Louis POV:
Ik word wakker en omdat mijn dochtertje en mijn broertje nog slapen kan ik even voor hun beide de kleren inpakken en dat is mooi, want anders duurt het langer als nodig is.
Ik geniet van het moment dat ik even rustig wakker kan worden.
Na een half uur heb ik 2 setjes kleding voor de kids gemaakt en de koffer en reistas weer ingepakt.Daarna ga ik snel douchen en als ik terugkom zie ik mijn broertje voor mijn neus staan.
Lekker geslapen, maat? vraag ik. Yep. Oke, mooi, ga je maar douchen, er ligt een handdoek in de badkamer.
Na 20 minuten komt mijn broertje uit de douche en wek ik Lilian, zodat ze ook kan douchen en kan aankleden.In de 3 weken is ze echt heel erg gegroeid.
Als we klaar zijn lopen we naar het restaurant om te gaan ontbijten.
Lilian wilt een croissant pakken, maar dit keer zeg ik er wat van.Schat, neem eens wat anders, want er zijn zat andere lekkere broodjes die je kunt nemen. Morgenochtend eten we thuis en dan heb ik nog alleen maar krentenbollen en normaal brood, dus je mag vandaag even wat anders kiezen. Ze komt aan met 3 krentenbollen met kaas. Ik knik, en nu even wat drinken pakken en dan kunnen we ontbijten. Ze gaat bij me op schoot zitten en ook Ernest wil dat, dus er zit niks anders op dan ze allebei op een been neer te zetten.
Mijn moeder lacht, wil je ze beide meenemen zegt ze. Haha nee, 1 kind is meer dan zat lach ik terug. Ze knikt ja, ik ben blij met mijn 5 kinderen die nog thuis wonen.Ja, maar Lottie is al 19 en Phoebe 18 en mijn moeder lacht weer, ja, dat is waar.
Na het ontbijt gaan we voor 3 uurtjes bij het zwembad zitten. Ik zwem vandaag niet en blijf bij mijn ouders zitten.Ook Lilian blijft bij me, ondanks dat ze kan zwemmen.
Mark komt naar me toe en vraagt of Lilian een wandelingetje mag maken.
Ik zou zeggen vraag het haar, je weet dat ik jullie 100% vertrouw.
Lilian, wil je mee met ons? vraagt Mark.
Nee, ik wil bij papa blijven en ze gaat weer met haar hoofd op mijn borst liggen.
Sorry Mark, zeg ik. Niet erg, ze is te gehecht aan je geraakt, waarop ik ja knik.
Dan zie ik Luke. Ook Lilian ziet hem, want ze gaat rechtop zitten.
Ik lach, nou dat is een opluchting dat ze nog op iemand reageert.
Hey Luke zegt Lilian, Hey Lilian,zegt Luke.
Hoe gaat het met jullie? vraagt Luke.
Goed hoor, mijn dochter is ineens heel erg opgewekt. Lilian kijkt me aan en steekt haar tong uit,waarop we moeten lachen.
Je hebt vat op Lilian zegt mijn moeder. Ohh, hoezo?
Omdat ze op bijna niemand reageert, behalve op haar vader en dan nu op jou.
Luke begint te lachen.Ik heb geen idee,We hebben maar 3 x wat gedronken.Misschien mag ze me gewoon heel erg, maar jullie gaan straks weer naar huis toch geloof ik?
Ja, dat klopt zegt Mark. Louis heeft nog een week vakantie en dan moet hij weer gaan werken.
Ga je die week nog wat doen? vraagt Luke. Nee, ik denk nog een dag met mijn dochtertje iets doen en we lopen al tegen de herfst aan.
Louis en Lilian, hebben jullie nu nog zin om te wandelen? vraagt Luke.Ik kijk mijn ouders aan om te vragen of ze het oké vinden.
Luke, mag ik je wat vragen? Ja hoor.Stel je vraag maar.
Waarom Louis en Lilian? Omdat ik weet dat Lilian mee wilt en ik dat accepteer.Ik glimlach.
Vind je mijn zoon misschien leuk? vraagt mijn moeder dan.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...