Louis POV:
Het is 08:00 wanneer de verpleegster de kamer binnen komt lopen om even een controle uit te voeren.Dit is om te kijken of het allemaal goed met mij gaat.
Ik heb enorme hoofdpijn en ik ben erg misselijk van het eten van gisteren.Het is er midden in de nacht ook weer uit gegooid.Gelukkig kwam het niet over Lilian heen.
Wanneer de controles gedaan zijn gaat de verpleegster weer weg en ben ik weer alleen met Lilian.
Ik besluit mijn moeder te berichten.
Louis -Johanna:
Louis: Goedemorgen mama, ik ben al weer wakker.Ik ben vannacht 3 keer over mijn nek gegaan en het avondeten eruit gegooid.Verder gaat het gelukkig al beter,naast het feit dat ik een zware hersenschudding had opgelopen.
Johanna: Dat is wel wat minder,ik hoop dat je snel weer naar huis mag samen met je kleine meid.
Louis: Met Lilian is er gelukkig niks aan de hand maar ze is weer terug bij af door die sukkel.
Johanna: Ja, inderdaad.Hopen dat het snel weer goed gaat.Weet je al wanneer je weer naar huis zou kunnen?
Louis: Ja, ik mag over 2 dagen weer naar huis,tenminste als de klachten enigszins minder worden.
Johanna: Doe rustig aan en ik haal je samen met Lilian wel op als je ontslagen mag worden en dan blijf je even 2 weken thuis.
Louis: Is goed mama,dan stop ik even met whats appen want ik denk dat Lilian zo wakker gaat worden.
Johanna: Is goed, kusjes voor jullie beide.
Het is 09:00 als Lilian langzaam ontwaakt uit haar slaap.
Goedemorgen lieverd zeg ik tegen haar.Ze wrijft in haar oogjes en zegt hetzelfde.
Papa, ik heb honger zegt Lilian als ze iets meer wakker is geworden.
Op dat moment komt de mevrouw van de catering binnen met 2 broodjes kaas en een glas melk voor Lilian, ik heb zelf geen trek dus ik eet nog niet.
Ze kijkt me aan en ik knik.Ik weet toch wat mijn dochter graag wil hebben als ze net haar oogjes open heeft glimlach ik.Ze wordt een beetje rood en begint meteen te eten.
Als het 10:00 uur is komt de arts binnen.
Goedemorgen meneer Tomlinson, hoe gaat het met u? vraagt de arts.
Het gaat eigenlijk wel goed,alleen erg misselijk en een beetje angst om te gaan eten, maar verder gaat het wel erg goed moet ik zeggen buiten de hoofdpijn om.
Ohh Oke, ja dat snap ik zegt de arts.
Ik denk dat u morgen alweer naar huis zou kunnen gaan als er niks met uw geheugen aan de hand is.
Ik weet eigenlijk vrij weinig van wat er na die klap is gebeurt zeg ik.
Lilian reageert voordat de arts iets kan zeggen: Papa, Harry heeft je geslagen nadat je zei dat hij een slet omdat hij elke jongen pakt die hij maar kan krijgen.
Dan besef ik me dat Lilian het allemaal gezien heeft.
Ik geloof dat het met mijn geheugen wel goed komt zeg ik dan.
De dokter lacht, dat geloof ik ook,uw dochter weet precies wat er gebeurt is zo te horen.
Ik knik en zeg ja dat geloof ik ook ja.
2 uur later heb ik nog steeds erg veel hoofdpijn en ik druk op de rode knop.Na enkele minuten komt de verpleger binnen.Wat kan ik voor u doen? vraagt hij.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...