Hoofdstuk 59 De reis terug naar huis

8 1 0
                                    

Louis POV:

Het is 08:00 en ik word wakker van de wekker.Lilian en Luke worden er ook wakker van,omdat ik niet zo snel de wekker af kon zetten want Lilian lag op mijn borst te slapen.

Je kan nog wel verder slapen lieverd,ik moet namelijk onze koffers inpakken en de kleding alvast klaarleggen.Schat,jij kan ook nog even blijven liggen,ik pak alles wel in zeg ik.

Dank je wel babe zegt Luke.

Het is 10:00 uur en alles is gedaan.

We gaan gezellig met de andere jongens aan tafel om te ontbijten.

Papa,gaan we vandaag nog zwemmen? vraagt Lilian.Nee schat dat kan niet want we worden rond 12:00 uur opgehaald en dan gaan we naar het vliegveld en dan zijn we om 12:00 weer thuis.

Tussen Spanje en Engeland zit een uur tijdsverschil omdat Engeland een uur achter loopt op Spanje dus kom je als het ware om dezelfde tijd aan.Dus vandaag kan het niet lieverd,maar we kunnen de komende week wel gaan zwemmen lieverd zeg ik. Oké papa zegt Lilian.

Luke POV:

Het is 08:00 uur en ik word lichtjes wakker van de wekker.Louis was wat laat met uitzetten waardoor Lilian en ik ook wakker werden.Louis geeft aan dat we nog wel tot 09:30 kunnen blijven slapen.Ik geef hem een kus en Lilian geeft Louis nog een knuffel en we vallen weer in slaap,maar dit keer gaat Lilian op mijn borst liggen.Ik snap wel waarom Louis het zo een fijn gevoel geeft.Ik zie Lilian ook als mijn dochter,maar ik vind dat het aan haar is of ze me Luke blijft noemen of papa tegen me zou gaan zeggen.

Het is 09:30 als Lilian me wakker maakt en ik begin te glimlachen. Nou,dan ga ik jou in bad stoppen en dan ga ik even douchen.Gelukkig heeft ons appartement een dubbele douche/bad.

Wanneer het 10:00 is gaan we aan tafel.Lilian gaat op mijn schoot zitten omdat ze nog niet boven de tafel uitkomt en op een kussen zitten vind Louis te riskant vandaar dat ze nog lekker op schoot mag blijven zitten.

Als het 12:00 uur is worden we gebeld door de receptie dat de bus die ons naar het vliegveld gaat brengen over een half uur arriveert.

Het is 12:30 en we zitten met de koffers beneden. Niall,Zayn en Liam zitten tegenover mij en Louis en Lilian zit zoals gewoonlijk bij Louis op schoot.

Na 10 minuten gaan we naar de bus.Lilian gaat op de schoot van Zayn zitten,ze zijn echt hechter geworden,hoewel het wel inhield dat ik naast Liam moest zitten want Lilian wilde wel naast Louis zitten.Ik begin te lachen.Nou ja,dan zit ik wel gewoon aan de overkant van het looppad en kan ik mijn vriendje nog steeds een hand geven tijdens de rit naar het vliegveld.

Omdat we als 3e werden opgehaald moest de bus nog een aantal tussenstops maken voor de mensen die rond dezelfde tijd een vlucht hebben.

Na een uur komen we aan op het vliegveld van Las Palma.Lilian ligt op de borst van Zayn.

Louis POV:

Wanneer we bij het vliegveld aankomen maak ik Lilian wakker want is namelijk tijd om de bus weer uit te gaan.Ik zet Lilian zo wel in de buggy zegt Zayn.Is goed antwoord ik.

Als we arriveren tilt Zayn Lilian op en ze rust op haar zij tegen zijn schouder aan en ik zorg dat Lilian in de buggy kan liggen zodra ze de bus uit zijn.

Dank je wel dat je haar even bij haar hebt gehouden.Het is fijn dat ze ook bij iemand anders wil zitten dan alleen bij Niall Luke of mij.

Ik snap het en het is geen enkel probleem,ik zie haar als mijn zusje die ik nooit heb gehad.

We lopen gezamenlijk naar de gate waar het vliegtuig straks gaat aankomen.

Na 2 uur kunnen we het vliegtuig in en we zitten op dezelfde plaatsen als op de heenweg.

Lilian zit op mijn schoot en Luke naast mij.

Lilian kijkt samen met mij uit het raam en is na een kwartier alweer lekker in slaap gevallen.

Het is wel fijn om op vakantie te gaan,maar aan de andere kant is het ook wel erg fijn om na een leuke week weer naar huis te gaan.

Het is 14:00 uur engelse tijd als we landen op de luchthaven London Gatwick.

Als we onze spullen hebben gaan we gezamenlijk naar de auto's. Lilian Luke en ik in een auto en de jongens in de andere auto.Luke gaat ook dit keer achterin zitten en ik rijd ondertussen naar huis.

Na een uurtje zijn we weer lekker thuis en Lilian heeft de hele weg geslapen.

Als we de oprit oprijden ontwaakt Lilian en Luke.

Het meissie,heb je lekker geslapen? vraag ik.

Ze wrijft in haar ogen.Ja papa,alleen ik ben nog wel heel erg moe zegt Lilian.

Nou,dan gaan we toch lekker op de bank liggen of wil je liever op bed? vraag ik.

Schat,als jij met Lilian lekker op bed gaat liggen dan ga ik even de koffers doen zegt Luke.

Ja dat lijkt me wel een goed idee.

Het is 18:00 uur en wanneer ik weer wakker wordt en Lilian ligt lekker op mijn borst.

Na 10 minuten komt Luke de kamer binnen. Hey,onze slaapkop is wakker zegt Luke tegen Lilian die ook net wakker is geworden en ik moet lachen.

Kom,dan gaan we even wat eten zegt Luke tegen Lilian.Papa moet ook eten antwoord Lilian dan.Ik heb al gegeten schat.

Jij lag zo lekker te slapen dat Luke en ik samen wat hebben gegeten.

Ze kijkt me aan.Papa en ik samen eten? vraagt ze.

Nee schat, ik ben nog vol van het eten maar je mag wel lekker op mijn schoot zitten.

Het is 22:00 wanneer Lilian moe wordt.Dit komt omdat ze last heeft van een jetlag dus slaap ze voor nu een uurtje later.Wij gaan ook slapen omdat Luke en ik ook erg moe zijn.

Om 24:00 uur word ik even wakker omdat ik naar het toilet moet dus ik probeer zo min mogelijk geluid te maken want als Lilian wakker word kan het best lang duren voordat ze weer in slaap is gevallen.

Als ik weer terugkom zie ik dat ik Luke wakker moet gaan maken omdat hij overdwars is gaan liggen en ik anders het bed niet meer inkom. 

Als me dit niet lukt pak ik een deken uit de kamer van Lilian en ga beneden op de bank proberen verder te slapen.  

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu