Louis POV:
Het is 08:00 uur en ik word wakker van de wekker.Vandaag moet Lilian nog even voor controle komen bij het ziekenhuis om te kijken of alles goed gaat.Dit heeft ermee te maken dat ze in coma heeft gelegen en ze willen weten of er schade is achtergebleven,wat bij coma kan voorkomen.
Lieverd,wordt je wakker? We moeten om 10:00 uur is het ziekenhuis zijn zeg ik.
Omdat we gisteren laat van de moeder van Harry kwamen snap ik dat ze moeilijker kan opstaan.
Na 10 minuten gaan we onder de douche staan omdat ik anders bang ben dat ze in bad weer in slaapt valt en verdrinkt omdat ze namelijk nog niet goed wakker is.
Wanneer het 09:00 uur is zijn we klaar met alles en kunnen we gaan. Luke blijft thuis om de huishoudelijke taken te doen en de boodschappen.
Het is 40 minuten rijden en Lilian loopt niet zo heel erg snel dus gaan we 09:10 uur vertrekken om op tijd te komen.Lilian zit naast me en we hebben en we hebben muziek opstaan.
50 minuten later komen we aan bij het ziekenhuis en we zitten net als de arts ons al naar binnen roept.
Goedemorgen Lilian,hoe gaat het met je? Het gaat goed met mij antwoord ze terug.
Heeft ze nog ergens last van gehad na haar ontslag? vraagt de arts.
Ja, ze heeft nog steeds beelden van het auto ongeluk en we zijn gisteren al bij slachtofferhulp geweest,maar het heeft niks geholpen.Ze heeft het alleen besproken dus we zijn niet echt verder geholpen en ze denkt nog steeds dat ik weg zou vallen,maar ik neem haar met alles mee en ik praat heel vaak en probeer het ook uit haar hoofd te praten want ik blijf gewoon bij haar.
Ik heb ook geen ziekte,dus ik snap het niet helemaal.
Uhm ja, dan weet ik het ook niet.We kunnen wel een foto maken zegt de dokter.
Ja, ik weet niet of dat zal helpen,maar het kan wel als ze het zelf ook wil,ik ga haar tot niks dwingen zeg ik.
Lilian lieverd de dokter wil een foto maken van je hoofd om te kijken of ze wat kunnen vinden.Wil je dat? vraag ik haar. Ja papa,dat wil ik wel antwoord ze.Mag papa mee bij de foto?vraagt Lilian. Ja dat mag,maar papa moet wel beschermende kleding aan omdat de stralingen niet goed is voor mensen die er eigenlijk niet bij horen te zijn zegt de arts.
Ik trek de beschermende kleding wel aan en ga wel bij haar zitten zeg ik.
10 minuten later gaan we naar de röntgenafdeling.
Als de foto gemaakt is mogen we weer naar huis.Lieverd,hoe vond je het?vraag ik.
Het was wel oké papa zegt ze.
Het is 13:00 uur als we weer thuis zijn en dat houd in dat het ook lunchtijd is geworden.
Wil je ei op je brood lieverd? vraag ik. Ja papa met kaas,is goed Lieverd,dan maak ik een gebakken ei met kaas voor je.
Na 5 minuten heb ik 2 broodjes met ei en kaas.Lilian komt op mijn schoot zitten.
Ik heb zelf geen trek dus ik neem alleen een glas melk en verder niks.
Ik hoor de deur open gaan en het is Luke die thuis komt met de boodschappen.
Lilian glijdt van mijn schoot af en rent naar Luke. Heb je me zo gemist lieverd? lacht Luke.
Ja en ik ben bij de dokter geweest zegt ze tegen Luke. Wat heeft de arts gezegd? vraagt Luke.
Ik moest een foto maken maar ik mocht hem niet zien zegt Lilian.
Ik glimlach.Lieverd, die foto moet eerst beoordeeld worden en dan pas mag je hem zien,dat heeft de dokter ook gezegd zeg ik.
Luke komt naar mij toe en ik geef hem een zoen op zijn mond en een knuffel. Lilian kijkt me boos aan en ik vraag wat is er lieverd?
Ik wil ook een knuffel zegt ze. Awha nou kom dan krijg je er 1 van mij zeg ik.
Ze rent op mij af en verliest haar evenwicht.Luke kan haar net op tijd opvangen en tilt haar op.
Lieverd,je moet wel oppassen schat,ik wil je nog lang niet kwijt.
Owja schat, Liam,Zayn en Niall komen deze kant op en willen met ons op vakantie zeg ik.
Ohh,leuk idee. Hoe Laat zouden ze komen? Na het eten,want ik wil dat Lilian rustig kan eten.
Het is 17:00 uur en dus etenstijd. Luke heeft voor vandaag macaroni met groente klaargemaakt.
Omdat Lilian op de bank tegen mij aan slaapt moet ik haar wakker maken.
Schatje, wordt je wakker? het eten is bijna klaar en ik moet de tafel gaan dekken.
10 minuten later zitten we aan tafel.Ik heb voor Lilian een eigen bord gekocht omdat ze al meer eet,dus dan is het niet nodig om met z'n 2en van 1 bord te eten en ze kan het al redelijk zelf.
Rond 19:00 uur gaat de bel en ik kijk door het spionnen gaatje en ik zie daar alle 3 de jongens met een laptop.
Goedenavond jongens zeg ik.
Goedenavond Louis, Luke en niet te vergeten mijn best vriendin Lilian zeggen Liam en Zayn in koor.Niall gaat op haar hoogte zitten en vraagt hoe gaat het?
Goed hoor,ik moest alleen naar het ziekenhuis met papa zegt Lilian.
Oh Ja, dat zei papa inderdaad. Wanneer krijg je de uitslag?
Volgende week een paar dagen voor mijn verjaardag. Ow,dat is wel snel.
Maar Lilian, ik Zayn Liam en papa willen met jou op vakantie,waar zou je heen willen? vraagt Niall. Spanje want daar heeft papa Luke ontmoet. Ik grinnik,ja dat klopt.
Nou,gaan we dan naar Salou? vraagt Liam. Is het daar warm? vraagt Lilian.
Ja, zeker weten. Mag Luke dan ook mee?
Hij moet mee zegt Niall. en Luke begint te lachen,ik hoor dat ik geen keus heb.
Nee my love, dat heb je niet, ik wil je voor altijd bij me hebben zeg ik.
Als het 20:30 uur is wordt het tijd om Lilian naar bed te brengen.
Lilian,ga je mee? Dan gaan we naar boven.
Ik wil beneden bij jullie liggen slapen zegt Lilian. Ik zucht.Vooruit dan maar, maar zodra ik merk dat je vast slaapt breng ik je naar onze kamer oke? Ja papa zegt ze.
Doet ze dat vaker? vraagt Liam.
Nee,alleen als er mensen zijn,maar binnen een uur slaapt ze zo vast dat als ik haar naar boven breng dat ze dat niet eens merkt. Ohh oke zegt Zayn.
Het is 21:30 uur en Lilian slaapt zoals voorspelt.
Ik til haar rustig op en leg haar midden in het midden van ons bed.
Daarna loop ik weer naar beneden, naar de jongens toe.
En? Zijn jullie er al uit van wanneer tot wanneer we op vakantie gaan naar Spanje?
Ja, zeker weten roepen ze in koor.
27 december tot 9 januari.Dat zijn 2 weken lach ik. Yep antwoord Niall.
Oke is goed, wanneer begint de school weer dan?
Uhm 10 januari zeggen ze.
Nou, dan wordt het mooi 2 januari want ik moet ook aan de nachtrust van Lilian en Luke en mijzelf denken.Dus we gaan 2 januari weer terug, dan hebben we een week.
Ja dat is goed zegt Liam.
Als we een mooi appartement hebben gevonden dan gaan we die meteen boeken.
We boeken een appartement met 3 slaapkamers. Lilian,Luke en ik liggen op 1 kamer,Zayn en Liam delen een kamer en Niall ligt alleen.
Als het 24:00 uur word heb ik het wel gehad en de jongens gaan ook richting huis.
Morgen is nog even een luie dag en daarna duurt het nog een week voordat ik jarig ben.
Enkele minuten nadat we op bed liggen sluit ik mijn ogen en val in slaap.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...