lilian,

Als je deze brief van je vader krijgt ben je 18 jaar geworden.

Waarschijnlijk herken je mij niet meer,maar dat is niet zo erg.

In jouw jeugd heb ik diverse dingen meegemaakt.

Ik zit momenteel in de gevangenis in Nederland, Het ergste is dat ik al jouw verjaardagen moet missen.Ik zit vast omdat ik bij mijn aanhouding 3 pakken cocaïne die ik heb gejat van een drugsdealer.Op weg naar het vliegveld werd ik aangehouden door de politie.Toen ik wilde uitstappen hoorde ik schoten.De agenten in de buurt van mijn auto waar ik in zat werden doodgeschoten.Ik ben toen zo snel mogelijk weggereden. 200 meter verder reed ik zo het kanaal in met de pakken drugs bij mij.2 minuten lang  werd er op de auto geschoten.

Toen het voorbij was probeerde ik eruit te komen, maar had de kracht er niet voor en ben toen bewusteloos geraakt.Ik werd wakker in het ziekenhuis. Nu zit ik een straf uit van 10 jaar + wat ik erbij krijg als ik de dealers niet noem.

Ik wil dat je je vaders hier niet de schuld van gaat geven omdat Louis nergens van af wist en ten 2e omdat Louis trouw is gebleven, maar ik niet aan hem.

Ik houd van je, wat je in de toekomst ook gaat doen, ik sta achter al je keuzes, maar neem wel advies aan van de mensen die van je houden.

Liefs mama.

Ik pak het touw om mezelf te wurgen.Als alles goed zit ga ik op een stoel staan en trap die weg.Helaas breekt het touw en val ik op de grond met mijn hoofd tegen het bedeinde aan.Ik ben van de wereld  en na uren doe ik mijn ogen weer open.Het enige wat ik kan bewegen is mijn hoofd en mijn armen, verder voel ik niks.

Ik weet zeker dat ik verlamd ben. 

Wanneer de telling van de gevangenen begint kom ik als enige mijn cel niet uit.een van de bewakers ziet mij op de grond liggen en vraagt me op te staan.Wanneer dat niet gaat roept hij een collega erbij die ook de ziekenboeg opbelt om mij op te halen.Tijdens het wachten worden er veel scheldwoorden gebruikt en het feit dat ik het verdiende, maar al deze woorden doen mij niks meer.Ik ben mijn kind kwijt en ik wil gewoon dood.Ik verdien dit alles niet.

Na 20 minuten komt er een brancard en ik word in de ambulance gelegd die me naar het ziekenhuis brengen.Nu heb ik 4 bewakers om mij heen, omdat ze denken dat ik wil vluchten, wellicht zou ik dat overwegen mits ik niet verlamd zou zijn.

Louis POV:

Na een lekker avondje op de bank met de liefste man van de wereld, gaan we samen naar bed.

Ik kies ervoor om ook helemaal naakt te gaan liggen, dit doe ik steeds vaker.Ik zou graag sex willen maar weet niet of Harry ook zin heeft.Harry komt naast me liggen en ik streel hem van top tot teen, het lijkt te werken.Ik leg mijn hand op zijn geslachtsdeel en maak dan trek bewegingen, Harry gaat er helemaal in mee.

Lieverd zegt harry, misschien is het verstandig om dit te doen als Lilian in haar eigen bed slaapt en niet tussen ons in ligt en wijst tussen ons in. Nee meneer Tomlinson, dat doen we dus niet, ik wil het heel graag, maar dan had je onze kleine maar in haar eigen bedje moeten leggen glimlacht hij.

We kunnen douchen zegt hij met een lach en zegt schat geloof me, ik wil het heel graag, maar we hebben ook zat tijd als ze een middagje slaapt.Afgesproken zeg ik en we doen onze armen om elkaar heen en vallen in slaap.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu