Louis POV:
Het is 08:00 s,ochtends als ik wakker word omdat ik de slaap niet kon vatten en omdat ik me zorgen maak.
De afgelopen nacht was heel erg zwaar omdat ik Lilian om het uur moest wakker maken,omdat ze een hersenschudding heeft opgelopen.Hierdoor heb ik zelf amper geslapen en merk ik dat ik erg vermoeid ben,maar dit laat ik niet merken omdat dat zo hoort.
Wanneer het 09:00 uur is wordt Lilian wakker.
Hey lieverd,zeg ik als ze haar hoofdje van mijn borst afhaalt.
Ja papa, alleen ben ik erg moe zegt ze.Ik glimlach,ja ik ook,maar misschien mag je vandaag wel weer lekker met Luke en mij mee zeg ik.
Het is 10:00 uur en de arts komt langs.
Goedemorgen meneer Tomlinson en Lilian glimlacht de arts vriendelijke aan.
Goedemorgen zeggen Lilian en ik tegelijk terug.
Hoe gaat het met je? vraagt de arts.
Ja, wel goed. Ik heb geen hoofdpijn en wil graag naar huis zegt ze.
De arts denkt na en antwoord dan: Als je rustig thuis kan zijn mag je van mij met je vader mee naar huis,maar op voorwaarde dat je heel erg rustig kan zijn en niks gaat doen wat de druk verhoogt zegt de arts.
Ik kijk Lilian aan en zeg dat het goed komt.Ik zorg dat ze de rust krijgt die ze nodig heeft om te herstellen.
De arts knikt.Het is goed,ik zal de ontslagpapieren in orde maken,maar belt u wel als ze ergens last van heeft zoals haar hoofd want dan willen we haar heel erg graag zien zegt de arts.
Het komt helemaal in orde en ik beloof u te bellen wanneer ik het niet vertrouw.
Wanneer de arts even weg is is Lilian helemaal blij dat ze mee mag naar huis en ik ben zelf ook blij,want ik heb weinig geslapen.
Het voordeel is dat ik mijn werkdag heb gewisseld met Harry,dus dat houd in dat ik morgen vrij ben en dus gelukkig mijn rust even kan nemen en me geheel kan focussen op Lilian.
Luke moet morgen wel gewoon werken dus dan ben ik morgen alleen en dat is helemaal goed.
Het is 12:00 uur als we helemaal klaar zijn en Luke ook bij het ziekenhuis is aangekomen om ons op te halen.Omdat ik slecht heb geslapen rijd Luke ons ook weer naar huis toe.
Hoe gaat het met mijn kleine spook? vraagt Luke.
Het gaat goed met onze spook lach ik,alleen moet ze het voorlopig wel rustig aan doen,dus je mag haar niet te druk maken.
Dat is moeilijker voor haar dan voor mij grinnikt Luke.
Hahah, ja dat geloof ik ook wel zeg ik.
Na een uur zijn we thuis (mede omdat we nog even een ijsje in de stad zijn gaan eten die we Lilian beloofd hebben).
Wanneer we binnenkomen gaan Lilian en ik op de bank zitten.Al snel vallen mijn ogen dicht en val ik in slaap.
Luke POV:
Als we binnenkomen zie ik al dat Louis erg moe is en zoals ik al zag aankomen valt hij samen met Lilian in zijn armen op de bank in slaap.Super cute om te zien.
Ik zorg dan maar alvast voor het eten van vandaag,want ik denk niet dat Louis zin heeft om te koken.Zelf heb ik er ook geen tijd voor dus Lilian zou blij zijn als we vandaag lekker Pizza gaan eten.
Terwijl hun slapen doe ik de huishoudelijke taken en dan ga ik me voorbereiden op de les die ik morgen moet geven.
Wanneer het 17:00 uur is maak ik Lilian en Louis wakker.Ik vertel dat we vandaag lekker pizza gaan eten en dat er morgen maar weer gekookt moet worden.
Na 10 minuten gaat de deurbel en doet Louis open om de bestelling in ontvangst te nemen en de bezorger te betalen.
Louis weet dat ik voor hem gewoon een extra pizza bestel dus daar vraagt hij dan niet meer na,omdat ik wil dat zijn maag vol is als hij gaat slapen,hetzelfde geld voor Lilian.
Lilian moet nog rust hebben dus kiezen we ervoor om na het eten gewoon lekker een familiefilm te kijken.(1 waarvan we de afloop nog niet weten)
Als het 20:45 uur is wordt het tijd dat Lilian gaat slapen en aangezien dat er iemand bij haar moet zijn gaat Louis bij haar liggen.Mocht er wat zijn dan kan hij Lilian gelijk helpen,nu moet ik zeggen dat ik dat niet verwacht,maar dingen weet je nooit vantevoren.
Wanneer het tegen 22:00 uur loopt ga ik ook mijn bed opzoeken en ik loop naar boven.
Als ik op de kamer kom is Louis nog wakker en ik geef hem een kus wat eindigt in een tongzoen.
Na een uur vallen we in slaap met elkaars handen vasthoudens en Lilian slaapt tussen ons in.
LOuis POV:
Midden in de nacht word ik wakker door geroep van Lilian.
Als ik kijk ligt ze gewoon naast me en ze schreeuwt NEE.Ik maak haar rustig wakker en trek haar naar me toe.Wat is er lieverd? vraag ik.
Ik had een nachtmerrie van het ongeluk zegt Lilian.
Awha lieverd,je bent veilig bij mij en Luke,er is niks aan de hand.
Na een half uur valt ze gelukkig in slaap en ik snel daarna ook.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanficInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...