Louis POV:
We komen op het vliegveld aan en de tweeling is wakker,maar Lilian niet, die slaapt.
Mama en Mark, Bedankt voor deze vakantie, ik ben echt heel erg blij dat we weer mee mochten gaan.
Het is al goed jongen, het was voor jou ook ontspanning,ondanks dat je de hele tijd je dochter om je heen had.Ach, weet je, zoals nu slaap ze en is het lekker rustig en dat is wel mooi.
Straks ben ik weer met school bezig en kan ze meedoen met de lessen,hoewel ze dat nu ook al doet, ik bedoel ze doet aan gym en aan rekenen en taal en alles, dus het gaat wel goed komen en ik behandel haar net als ieder ander kind, want dat is wel een ding,ik wil niet dat ze gepest wordt omdat ik haar zou voortrekken op andere kinderen. Thuis is ze alleen en mag ze inderdaad meer,maar op school heeft ze zich gewoon te gedragen,net als ieder ander.
Mijn ouders knikken en zeggen dat dat wel mooi is om te horen.Misschien kunnen we helpen haar wat zelfstandiger te laten worden? vraagt Mark.
Uhm, ik weet het niet.Ik ben al blij dat ze bij mij slaapt en dat ik tussendoor nog kan werken, mocht dat nodig zijn, dus ik heb er niet zo'n last van, alleen de ouderavonden mag ze echt niet mee, dat vind ik te prive, tegen die tijd regel ik wel een oppas.
Dames en heren, vluchtnummer BA 481 naar London staat klaar bij gate 9.
We lopen naar het vliegtuig en ik zet Lilian alvast op de stoel waar we zo gaan zitten.Lilian zit weer bij me op schoot.
De stewardess komt langs en vraagt of ze iets voor ons kan betekenen.
Ik geef aan tevreden te zijn met een kop koffie.Ernest zou naast me zitten,maar die slaapt bij Mark op schoot.Daarom komt mijn moeder naast me zitten me zitten en kunnen we lekker babbelen.Ondertussen ligt Lilian weer op mijn borst te slapen.
Hoe kan het dat je dochter alleen bij jou kan slapen en niet bij Mark, Amber of mij?
Geen idee zeg ik. Omdat ik er altijd voor haar ben denk ik en haar de aandacht geef die ze nodig heeft.Amber kwam na de bevalling en ik hoorde dat ze eigenlijk meer met die Marco gemeen had dan met mij en dat dat de reden is dat ik liever gehad had dat ze haar achternaam zou dragen dan de mijne.
Dus ze heeft niks tegen ons? vraagt mijn moeder. Nee niet dat ik weet.
Maar er zijn amper mensen die bij haar echt wat kunnen doen,ze luistert echt naar wat ik zeg en als ik zeg dat het niet gebeurt is ze uiteraard wel boos, maar verder ja, ze neemt het aan.
Ik ben blij dat ze een lieve vader heeft, ze mag zich gelukkig prijzen zegt mijn moeder.
Ja, ik doe mijn best,en ja verder ben ik een gelukkig mens.
Ga je het nog aanpakken betreft Harry?
Nee mam, dat ga ik niet, hij moet niet denken dat ik het maar laat gebeuren.Hij is 22 en wilt dagelijks sex, maar ik niet en nee ik weet dat het niet handig is een kind van 4 de hele tijd bij je te hebben, geloof me, daar ben ik me van bewust, maar zij is me alles waard en als mijn partner dat niet kan snappen sorry en jammer dan.
Ze slaapt op de een of andere manier niet in haar eigen bed en als ze dat wel doet wordt ze midden in de nacht wakker met bijvoorbeeld dat er brand is en dat ze me kwijt raakt, dan heb ik liever dat ze bij mij slaapt en dat ik gewoon mijn 8 uur slaap heb.
Heeft ze geen nachtmerries als ze bij jou slaapt?
Jawel, maar dan word ze wakker en kijkt me aan en dan slaapt ze weer verder.
Nu is ze wel lekker rustig.De ogen van mijn prinses gaan open.
Hey meissie, praten we te hard?
Nee pappie, ik heb dorst. Ik vraag aan mijn moeder of ze een fles limonade wil pakken.
Ja hoor, alsjeblieft lieverd zegt mijn moeder tegen Lilian.Schat, moet je misschien ook even naar het toilet? Zou oma dan even met je meegaan, ik ben hier bij de spullen.
Johanna POV:
Ik loop met Lilian naar de wc en help haar even. Het is inderdaad beter als een moeder meegaat dan een vader, zo doen we het ook met de tweeling.
Als ze klaar is help ik haar zodat ze er weer netjes uitziet en dan lopen we weer terug naar Louis en de rest.Als ze Louis ziet wilt ze weer bij hem gaan zitten.
Louis helpt haar op schoot en ze gaat weer tegen de borst aan liggen en valt in slaap.
Louis POV:
Na enkele minuten komt mijn moeder met Lilian weer terug en ze wilt weer op mijn schoot en gaat tegen mijn borst aan liggen en na enkele minuten slaapt ze.
Jij hebt echt een makkelijk kind zegt mijn moeder. Ik lach, ja, zo gaat het thuis en zo gaat het vanaf nu ook, want als ze slaapt kan ik lezen of mijn werk doen voor de volgende dag.
Trouwens mam, ze is nu 4 en ze gaat om 20:00 slapen, hoe doe jij dat met de tweeling morgenavond?
Die stop ik om 19:30 in bed en 20:30 gaat het licht echt uit.
Hmm oke, ik ga eens kijken of me dat ook gaat lukken, hoewel het dan inhoudt dat ik om 20:30 met en bureaulamp moet werken.
Ik zit eraan te denken om een ander huis te nemen, dit huis is te groot, ik bedoel 2 werkkamers en 2 logeerkamers. Zoveel mensen komen er niet slapen en het doet me teveel denken aan Amber.
Je moet doen wat jezelf wilt schat, misschien kan je vragen wat Lilian ervan vind? Goed idee.
Na een uur wordt er iets omgeroepen:
Dames en heren, het is 07:30 s,morgens engelse tijd en over enkele minuten landen we op Heathrow gatwick London. Het is 21 graden.Vergeet niet uw gordel om te doen, we wensen u nog een fijne dag.Dit wordt ook in het engels gedaan.
Na de landing komen we meteen bij de gate aan. Ik doe eerst Lilian in de buggy en dan gaan we gezamenlijk het vliegtuig uit. De tweeling slaapt ook, dus die laat ik lekker met rust.
Ik geef iedereen nog een knuffel. Lottie wil Lilian wakker maken, maar dat heb ik liever niet.
Lot, laat haar alsjeblieft slapen, want ik moet nog een heel eind rijden naar huis en jullie ook. Pff zegt ze. Lottie, Louis heeft gelijk, hij moet zich wel concentreren en dat kan beter als ze slaapt. Je gaat van de week maar naar hun toe.
Na 1,5 uur ben ik eindelijk thuis.Ik haal eerst de koffer uit de auto en zet ze in de gang, daarna haal ik Lilian uit de auto, die al wakker begint te worden.Ze heeft niks gemerkt van de terugreis,maar ik ben kapot.
Lilian, we gaan nog even wat slapen, want papa is echt moe. Oke knikt ze en we kleden ons uit en ze gaat weer tegen me aan liggen en samen vallen we in slaap.
JE LEEST
My dream job as school teacher
Fiksi PenggemarInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...