Hoofdstuk 74 Ik wil niet naar school

12 1 0
                                    

Louis POV:

Het is 07:00 als ik Lilian wakker maak want vandaag moet ze weer gewoon naar school,omdat ik anders echt een probleem krijg met de leerplichtambtenaar.

Lilian lieverd, wakker worden.Je moet straks naar school.

Ze wrijft in haar ogen en zegt dat ze er geen zin in heeft.

Lieverd, je moet naar school anders krijg ik een boete omdat ik je thuis laat zeg ik.

Maar papa probeert ze.Niks te maren je moet echt naar school.Je nichtjes moeten ook naar school dus dat geldt ook voor jou lieve schat.

Met veel moeite gaat ze naar de douche,ze wordt al veel meer zelfstandiger.

20 minuten later zijn we klaar en is Lilian aan het ontbijten.

Mijn moeder komt beneden en vraagt of ik de zusjes ook een lift zou kunnen geven en ze straks ook weer op te halen?

Ja hoor, dat kan wel, ik moet dan alleen wel zo gaan rijden want Lilian moet om 08:30 op school zijn.

Omdat mijn auto niet zo groot is neem ik de familieauto van Mark mee.

Bij de eerste stop zet ik Lottie,Frizzy,Phoebe en Daisy af.Ik groet ze en beloof dat ik ze vanmiddag weer zal ophalen.Tot straks dames zeg ik als ze willen uitstappen.

Na een half uur kom ik aan op mijn werk dus ook op de school van Lilian.

Als we de school binnenkomen word ik al begroet door de leerlingen die al vroeg op school zijn.

Niall komt samen met Zayn en Liam naar me toe en vragen hoe het gaat.

Ik vertel dat het wel goed gaat en ik de aankomende week voor controle naar het ziekenhuis moet maar dat ik Lilian dan gewoon naar school laat gaan omdat ze gewoon 4 dagen naar school toe moet en de afspraak op een dag is gepland dat ze aanwezig moet zijn op school.

Lilian hoort het en zegt dat ze dan mee wilt gaan.Ik zeg tegen haar dat we dat nog wel even gaan bespreken.Ik weet dat ze het graag wilt weten maar ze is ook leerplichtig.

Hoe gaat het met Luke? vraagt Zayn.

Geen idee, ik heb hem na de breuk niet meer gezien of gesproken zeg ik.

Ohh oke, ja, hier is hij ook weg zegt Niall.

Ohh oke.Ik heb werkelijk geen idee,ik hoop alleen dat hij gelukkig is.

Nou, ik kan je vertellen dat dat niet het geval is hoor ik opeens achter mij.

Het is Luke die achter mij vandaan komt.

Oh hey zegt Lilian.Hey lieverd zegt Luke tegen Lilian.

Ook hallo zeg ik dan.

Dan hoor ik de bel en moeten de jongens naar hun klas om les te gaan geven en ik ga naar het lokaal waar lilian haar eerste les krijgt.

Wim neemt mijn klas op dit moment waar en is blij als hij me ziet.

Hey Louis,hoe gaat het met je? Wanneer word je mijn collega weer op school?

Ik lach, gaan we dan samen de klas doen? vraag ik dan.

Yep en Luke komt aankomende week weer terug,maar dan als vaste leerkracht en jouw collega.

Ohh, dat is iets wat ik nog niet wist zeg ik dan maar terwijl Luke achter me staat.

Lilian is ondanks alles gelukkig wel aardig naar Luke toe.

Wanneer de 2e bel gaat wens ik Lilian een fijne les en ga ik het lokaal uit omdat ik niet wil dat ze denkt dat ik mij met de les ga bemoeien.

In de tijd dat Lilian in de les zit heb ik even tijd om even naar de directeur te gaan om het een en ander te gaan regelen.Wanneer ik dat gedaan heb kan ik even naar huis gaan en tijd voor mezelf kan nemen.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu