Louis POV:
Het is 09:00 uur en Lilian maakt me wakker want je raadt het al,ze heeft trek.
Normaal gesproken vind ik het niet zo erg maar de reis was echt vermoeiend.
Lieverd, probeer nog even een uurtje te slapen.Papa is erg moe.
Ik ga wel met haar naar beneden,dan kan jij nog even slapen zegt Luke.
Ja is goed. Sorry schat zeg ik tegen Lilian.
Ze geeft me een knuffel en gaat dan met Luke naar beneden en al snel val ik weer in slaap.
Luke POV:
Lieverd, we gaan nu lekker ontbijten en daarna ga je douchen okee?
Ja papa zegt Lilian.Ik glimlach.Het is fijn dat ze me accepteert.
Als we hebben gegeten gaat ze op de bank zitten.
Ik geef haar de tablet zodat ze lekker muziek kan gaan luisteren.
Na een uurtje is ze het zat en valt ze op mijn borst in slaap.
Ik lach,nou dat is ook wel fijn
Het is 11:00 uur als Louis naar beneden komt.
Lilian ligt op je borst te slapen,wat heb je haar beloofd lacht Louis.
Ik schud mijn schouders een beetje.
Tja,geen idee zeg ik op zijn zwijgende vraag.
Ik neem haar wel van je over,dan kan je douchen glimlacht Louis.
Ik realiseer me dan pas dat hij dat al gedaan heeft en ik in mijn boxershort zit.
Ik geef Lilian aan Louis en ga dan naar boven om mezelf ook te gaan douchen.
Na 20 minuten ben ik klaar en gaan we gezamenlijk ontbijten.
(Ik heb op Louis gewacht,alleen Lilian heb ik even een paar broodjes gegeven)
Louis POV:
Het is 10:45 en ik word wakker.
Ik ben zo blij dat Luke Lilian even mee naar beneden heeft genomen.
Ik had echt de energie niet en ik ben ook blij dat Lilian en Luke het zo goed met elkaar kunnen vinden.Anne en Gemma zijn er ook dus het huis is lekker vol.
Als ik gedoucht ben en beneden kom zie ik dat Lilian op de borst van Luke alweer ligt te slapen.Dit gebeurt wel eens in de zoveel tijd,daaraan kan ik merken dat Lilian gewoon te weinig heeft geslapen vannacht.Vanaf vandaag gaan we er weer beter opletten want maandag beginnen de lessen weer en moeten we er ook vroeger weer uit.
Ik neem Lilian over zodat mijn aanstaande man kan gaan douchen.
Hij geeft me een kus en vertrekt naar boven.
Na 20 minuten komt mijn lieve vriend weer naar beneden.
Wat gaan we doen? vraagt Lilian als ze weer wakker is.
Anne glimlacht.Ik wilde graag de stad in met jou zodat je vaders het huwelijk kunnen regelen.Vind je dat een goed idee? vraagt Gemma.
Ik kijk naar Lilian en zei naar mij.
Wil je dat lieverd? Jawel,maar niet te lang zegt ze als antwoord.
Weet je? Ik heb een goed idee.Jij gaat samen met oma en Gemma de stad in om een pak voor ons uit te kiezen die wij moeten aantrekken okee? En daarna belt oma mij op als je het gedaan hebt oke? Dan kunnen Luke en ik even kijken naar de gastenlijst.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...