Hoofdstuk 68 Een weekend naar Oma en Opa

11 1 0
                                    

Louis POV:

Het is vandaag vrijdag en ik word om 06:00 wakker en aangezien Lilian alleen met haar hoofd tegen mij aan ligt kan ik mijn lichaam makkelijk omwisselen voor een kussen.

Helaas wordt ze wakker.Dan besluit ik ook maar om Luke wakker te maken,zodat hij even op Lilian kan letten of in elk geval op haar kan wachten omdat ik zelf redelijk snel ben met douchen als ik alleen ben.

Lieverd, wordt je wakker? Lilian is al wakker en ik wilde met jou gaan douchen zeg ik met een glimlach.Hij draait zich om en glimlacht.Voor jullie altijd.

We staan gezamenlijk op en ik vul het bad voor Lilian,uiteraard op haar hoogte.

Na een half uur zijn we klaar en gaan we naar beneden.Ik maak 2 broodjes kaas voor Lilian en voor Luke zet ik melk en cornflakes op tafel.

Papa? vraagt Lilian.Ja schat,wat is er?

Mag ik vandaag de hele dag bij jou blijven of moet ik ook nog naar Zayn en Liam?

Eigenlijk moet je bij mij en Harry blijven totdat je hersteld bent,maar als je dat zelf graag wilt mag het wel. Oke pap antwoord ze.

Schat,je weet dat ik vandaag wat later klaar ben dan jij? vraagt Luke.

Uhm nee,dat wist ik niet,maar dat houd  dan in dat jezelf naar school rijdt of wat doe je?

Helaas wel zegt Luke,maar we zien elkaar in de pauze.

Dat is goed schat antwoordde ik terug.

Wanneer het 07:45 wordt is het tijd om te vertrekken.

Als ik onderweg naar school rijd vraagt Lilian aan mij wat Luke van plan is.

Geen idee schat,ik denk weer een verrassing,ik ga er niks achter zoeken.

Wanneer we op school aankomen is Luke er na 10 minuten nog niet,wat best raar is,omdat hij de hele weg achter mij reed met zijn auto.

Luke POV:

Ik en Louis rijden tegelijk weg van huis,alleen ik moet onderweg nog ergens heen,namelijk naar het reisbureau om de laatste betaling te doen.

Wanneer dat gebeurt is ga ik richting de school die al begonnen is.

Ik heb met mijn oom afgesproken dat ik de horeca toch niet ga doen met de leerlingen maar dat ik gewoon wat ondersteuning doe in het geval er een docent niet kan of ziek is of hulp nodig heeft voor een bepaald vak.

Louis POV:

Wanneer het 08:00 is ga ik met Lilian naar binnen om de les voor te bereiden voor vandaag.

Het is 08:15 wanneer Luke de klas in komt met een blij gezicht,ik kijk hem met een schuin oog aan.Wat is er schat? vraag ik.

Ik moest even wat regelen vandaar dat ik zo laat ben schat zegt Luke.

Lilian glimlacht en die weet het vast al wel.

Lilian, weet jij wat Luke gedaan heeft? vraag ik haar.

Nee papa, maar ik weet wel dat het een leuke verrassing is zegt Lilian.

Weet ze het echt niet? vraag ik Luke.

Nee schat, ze weet het ook niet maar ze heeft wel gelijk dat het leuk is wat ik geregeld heb.

Ik geloof jullie beiden niet en ik geef ze beiden een zoen.

Ik zou echt niet zonder jullie kunnen zeg ik dan.

Het is 08:30 uur als de schoolbel gaat wat aangeeft dat de school weer is begonnen.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu