Hoofdstuk 6 vind je me leuk

59 4 0
                                    

Louis POV: 

Het is 02:00 en ik schrik wakker.Niall is naar de logeerkamer gegaan, Harry ligt aan de overkant van de bank ook te slapen.Ik til hem op en draag hem naar mijn kamer.

Wat kan het me schelen, hij kan prima in mijn kamer slapen en mocht hij vragen hebben, dat zien we dan wel weer.Ik trek zijn broek en shirt uit en leg dan de deken over hem heen.

Ik kleed me ook uit en ga snel naast hem liggen en stel de wekker in op 06:30, want ik heb morgen gewoon les van 08:30 tot 16:00. Gelukkig komt mijn moeder al om 07:30 langs om de kleine meid op te halen. Nadat ik de wekker heb gezet val ik in slaap.

Harry POV:

Het is 06:30 en ik word wakker in een vreemd bed.Ik zie dat Louis naast me ligt en in zijn ogen wrijft om wakker te worden.Goedemorgen Harry zegt hij vrolijk, waarna ik hetzelfde terug zeg en ik ontdek dat ik in mijn boxershort sta.Uhm Louis, heb jij me gisteren uitgekleed?

Ja dat klopt,maar ik ben heel erg discreet gebleven en heb je edele delen niet aangeraakt.De spullen liggen in de tas naast het bed en ik herken inderdaad de weekend tas die ik meeneem als ik naar mijn moeder en mijn zus Gemma ga.

Louis POV:

Ik ga me snel douchen en aankleden.Omdat ik bezoek heb besluit ik mijn boxershort mee te nemen naar de douche, normaal zou ik in een handdoek terug komen, maar dat lijkt me niet zo'n strak plan als je bezoek hebt.Wanneer ik klaar ben met douchen hoor ik beneden de voordeur open gaan.Mijn moeder heeft immers ook de huissleutels.

Ik loop met Lilian naar beneden en zie dat Niall ook al beneden is.Hij is druk bezig om zijn werk voor te bereiden aan de keukentafel.

Goedemorgen mam zeg ik als ik haar zie binnen komen lopen.Ze glimlacht en zegt goedemorgen Boobear. Ik schud mijn hoofd en geef haar een knuffel. Dank je wel dat je weer wilt inspringen.Geen probleem jongen.Ik weet dat je haar graag mee naar school wilt nemen, maar dat is niet altijd even handig.

Maar wat belangrijker is: Wie zijn die 2 lieve jongens bij jou?

Harry komt achter me vandaan en Niall staat ook ineens bij mij.

Hallo, Ik ben Niall en dit is mijn beste vriend Harry.We zijn collega,s  en vrienden van uw zoon.

Ohh nou wat leuk,Ik ben blij dat Louis nieuwe vrienden maakt en ook collega's dan ook nog wel,dat is wel leuk.  Ja mam maar we moeten ons nu klaar maken voor school.

Blijf je met Lilian hier of neem je haar mee naar jouw huis? 

Ik neem haar gewoon mee, want dan zien Lottie en Phoebe en de rest haar ook nog.

Als je het goed vindt kan ze ook bij mij blijven slapen?

Ik knik als bevestiging, ja dat is goed.Dan kan ik na school ook nog even aan het werk en dan kunnen we videobellen als ze naar me vraagt.

Na 10 minuten stap ik samen met Niall en Harry in de auto.Harry zit voorin en Niall achterin.Als we bij school zijn aangekomen loopt Niall naar zijn klas toe en Harry en ik naar ons lokaal.

Als we bij het lokaal zijn kijk ik naar Harry, waarop hij me vragend aankijkt.

Is er iets? vraagt Harry. Ik vind je echt een leuk persoon en ik vind je meer dan alleen leuk als vriend.Beschaamd kijk ik hem aan

Harry POV:

Ik staar Louis aan en vraag hoelang vind je me al leuk?

Louis kijkt weg en zegt vervolgens, Sinds de eerste keer dat ik je zag vond ik je al erg leuk, maar ik zat toen nog in een relatie met Amber.Met jouw kletsen vind ik echt super leuk en je hebt een heerlijke aanstekelijke lach.

Ik word rood en weet even niks terug te zeggen.

We moeten de les gaan voorbereiden,zullen we er vanavond verder op ingaan?

Ik glimlach en gaan gezamenlijk de les voorbereiden.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu