Louis POV:
Het is 10:00 en ik merk dat Lilian wakker wordt doordat mijn zusjes in de kamer zijn,ik vind dat niet echt fijn.
Meiden,kom op,ga mijn kamer uit.Luke en Lilian slapen nog en ik ben juist blij dat ze slaapt,want ze kwam al moeilijk in slaap,dus ga alsjeblieft de kamer uit.Ze luisteren en verlaten rustig de kamer.Ik kijk naar mijn borst waar mijn dochter gelukkig nog op slaapt.Ik doe mijn ogen dicht en kan de slaap hervatten.
Om 11:00 word ik wakker geschud door Lilian. Hey meisje van me,heb je lekker geslapen?
Ja papa,maar ik heb trek vandaar dat ik je wakker maak. Ik rek me uit en sta op.
Naast me zie ik dat Luke ook al aan het wakker worden is.
Ik ga jou in bad doen en tegelijkertijd ga ik zelf douchen.
(mijn moeder heeft een douche en bad in 1 ruimte)
Nadat ik klaar ben en Lilian heb aangekleed gaan we naar beneden en laat ik weten dat de douche vrij is.
Ik til Lilian op en breng haar naar beneden en zet haar op de grond neer.Ze kan doen wat ze wilt,maar omdat dit nogal vreemd voor haar is loopt ze achter mij aan en houdt mijn been vast.
Ik kijk naar beneden en glimlach,ondertussen maak ik haar brood klaar.
Als ik klaar ben maak ik me los uit haar greep om mijn been.Lieverd,ik kan niet lopen als je mijn been vasthoud.Ik merk dat ze op deze vloer niet zo stabiel loopt.Ik steek mijn hand uit en ze loopt met me mee naar de eettafel.Ik ga zitten en til haar op.
Papa,moet je vandaag werken? Nee schatje,vandaag ben ik helemaal voor jou,dus wat wil je gaan doen? zwemmen zegt Lilian. Nee schat,daar is het nu wat te koud voor,misschien vanmiddag wel en dan ga ik ook mee zeg ik.en Luke? geen idee schat,dat moet je aan hem vragen als hij beneden komt.
Mijn telefoon gaat af en ik zie de naam in het scherm en druk hem weg,geen zin in.
Dan belt Niall.
Niall-Louis:
Louis: Hey Niall.
Niall: Hey,ik heb slecht nieuws,jullie huis is vannacht in brand gestoken en er is niks meer van over.
Louis: Dit meen je niet? hoe dan?
Niall: Geen idee,de politie zoekt het nu uit.
Louis: Dan ben ik blij dat ik alles wat van school is heb meegenomen naar mijn moeder,maar raar dat iemand dat doet.Ik heb helemaal niemand die mij haat ofzo.
Niall:Kan je waar je nu zit wel blijven dan?
Louis: Jawel, ik geef het aan mijn ouders door.Laat me maar weten of de politie wat gevonden heeft oke?
Niall: Zal ik doen,ik zie je na het weekend dan wel.
Louis: Jazeker.
Lilian,ga maar even met Lottie en Phoebe en de rest spelen,ik moet even met opa en oma praten.
Mam en Mark, hebben jullie even tijd? Ja lieverd,wat is er?
Niall belde mij net en die zei dat er een reeks brandstichters zijn geweest en 1 van de huizen die ze hebben aangestoken is de mijne,nu zijn Lilian en ik dus dakloos.
Nee hoor,jullie komen lekker hier wonen en als je naar school moet laat je Lilian lekker hier.
Nou,hier wonen is goed,Lilian hier laten niet.De leerlingen zijn het gewend en Lilian ook.Je hebt zelf gezien op vakantie hoe ze kan reageren dus ik neem haar gewoon lekker mee,dan kan ze in de auto slapen.Alleen ik moet telkens wel 45 minuten op en neer rijden.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...