Hoofdstuk 42 De eerste schooldag na de zomervakantie

19 2 0
                                    

Harry POV:

Het is 07:00 en mijn wekker gaat af.Ik woon nu permanent bij Niall,omdat hij de enige is waar ik terecht kan.Ik woon nu letterlijk 10 minuten van de school vandaan.

Vandaag zie ik voor het eerst Louis weer en ik ben stiekem wel benieuwd hoe het tussen ons verloopt en hoe de reactie van Lilian zal zijn.Zei zal waarschijnlijk na de laatste keer niks meer zeggen.

Het is 07:30 en ik loop samen met mijn beste vriend Niall naar school.

Louis POV:

Het is 05:30 en ik wordt wakker omdat Lilian een nachtmerrie heeft en ook Luke is wakker.

Sorry zeg ik zachtjes,hij knikt,geen probleem.

Ik maak Lilian wakker en ze hou op .Ik leg haar hoofdje weer op mijn hals.Wat is er lieverd?

Ik dacht aan mama,die mis ik heel erg.Ik kus haar voorhoofd en ik ga rustig rechtop zitten.

Ik doe haar benen aan beide zijden van mijn lichaam.Schatje,het is al 05:30,kom je samen douchen,dan kan Luke ook verder slapen.

Ow,ik kan wel met jullie mee,zodat ik haar een beetje kan vermaken als dat mogelijk is vraagt Luke. Uhm,ik denk dat dat wel goed is,want dan kan ik me volledig op de klas concentreren en dan kan jij Lilian vermaken,als je dat wilt?

Ja,dat is goed.en we maken ons klaar om te douchen.

Na een half uur zijn we klaar en is het 06:30.We gaan naar de auto en rijden samen naar school.

Als we eenmaal aankomen zie ik Zayn en Liam ook uitstappen.Ze zien mij ook en ze wachten en dan zien ze Luke.

Hey Lou,nieuwe collega meegenomen? Haha nee,Luke is een vriend van mij die ik heb leren kennen toen ik met de familie naar Spanje ging. Ow,hij is dus je souvenir. Ik lach en help Lilian uit de auto en die rent gelijk naar Zayn toe.

Zayn tilt haar op en vraagt aan haar: Hoe gaat het met mijn vriendin en beste leerling van de school? Luke kijkt me vreemd aan en ik zeg dat Lilian de jongens heel goed kent.

Even later zien we Niall en Harry ook aankomen.

Lilian ziet ze en rent zo naar Niall en die vangt haar net op tijd op.Harry probeerde haar ook een kus te geven,maar daar zegt ze nee tegen dat ze dat niet wilde.Tja wat had hij anders verwacht.

Luke,Zayn,liam en ik lopen naar Niall en Harry toe en Niall kijkt me blij aan en ik glimlach.

Dit is Luke,een vriend van mij die vandaag op Lilian gaat letten tijdens de lessen.

Ik kan dat ook wel doen zegt Harry,waarop Lilian antwoord: Luke gaat dat doen,ik ben nog steeds boos op je omdat je papa pijn deed.Ik kijk naar Lilian en Nial begint te lachen.Zo,die komt echt voor haar vader op.Luke lacht en zegt zo reageert ze dus als iemand jou kwetst.

Ik knik,dit is de eerst keer dat ik Lilian zo hoor.Niall knikt,dat is waar,ze praat niet zo open met anderen,alleen tegen Louis praat ze veel en bij de rest is ze stil.

Harry loopt met tranen in zijn ogen weg,waarop Niall zegt dat het zijn eigen schuld is,ik kan Lilian geen ongelijk geven.

Het is 08:45 en ik zit met Luke,Harry,en Lilian aan de kant van de docent. Lilian zit op mijn schoot en kijkt naar de nieuwe leerlingen.

Nadat de groep compleet is gaan we naar het lokaal en Lilian loopt tussen mij en Luke in.

Goedemorgen iedereen,Ik ben Louis Tomlinson en jullie co mentor is Harry Styles.

Het meisje dat er vandaag en eigenlijk altijd erbij is,is mijn dochter Lilian en die jongen naast haar is Luke,maar die zien jullie niet zo vaak.

Mogen we Luke een vraag stellen? vraagt Stephanie.Uhm,dat moet je aan hemzelf vragen.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu