Het is een week verder en Louis is vandaag jarig.
Luke POV;
Het is 08:00 en ik maak Lilian wakker om een ontbijtje samen voor Louis te gaan maken.
We zijn namelijk gisteren met zijn tweeën naar de winkel gegaan om een ontbijt te regelen voor Louis.
Kom je lieverd? zeg ik en ze wrijft in haar ogen.Ik help haar uit bed omdat Louis haar beschermend vasthoud. Ik help Lilian en ga haar voor om naar beneden te lopen zodat mocht ze zich verstappen niet in het ziekenhuis beland of erger.
Als we beneden zijn maken we samen een lekker ontbijtje.
Als ontbijt krijgt hij 2 roggebrood met kaas en komkommer en een glas sinaasappelsap.
Het is 08:30 uur en we zijn klaar met het maken van het ontbijt,samen met een gekookt ei.
Omdat ik wil voorkomen dat er wat met Lilian gebeurt breng ik haar eerst naar de kamer met de vraag of ze Louis nog niet wakker wil maken.
Ik loop snel naar beneden en pak het ontbijt en ga dan naast Lilian staan en zeg tegen haar dat ze de deur mag open doen.
Als ik de deur heb dichtgemaakt maakt Lilian Louis wakker op de gebruikelijke manier zoals ze altijd doet zodat hij niet doorheeft dat we een ontbijtj hebben gemaakt.
Papa,ik heb trek.Ik heb beneden al gezorgd dat ze beneden gegeten heeft maar dat mag Louis niet weten.
Goedemorgen lieverd zegt Louis tegen mij en Lilian.
Papa,gefeliciteerd met je verjaardag zegt Lilian. Dank je wel schatje zegt Louis als antwoord.
Gefeliciteerd Babe zeg ik tegen Louis en ik zoen hem volop zijn mond.Opeens voel ik 2 handjes van Lilian zo is het genoeg zegt Lilian,en Louis en ik schieten in de lach.
Louis POV:
Ik wordt ligt wakker als Lilian uit mijn armen wordt gehaald.
Ik doe snel mijn ogen open omdat ik wil weten wat er gebeurt,maar als ik zie dat het Luke is ontspan ik mij en doe mijn ogen weer dicht.
Ik ga nog even nep slapen want ik weet dat ze iets van plan zijn.
Lilian was gisteren geheimzinnig met Luke weggegaan.
Het is 08:30 uur als ik word wakker gemaakt door Lilian die aangeeft dat ze trek heeft.
Ik doe mijn ogen open en zie een dienblad met 2 roggebrood,kaas en komkommer en een ei erbij en een glas sinaasappelsap.
Gefeliciteerd zegt Lilian en ze geeft me een kus. Dank je wel schatje en ik geef haar een kus terug.( ik houd zoveel van deze lieve meid) Gefeliciteerd Babe zegt Luke.
Dank je wel schatje en we belanden in een zoen die na 2 minuten wordt onderbroken door Lilian met de woorden dat het zo wel genoeg is. Luke en ik schieten in de lach.
Als ik mijn ontbijt op heb is het tijd om te gaan douchen en Lilian gaat in bad,dus we kunnen tegelijk met zijn drieën naar de badkamer.
Na 10 minuten zijn Luke en ik schoon genoeg en laten Lilian nog even badderen.
Na 20 minuten vind ik het wel mooi geweest en ik haal haar uit bad.
Ik droog haar af en kleed haar aan.
Vandaag gaan we namelijk naar mijn moeder en Mark toe waar we tot 2e kerstdag bleven.
Omdat we vanaf mijn ouders naar het vliegveld gaan hebben we de koffers al ingepakt.
Ook de vliegtickets hebben we bij ons.
Het is een uur later en we zijn helemaal klaar om te vertrekken.Lilian loopt voor mij naar de voordeur toe en Luke neemt 2 koffers mee.Ikzelf heb enkel de reistas.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanficInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...