Hoofdstuk 8 Een liefdes verklaring

58 3 0
                                    

Harry POV:

Louis is aan het bellen en komt met tranen in zijn ogen weer terug lopen.Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel.Wat is er aan de hand Lou?

Hij schudt zijn hoofd en ik houd hem vast.Niall kijkt me verbaasd aan en ik fluister dat het waarschijnlijk met het nieuwsbericht te maken heeft.

Louis, heeft het te maken met het nieuwsbericht? Dan recht hij zijn hoofd en zegt dan:

Amber is niet omgekomen bij het auto ongeluk, maar die Marco waar ze mee had. Die schijnt in mensenhandel te zitten en de bedoeling was dat ze in die auto zou zitten en op die manier om het leven moest komen.

Ik schrik en vraag  of hij naar Amber toe zou willen?

Nee, dat kan niet.Ze is het land uitgevlucht  omdat ze bang is om alsnog vermoord te worden.

Ik ben zo blij dat die Marco en zijn vrienden me niet kennen.

Na de pauze doen we samen de lessen.Ik kijk het werk na en hij geeft Engels, wat eigenlijk bestaat uit het kijken wat ze van de aflevering hebben opgestoken en wat ze er vooral van hebben kunnen leren.

Omdat we het 7e en 8e uur geen leerlingen hebben op vrijdag en enkel werk na hoeven te kijken besluit ik dat het beter is om naar huis te gaan en daar het werk af te ronden.

Ik vraag aan Louis of hij zover is. Hij knikt en we pakken onze spullen en wachten even op Niall en lopen dan naar de auto.

Omdat Louis niet helemaal helder is bied ik aan om te gaan rijden, wat goed is.

Louis zit naast me en Niall achterin.

Louis POV:

Ik ben zo van de kaart dat ik zelfs niet in staat ben om te gaan rijden.Gelukkig biedt Harry aan om te rijden, immers hij kent ook de weg wat wel fijn is.

Als we voor mijn huis staan stappen we alle 3 uit.

Niall verteld dat hij even naar Zayn gaat omdat ze dan samen de lessen voor maandag kunnen voorbereiden.Dat geeft mij de tijd om Harry alleen te spreken.

Na 10 minuten gaat Niall er vandoor.

Harry?

Ja Louis?

Ik wilde vragen wat je van mij vind?

Harry kijkt me vragend aan en zegt:

Ik vind je een knappe gozer,maar ik weet dat je hetero bent, dus ik weet niet wat ik ervan moet vinden.Harry, ik ben om te beginnen biseksueel en daarnaast vind ik je echt onwijs leuk met alles wat je hebt. en ik zou willen vragen of je misschien mijn vriend wilt zijn in de zin van vriend-vriend.

Harry POV:

Ik kijk hem met een glimlach aan en antwoord: Ik wil niks liever dan dat, maar hoe doen we dat dan qua werk en......

Ik kan mijn zin niet afmaken want hij komt met zijn lippen tegen de mijne en ik zoen hem ruw terug.Pas als we geen lucht meer hebben laten we elkaar los.

We hoeven het niet meteen te vertellen schat.Ik glimlach.

Nee dat klopt, maar ik denk dat ik het Niall wel mag vertellen.

Ja dat zou inderdaad wel kunnen.Vooral als je hier vaker bent en s nachts overblijft zegt hij met een knipoog.

Louis POV:

Ik ben zo blij dat Harry nu mijn vriend is.Uiteraard vertel ik dit wel even aan Amber , dat ik het gedaan heb.

Louis, hoor ik vragend?  Ja hazz? Wat wil je gaan eten.Ik schaam me en zeg geen idee, ik ben niet zo geweldig in koken.Geen probleem, ik kook dan wel voor ons zegt Harry dan.En wat bedoel je met hier blijven? Wil je dat ik bij je intrek of?

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu