Hoofdstuk 28:Papa mag naar huis.
Harry POV:
Louis ligt nu een week in het ziekenhuis en mag vandaag weer naar huis.
Wel moet hij 4 weken rust houden en mag hij er niet teveel op lopen.
Omdat het geen optie was om Lilian van Louis te scheiden blijft Lilian ook gewoon bij Louis, want zodra je maar van plan bent haar mee te nemen is het hek van de dam, maar vandaag mag Louis het ziekenhuis verlaten.
Louis POV:
Ik mag vandaag eindelijk naar huis.Het is wel fijn hoor, om doorlopend eten opgediend te krijgen, maar na een week werd ik gek en afreageren deed ik niet, want ik moest ook aan Lilian denken.
Gelukkig mag ik wel al uit bed, wat ik meestal deed als Lilian aan het kleuren of tekenen was.
Ik kan haar alleen bijna niet meer optillen, omdat ze al 4,5 jaar oud is.
Na een uur komt Zayn binnen.Gaan mijn 2 helden met me mee? vraagt hij.
Omdat Lilian en Zayn goede maatjes zijn geworden springt ze zo in zijn armen en ik lach.
Ik ben blij dat ze jou nu bespringt, straks mag ik het weer opvangen zeg ik.Hij lacht en zet Lilian op mijn schoot.
Gaat het thuis wel lukken? vraagt Zayn.Jawel en hij zucht.Nou ik geloof dat er thuis iemand op je wacht.Ik lach en zeg Ow, dat zal best wel ja.
Na 40 minuten komen we bij mijn huis aan en staat er een groep mensen met mijn vader, zusjes en broertje met een welcome home bordje.
Awha, dat is lief van jullie.
Harry staat er ook en de rest van de vriendenclub.
Lieve Louis, mag ik weer bij jou en Lilian wonen? vraagt Harry.
Ik kijk naar Lilian en die zegt: Vooruit dan maar he, en iedereen begint te lachen en ook ik kan mijn lach niet inhouden.
We gaan met zijn allen naar binnen.
Lilian is heel erg moe, maar het heeft geen zin om haar naar bed te brengen, dus die moeite doe ik niet eens.
Tegen 18.00 gaat iedereen naar huis en blijven we met ons drieën over.
Het is etenstijd en Harry heeft gekookt.
Na het eten ga ik maar meteen naar boven en ga op bed liggen, met Lilian weer op mijn borst.
Lilian? ja papa?
Mag ik even met papa knuffelen?
Ja hoor en ze gaat van mijn borst af en Harry knuffelt me en geeft me een zoen.
Ik houd van je schat zegt hij, waarop ik hetzelfde terug zeg.
Vrij snel erna komt Lilian weer op mijn borst liggen.Ik zou echt niet zonder haar kunnen.
Als het 20:00 is zeg ik tegen Lilian dat ze moet gaan slapen.Ze wilt in verweer gaan, maar ik zeg dan lieverd, papa blijft hier liggen,oke, ik ga niet weg.Misschien alleen om even naar de wc te gaan, maar verder niet.Oké papa.Ze gaat weer met haar hoofd op mijn borst liggen en doet haar ogen dicht.
Als ik merk dat Lilian heel diep slaapt leg ik haar hoofdje op een kussen.
Vertel, wat heb jij besloten? vraag ik aan Harry.
Hij slikt: Hoewel ik de dingen die ik zei meende, respecteer ik de minimale sex en alles.
Ik knik okee.Maar hoe gaat het tussen ons? Ga je bij mij weg of blijf je, wat doe je?
Ik blijf en ik ga nooit meer weg.Ik heb jullie vreselijk gemist.
Zayn heeft gezegd dat de woorden die ik zei je heel erg gekwetst hebben.Ja, heel erg, omdat Amber dat ook destijds heeft gezegd.
Ik knik. Ja,dat klopt neem mij dat niet kwalijk, maar Lilian is mijn nummer 1.
Ik ben misschien te makkelijk, maar ik geef haar de liefde die mijn vader mij niet gaf.
Ik wil dat mijn dochter die liefde wel gewoon krijgt.
Als ze bij me wilt blijven slapen totdat ze volwassen is, dan is dat maar zo.
Het is duidelijk Lou, antwoord Harry.
Mag ik nu wel weten hoe het met jou gaat? vraagt Harry.
Met mij gaat het goed, het was wel moeilijk om mijn dochter 3 uur te moeten afstaan aan mijn moeder en voor haar was het helemaal moeilijk, ze was bang dat ik ook niet terug zou komen.
Nu wilt ze 24/7 bij me zijn, ik mag nog net alleen naar de wc, maar daar houd het ook bij op.
Ik vraag me af hoe ik het straks moet doen, als ze net als ieder ander kind naar het voortgezet onderwijs moet.
Ik kan niet haar hele school avontuur met haar meegaan, dat wordt hem niet.
En de kans is klein dat ze mee wilt gaan op schoolkamp.
Je maakt je echt druk he Lou, zegt Harry. Ja ik maak me daar druk over.
Lilian wordt wakker omdat ze naar de wc moet en merkt dat ze op een kussen ligt, maar vind dat geen probleem, want ze ziet dat ik rechtop zit. Ze klimt uit ons bed en gaat naar de wc, als ze terug komt gaat ze tegen mij aanliggen, waarop Harry zegt lieverd, als je nou gewoon ligt dan is papa ook bij je .Harry heeft gelijk schat, maar als jij het wilt mag het gewoon, dus ik ga maar weer liggen.
Harry kleed zich uit en gaat naast me liggen, nu Lilian op mijn borst ligt.
Ze is wel cute zegt Harry, ik glimlach, ja Hazz dat is ze.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanficInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...