Louis POV:
Het is 0700 en Lilian is al wakker.Ze is zo gewend dat we dan gaan ontbijten, maar helaas werkt dat in het ziekenhuis anders.
Gisteravond heeft mijn moeder gelukkig een tas met kleren voor mij en Lilian gebracht.Dat vond ik wel erg fijn.
Omdat we op een kamer slapen met meerdere patiënten komt er iemand van de catering binnen.
De verpleegsters hebben al doorgegeven dat mijn dochtertje hier ook slaapt voor de duur dat ik hier ben.De vrouw komt aan mijn bed en vraagt aan Lilian wat ze zou willen eten.Omdat ze tegen vreemde mensen niet zoveel zegt doe ik het woord voor haar.
Lilian, wil je een broodje kaas hebben? ja papa, en wil je ook een beker limonade? Ze knikt en loopt weg. Even later komt ze terug met 2 gesneden broodjes kaas.
Ik ga wat rechter zitten en geef telkens een stukje aan haar.Als ze vol zit wilt ze het aan mij geven en ik geef aan dat ik tot de operatie niks mag eten. Ze snapt het niet en ik leg uit dat ik straks ga slapen en dat ik van te voren dan niks mag eten.Je wordt toch wel weer wakker pappie vraagt ze met tranen in haar ogen.Ik leg het bord weg en knuffel haar. Schatje, ik word wakker en dan zie je mij gewoon weer oke? Oma komt zo ook heel even en die gaat dan samen met jou wachten.Net als ik klaar ben met praten komt mijn moeder al de kamer binnen.
Hey Lilian, schatje van me zegt ze en ze begroet mij ook.Hoe gaat het? vraagt ze.
Ja, gaat wel goed,alleen Lilian is bang dat ik straks niet wakker wordt.
Awha schatje, papa is met 2 uur weer bij ons en dan mag je weer bij hem op bed liggen, oke?
Ze begint te huilen en zegt ik wil bij papa blijven.Ik krijg tranen in mijn ogen en zeg schatje, het is maar voor 2 uurtjes en oma kan met je tekenen en puzzels maken, je kan het zien alsof ik aan het werk ben en oma komt oppassen.
Het is 09:30 en de verpleegsters komen mij ophalen voor de operatie.
Zowel mijn moeder als mijn dochter mochten mee tot aan de deur van de operatietafel.
Als we in de nogal koele kamer zijn en het infuus wordt in mijn lichaam geprikt, wordt er verteld wat er gaat gebeuren. Lilian vraagt dan of papa weer wakker wordt, de arts gaat op zijn knieën zitten en vertelt haar ja lieve meid, papa gaat alleen slapen en als hij uitgeslapen is, dan ziet hij jou aan zijn bed oke? Ze knikt. Geef pappa maar een dikke kus en dan gaat hij lekker dromen zegt mijn moeder,die er ook naast zat.
Lilian geeft me een kus en knuffel en zegt slaap lekker papa, ik glimlach en antwoord dankjewel.
Johanna POV:
Als Louis niet meer reageert en dus in slaap is gebracht ga ik samen met Lilian naar het restaurant.Ik geef haar een tablet waar ze vervolgens youtube op gaat kijken en af en toe vraagt ze of papa al wakker wordt.
Schatje, jij mag papa wakker maken als ik door de artsen wordt gebeld okee?
Oké oma.Ik mis papa.Ik glimlach.Hij jou ook schat, ga nog maar even Dora kijken.
2 uur later word ik gebeld door de arts:
Arts- Johanna:
Johanna: Hallo?
Arts: Goedemiddag, Ik wil u laten weten dat de operatie van uw zoon gelukt is en hij naar de uitslaapkamer wordt gebracht.U kunt al met uw kleindochter komen, maar belt u dan wel even aan.
Johanna: Dank u wel,we komen eraan.
Ik hang op en roep Lilian.
Schatje, kom je, we mogen papa wakker maken.Lilian glimlacht en ik til haar op en lopen naar de vancouver afdeling.Zodra we er zijn zoekt Lilian haar vader op, die natuurlijk in het verste bed ligt en nog slaapt.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...