Louis POV:
De pauze is bijna voorbij en ik zie Harry en Niall vrolijk de school inkomen, ze geven elkaar nog een schouderklop en Harry loopt naar het lokaal waar we in de middag onze laatste les moeten geven.
Ik loop samen met Lilian in de buggy het lokaal binnen en aangezien het de laatste 2 uur is, en de leerlingen dan meestal minder geconcentreerd zijn, gaan we lekker een film kijken die de kinderen leuk vinden.
Harry loopt naar me toe en vraagt wat de bedoeling voor nu is.Ik vertel hem dat we nu film gaan kijken, omdat het dinsdag is en ik geen normale les kan geven als mijn dochter in de klas zit.
Hij snapt het en begint met het nakijkwerk van de vorige 2 uur.
De bel gaat en de kinderen gaan allemaal op hun plaats zitten.Dan vraagt Remco wat voor film we gaan kijken, waarop ik zeg Nemo en de kinderen doen meteen hun boeken dicht en gaan op goede afstand van de televisie zitten.Als het stil is vraag ik aan Harry of hij voor vanavond plannen heeft.
Harry POV:
Omdat er nu geen les wordt gegeven heb ik ruim de tijd om al het werk in 2 uur te doen, dat is fijn want dan hoef ik vanavond niks voor school te doen en kan ik me bezig houden met het helpen van Niall, die een nieuw nummer wilde schrijven, en ook wat klaar kan zetten voor zijn lessen.Hij doet de lessen wel zonder een andere leerkracht.
Louis tikt me zacht aan en vraagt of ik vanavond zin heb om bij hun te gaan eten.
Ik kijk hem vragend aan en denk snel na.(bij hem eten is nog meer vragen beantwoorden wat ik juist niet wil en met zijn vriendin Amber heb ik het ook niet zo mee, want die wilt graag de naad van de kous weten).
Nee sorry,ik heb al andere plannen zeg ik. Ik heb met Niall afgesproken dat we vanavond even samen de stad gaan verkennen dus sorry.
Hij kijkt me lang aan en antwoord dan: Misschien morgen of? Sorry maar ik denk dat ik het even zo ga houden.Ik vind je echt oprecht aardig, maar ik houd werk en privé graag gescheiden.Hij knikt en ik ga verder met mijn werk.
Louis POV:
De lessen zijn voorbij en ik heb amper wat kunnen doen, omdat ik na het gesprek met Harry een dochter had die alle aandacht opeiste.Gelukkig heeft Harry alles al gedaan, wat fijn is maar na een tijd heb ik alleen op maandag en donderdag samen les met hem.
Amber komt binnen en vraagt hoe het geweest is en of ik al antwoord heb gehad of Harry vanavond of van de week mee kwam eten?
Sorry zeg ik, maar hij wilt buitenwerk geen contact hebben behalve met Niall en ik geloof dat ze morgen hebben afgesproken met Liam en Zayn, dus ik denk niet dat ze gaan en voornamelijk Niall regelt de afspraken heb ik het idee.
Als we thuiskomen vraag ik aan Amber wat we vandaag gaan eten. Omdat ik geen echte keukenprins ben doet Amber het koken en ik de boodschappen.
Harry POV:
Omdat ik alles al heb gedaan kan ik zonder extra werk samen met Niall naar huis. We lopen met z'n tweeën naar NY Pizzeria en bestellen samen een hawai pizza van 30 cm 3x.en omdat Niall niet genoeg aan 1 pizza heeft neemt hij er 2.Waar hij het laat, Joost mag het weten, maar ik glimlach bij de gedachte.Niall kijkt me vragend aan en ik zeg dat ik een binnenpretje heb.
Hij snapt me als ik hint naar zijn 2 pizza,s. Hij lacht en zegt tja een goede maag, waarop ik mijn lach niet kan inhouden.Als we klaar zijn met eten gaan we naar terug naar huis.
Op internet gaan we kijken naar een fornuis.Een koelkast en magnetron hebben we al.
Louis POV:
We zijn klaar met eten en Amber zegt dat ze een afspraak heeft.De laatste tijd is ze meer weg dan dat ze bij mij is.Ik heb het vermoeden dat ze ook vreemd gaat, want we hebben na onze dochter Lilian niet echt meer het ding tussen man en vrouw.Ik weet zelf niet wat ik ervan moet denken.Ik zeg maar dat het goed is, want anders begint ze weer.
Ik bel Zayn en Liam dan maar op om me gezelschap te houden.
Liam/Zayn/Louis:
Louis: Hey boys hebben jullie zin om langs te komen? Ik ben weer een avond alleen met de kleine meid, die ik zo naar bed moet brengen.
Zayn: Ja, dat zou wel kunnen, Ik vraag even aan Liam of hij nog werk heeft vanavond wat hij moet doen.
Zayn: Hij kan mee, we zijn er over een half uurtje.
Louis: Is goed, tot straks.
30 minuten later:
Ik hoor de bel en doe de deur open.
Amber POV:
Ik ben even weg van Louis, hij is de laatste tijd alleen maar bezig met Lilian en heeft weinig oog voor mij.Daarom ben ik maar gaan daten met een andere man en als het daarmee klikt ga ik bij hem weg. Aangezien hij toch zo graag Lilian wilt hebben, mag hij die ook houden.Ze luistert ook meer naar de vader dan naar mij.Ik snap het ook niet helemaal, maar gelukkig heb ik straks een date.Aangezien ik amper iets gegeten heb begin ik best trek te krijgen.
Mijn date Marco komt er al aan met de auto.Ik stap bij hem in en we gaan naar zijn huis.
Aangekomen bij hem thuis whatsapp ik Louis dat ik de hele nacht weg blijf. Waarom vraagt hij snel. Ik zeg dat ik even een moment voor mezelf wil omdat ik het even niet meer trek.
Na enige tijd heb ik nog geen antwoord, dus ik denk dat hij het wel oké vind.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...