hoofdstuk 23 begrafenis van Amber

28 3 0
                                    

Louis POV:

Het is vandaag een week geleden dat Amber is overleden aan de gevolgen van drugs.

Het is zaterdagochtend  en Lilian ligt nog lekker veilig op mijn borst.

Vandaag is de begrafenis van Amber.

Ik ben deze week thuis gebleven, omdat ik ondanks dat het mijn ex vriendin was en ik op sommige punten echt kwaad op haar ben en kon zijn, is ze wel de vriendin geweest waar ik van hield.

Het is 10:00 en ik maak mijn kleine meid wakker,omdat het tijd wordt om op te staan.

Ook maak ik Harry wakker.

Hazz schat, word je wakker zeg ik zachtjes in zijn oren.Hij draait zich om en met een slaperige sexy stem  antwoordt hij: Ja schat, voor jou altijd en geeft me een kus op mijn lippen.

Als we alle drie wakker genoeg zijn  gaan we douchen, Harry alleen en Lilian en ik met zijn tweetjes.Het komt zelden voor dat Harry en ik samen douchen, alleen als Lilian in haar eigen bed slaapt, maar dan gebeuren er ook meer dingen, hihi.

Harry POV:

Het is 10:30 en we zitten alle 3 beneden aan het ontbijt. Lilian wil alleen maar bij Louis zitten en dat snap ik ook wel en op momenten dat ik het niet verwacht staat ze ineens bij mij.

Wat is er schat?

Ik mis mama heel erg, mis jij haar ook? vraagt ze aan mij.Ik denk na en zeg ja, als collega mis ik je moeder en dankzij haar hebben je vader en ik een relatie.Jou papa is naar mij toegekomen om me te vragen of ik zijn vriend wilde zijn en ik bedacht me geen moment, dus ik heb ja gezegd.Eigenlijk heb ik dus heel wat aan jou mama verdient.

Louis komt achter me staan en doet zijn handen om mijn heen en zegt ja, dat is waar Lilian, Hazz is helemaal van mij alleen, waarop ik moet lachen  en Lilian zegt nee hoor papa Harry is ook van mij. Oke dan ben ik van jullie allebei, nou goed.Nu gaan we ons in het pak hijsen want we moeten om 12:00 vertrekken en jullie staan beide niet bekend om heel snel te wezen lach ik en wordt door beide gekieteld. Oke oke  oke stop, ik geef me over, waarop Louis zegt en wat is dan het toverwoord?, terwijl hij door blijft kietelen.Uhm ik houd van de liefste man van de wereld. Uhm oke dat is voldoende en hij heeft me een kus in mijn hals.

Louis POV:

Het is anderhalf uur later en we zijn aangekomen bij de begraafplaats.

Omdat het niet heel erg goed gaat met het lopen van Lilian, ze is al 2 x gestruikeld, til ik haar op en zet haar op mijn schouders.

Ik zie ook dat mijn ouders er zijn. Hey mam, hoe gaat het?

Ja goed mijn kind, en met jou en de kleine meid en niet te vergeten Harry?

Ja wel goed zeggen we alle drie in koor.Mijn moeder moet lachen en daarna word het serieus.

De ouders van Amber zijn er natuurlijk ook.

Gecondoleerd Julia en Gerard zeggen Harry en ik, waarop ze knikken.

Louis, mogen we je even spreken?, ik heb een aantal vragen. Natuurlijk, ehm mag Lilian erbij zijn of moet ik die even aan Harry geven?

Nee als je het niet erg vindt willen we even alleen met jou praten. Oke is goed zeg ik.

We lopen even bij de groep weg en gaan in een kamer zitten.

Vertel Julia, wat wil je met mij bespreken?

Julia zucht diep en gaat dan praten: Ik vind het dapper dat je ondanks dat onze dochter vreemd ging en daarnaast ook nog aan de drugs zat, je haar toch kansen bleef geven.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu