Het is 3 weken geleden dat Harry een auto-ongeluk heeft gehad.
Louis POV:
Harry ligt al 3 weken in het ziekenhuis en de hoop begint op te raken. Lilian is niet weg te slaan uit het ziekenhuis. Zelfs mijn moeder krijgt het niet voor elkaar en de enige naar wie ze en beetje luistert is Niall, maar zelfs die krijgt haar niet langer dan een dag uit het ziekenhuis.
Ik ben ten einde raad en mijn moeder en Gemma zijn ook langs geweest en ze komen vandaag weer.
Ik mis hem enorm. Zijn lach, onze filmavonden, zijn blonde acties, onze gesprekken.
Ik word uit mijn gedachte gehaald als Lilian beweegt.
Omdat ze niet weg wil heb ik met het ziekenhuis afgesproken of ze hier mag blijven, en omdat de zusters al aan haar gewend zijn en zorgen dat ze ook slaapt met een slaapdrankje is dat geen probleem. Ze heeft Harry echt geaccepteerd, want zoals ze tegen hem doet, zo doet ze niet eens tegen haar eigen moeder.
Haar lessen volg ze nu samen met Niall. Het is maar 3 uur per dag maar ik wil wel gewoon dat ze haar lesstoffen krijgt. Zelfs meneer Adams geeft haar les.
We hebben het zo geregeld dat ze wel alles krijgt wat ze nodig heeft qua lesstof.
De eerste week heb ik het aangezien, nu krijgt ze alles behalve de gymlessen.
Niall POV:
Lilian, Als je deze 5 regels hebt gelezen ben je klaar en mag je weer met Harry praten oké?
Ome Niall, wanneer wordt papa wakker?
Dat weet ik niet schat, want dit gaat zo niet langer meer.
Na 20 minuten is ze klaar en gaan we samen naar het bed van Harry.Lilian heeft vele gesprekken met Harry, omdat de dokter heeft gezegd dat hoe meer mensen tegen hem praten, hoe beter het is voor zijn geheugen.
Louis POV:
Lilian, ga je weer naast Harry slapen? Ja papa.
Vooruit dan maar, wel rustig aan doen oke? ( ze is niet bij hem weg te slaan, ze waakt echt over hem, zelfs ik mag niet teveel in de buurt komen.
Gelukkig heb ik meer kans als ze slaapt.
Ik doe haar hoofd op zijn borst en dan zegt ze, Ik houd van je papa.
Ik glimlach en zeg Hij houd ook zielsveel van jou, net als ik.
Als Lilian in diepe slaap is praat ik met Harry:
Schat, word wakker, ik weet het niet meer met Lilian, ik krijg haar met geen mogelijkheid weg.
Zelfs Niall, Liam en Zayn krijgen het niet voor elkaar.
Ze krijgt nu letterlijk les naast jouw bed, omdat ze niet van je zijde is af te wijken.Zelfs ik mag er niet bij, glimlacht ik in mezelf.
Ik heb trouwens goed nieuws: Liam en Zayn zijn bij elkaar dus die klus is geklaard.
Harry POV:
Ik lig al 3 maanden in coma en het lukt me niet om wakker te worden.
Lilian ligt de hele tijd tegen me aan en ze wilt maar niet weggaan, omdat ze over me waakt.Met moeite kunnen de doktoren er maar bij en dan niet langer dan 10 minuten. Ik vind het zo erg.
Ik word het zat en probeer met alle kracht die ik heb om mijn hand over Lilians lichaam te wrijven. Louis merkt het wel waarschijnlijk, want ik hoor Hazz, knijp eens in mijn hand.
Schat ik doe het en hij roept de artsen binnen.
Als ze Lilian van me af halen begint ze keihard te huilen en te schreeuwen tegen de artsen.Ze houden op en intussen heb ik mijn ogen al geopend.Ik wrijf zacht over haar rug en zeg tegen de artsen dat ze haar maar bij mij moeten laten, want anders gaat ze net zo hard weer schreeuwen.
de artsen geven toestemming.Wanneer ze genoeg gekalmeerd is komt Louis haar buurt en dat lijkt ze gelukkig wel te accepteren. Lilian vraagt Louis ?
Ja papa?
De artsen willen alleen even kijken of alles goed is met Harry. Als ze de onderzoeken gedaan hebben,dan mag je weer bij Harry liggen oke?
Hoelang duurt dat dan? vraagt ze.
Het kan 10 minuten duren,maar we proberen of we het in 5 minuten klaar te zijn ,oké?
Lilian knikt en Louis tilt haar op.Ze bleef wel in de kamer.( Liever iets dan niets, zeg ik dan maar he)
Na 5 minuten, zoals beloofd , mocht Lilian weer bij me liggen.
Louis POV:
Hey Hazz, wat ben ik blij dat je weer wakker bent. De weken waren zwaar.
Ik kreeg haar met geen meter bij je vandaan en tijdens mijn werk had ik het geluk dat Niall vrij kon krijgen.Zo hebben we het steeds gedaan, omdat ze echt niet mee wilde en namen we haar wel mee, dan was dat echt geen pretje.Het is zelfs zover gekomen dat de directeur haar naar je toe bracht, dan pas was ze weer even stil.
Hij glimlacht en zegt dan sorry my love.
Ik vrees dat we haar niet meer bij je weg krijgen.
Dat denk ik ook niet, maar jij moet minimaal nog een week blijven, dus ik denk dat ik haar bij jou laat en mijn lessen dan aan haar geef als ik in het ziekenhuis ben.
Dat is goed schat en dan blijf ik er wel bij zitten.
De dokter komt de kamer binnen en zegt dan Hey Lilian, ik heb goed nieuws voor je.
Mag papa mee naar huis?
De dokter lacht en zegt vervolgens, ja dat mag. hij mag met je mee naar huis maar op 1 voorwaarde.Wat is die voorwaarde dan vraagt ze.
Dat jij heel goed op papa gaat letten en heel lief voor hem zal zijn, okee?
JAA schreeuwt ze.De dokter lacht en draait zich naar Harry.
Uw onderzoeken zijn zeer goed verlopen, we denken alleen wel dat je rekening moet houden dat je niet kan auto rijden.
Dat snap ik 3 weken.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...