Het is een week later en Louis heeft een afspraak bij het ziekenhuis voor controle over hoe het nu gaat en of hij weer aan het werk mag.
Louis POV:
Het is 06:00 als de wekker gaat en Lilian er ook wakker van wordt.
Ik moet om 08:00 naar het ziekenhuis dus moest ik er helaas vroeg uit.
Goedemorgen lieverd, heb je lekker geslapen vraag ik aan Lilian.
Ze gaapt eerst en knikt dan van ja, ik heb goed geslapen, jij ook? vraagt ze.
Ja lieverd, ik heb heerlijk geslapen want jij sliep bij mij glimlach ik.
Papa, ik heb trek zegt Lilian.
Ik glimlach, we gaan eerst even douchen en daarna gaan we ontbijten okee? Lilian knikt.
We staan op en gaan samen naar de douche.Lilian kleed zich uit en aangezien ik het bad al heb vol laten lopen help ik haar in bad.
Ik ga zelf onder de douche en na 10 minuten ben ik klaar.
Ik ga mezelf snel aankleden en kom dan terug om Lilian uit bad te helpen en haar aan te kleden.
Na een half uur zitten we in de auto op weg naar het ziekenhuis.Het is spits dus we zijn een uur onderweg.
Om kwart voor 8 komen we aan met de auto en ik help Lilian uit de auto en sluit hem af.
Lilian geeft me een hand en samen lopen we naar de poli Neurologie en daar aangekomen melden we ons en gaan op een bankje zitten.
Lilian wilde warme chocolademelk dus die pak ik maar even voor haar.
Omdat het erg warm is doe ik er een beetje koud water bij zodat ze het makkelijker kan drinken.
Het is 08:10 uur als we naar binnen worden geroepen door de dokter en gaan tegenover de arts zitten.
Hoe gaat het met u? vraagt de dokter.
Het gaat eigenlijk best goed.Ik heb niet erg veel last,wel ben ik wel eens sneller moe als ik erg veel dingen aan het doen ben,maar verder gaat het eigenlijk heel erg goed zeg ik.
Dat is erg mooi nieuws.We hebben op de foto's van vorige week ook niks ernstigs gezien.
Lilian kijkt me aan en ik knik.(ze was op school toen ik de scan heb laten maken maar ze dacht dat ik ook gewoon op school was omdat voordat de school uitging ik alweer terug op school was).
Zou ik weer mogen werken? vraag ik aan de arts.
Ja, dat is mogelijk,wel niet met zoveel uren meteen,maar ik denk dat 4 uur per week wel oké zou moeten zijn.Mocht dat teveel zijn dan moet u zich uiteraard aanpassen.
Lilian is erg blij.Papa mag mij weer lesgeven.
Gaan we dan ook weer in ons eigen huis wonen? vraagt Lilian.
Ik knik,ja, dat gaan we vanaf zaterdag dan ook weer doen want je moet vrijdag nog naar school.
Na nog wat controle vragen maken we nog 1 afspraak en dan gaan we naar school want Lilian moet wel naar haar laatste 2 lesuren.
Opeens word ik gebeld door de school:
School - Louis:
School: Goedemorgen Louis.Ik wilde laten weten dat de les van Lilian is uitgevallen de laatste 2 uren dus ze mag lekker thuis blijven wat ons betreft
Louis: Dank je wel voor het doorgeven en dan zien jullie Lilian morgen weer op school.
Ik hang op en zeg tegen Lilian dat ze toch thuis mag blijven.
Papa, kunnen we dan naar ons huis? want ik wil weer alleen in huis zijn met jou.
Ik knik, dat is goed lieverd,maar dan moeten we eerst even langs oma,s huis zeg ik en we rijden naar mijn moeders huis.
Na 40 minuten zijn we bij mijn moeder.
Als we binnenkomen roept Lilian keihard OMA.
Mijn moeder komt naar beneden en ziet ons staan. Hey lieverd,moest je niet naar school?
Nee, want papa is gebeld en ik mocht thuis blijven omdat mijn lessen niet doorgingen.
Mijn moeder kijkt me aan.Ik knik.Het is waar,de school heeft gezegd dat ze niet hoefde te komen.Lilian, we hebben ook goed nieuws he.
Ze roept heel hard JA,papa mag weer gaan werken en we gaan vandaag weer terug wonen in papa en mijn huis zegt Lilian tegen mijn moeder.
Ohh, dat is heel erg goed nieuws zegt mijn moeder.Ze kijkt wel een beetje moeilijk, want het houdt in dat ze Lilian minder vaak gaat zien omdat we dan alleen in het weekend soms komen.
Blijven jullie wel eten? vraagt mijn moeder.
Ja mam, we blijven eten.Ik zat eraan te denken om tegen 21:00 naar huis te gaan en dan ligt Lilian om 21:45 in bed want morgen moeten we weer naar school want ik begin morgen ook weer met werken, dus dan is het ook wel erg fijn om weer in de buurt van school te wonen denk ik.Mijn moeder knikt begrijpend.
Als het 15:00 uur is krijgen mijn zussen en broertje een snoepje.Lilian krijgt het niet omdat ze anders niet eet.
Het is 18:00 en omdat het onze laatste avond hier is eten we het lievelingseten van Lilian en dat is namelijk pizza.
Wanneer het 20:00 uur is begint Lilian te gapen en is ze heel erg moe.
Ma, ik denk dat ik en dat kleine monster maar naar huis gaan, dan kan Lilian lekker slapen en dan kan ik me voorbereiden op het paar uur werken wat ik mag zeg ik.
Dat is goed jongen en ze geeft Lilian een kus op haar wang.
Slaap lekker schatje en tot de volgende keer zegt mijn moeder tegen Lilian.
Lilian reageert niet en dat betekent dat ze wel erg moe is.
Ik draag Lilian naar de auto en leg haar achterin omdat ze dan niet wakker word als tegenliggers tegenkomen.
Na een half uur komen we aan bij ons huis en ik breng eerst onze tassen naar binnen en vervolgens haal ik Lilian op en breng ik haar naar bed.(waar ik nu ook in slaap)
Helaas wordt ze een beetje wakker wanneer ik haar wil omkleden maar nadat ik dat gedaan heb valt ze meteen weer in slaap en ik geef haar een kus op het voorhoofd.
Omdat het redelijk vroeg is ga ik nog niet slapen en ga nog even wat voorbereidingen doen voor morgen.
Als het tegen 22:00 uur loopt besluit ik om ook maar te gaan slapen.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...