Hoofdstuk 14 Brief uit de gevangenis

37 3 0
                                    

Louis: POV:

Het is 07:30 en de wekker gaat.Helaas moeten we weer aan het werk, het is namelijk maandag.

Mijn moeder kon vandaag niet oppassen op Lilian , dus gaat ze weer lekker mee naar school.

We hebben besloten haar niet naar een kinderdagverblijf te doen, maar haar de maandagen en woensdagen gewoon mee te nemen.De overige dagen zijn Harry of ik vrij dus dan kan ze lekker bij een van ons blijven.

Inmiddels kan Lilian al aardig wat woordjes zeggen en ze is geliefd in de klas.

Tijdens de les weet ze dat ze stil moet zijn.We hebben een la met dingen die ze dan kan gaan doen, dus ze kan steeds iets anders verzinnen.

Ik ga als eerste douchen en dan Lilian.Harry blijft erbij staan, zodat hij haar kan helpen zodra ze klaar is met badderen. Wanneer ze klaar is kleed Harry haar snel aan. 

Na een half uur is iedereen klaar en gaan we met de auto naar school.

Als we op school zijn help ik Lilian de auto uit en gaan we met z'n drieën de school in.

Papa roept ze en we reageren beide, omdat ze dat tegen ons allebei zegt.

Ja schat, wat is er?

Mag ik vandaag ook meedoen met rekenen?

Ja hoor, dat mag wel.Ik zal straks een paar rekensommen voor je maken oke?

Ze knikt en we lopen naar het lokaal.

Ik pak een krijtje en schrijf wat sommen op het bord tussen de 1 en 10, zodat ze haar handen kan gebruiken om te tellen.Uiteraard zit 1 van ons bij haar en de ander geeft les.

Tijdens de pauze gaan we naar buiten, omdat Lilian vaak met de andere kinderen wil spelen.

Buiten zien we Niall,Zayn en Liam, die Lilian dan ook wat les geven.

Zodra de pauze over is gaat de groep mee die de volgende 2 uur les van ons heeft.

De directeur heeft er trouwens mee ingestemd dat Lilian ook wat lessen mee kan volgen, omdat we dan gewoon onze les kunnen geven zonder afgeleid te worden.

De enige die ze buiten ons ziet zijn Liam, Niall en Zayn, waar ze net zo gek op.

Als ze 5 jaar is gaat ze net als iedereen 5 dagen naar school, maar het zal dan ook 5 dagen in een van onze lessen zitten, zodat we ook als ouders kunnen zien wat ze doet.

De laatste 2 uur gaat Lilian naar Niall. Dan is er gymnastiek en hebben Harry en ik even de tijd om het nakijkwerk even te kunnen doen.

Harry POV:

Het is 15:30 en ik ga Lilian alvast ophalen van de gymles, omdat we om 16.00 echt weg moeten gaan.

Gelukkig heb ik de sleutel van het gymlokaal dus ik kan zo naar binnen lopen. 

Als ik de deur open doe zie ik dat Lilian al klaar staat.Ik loop nog even naar Niall maar hij kijkt een andere kant op,dus ziet me niet aankomen.

Hey zeg ik tegen hem.

Hey Hazz, je wilde je dochter weer meenemen?

Ja, dat wilde ik en ik wil je vragen of je misschien kan helpen met het koppelen van Liam en Zayn. Ze draaien al weken om elkaar heen en ze hebben een duwtje nodig denk ik.

Ja, wat ben je van plan dan vraagt Niall?

Het is binnenkort lente disco, wat denk je ervan om ze samen een taak te geven?

Ja, dat is wel een goed idee.Ik ga het wel even met meneer Adams bespreken dat hij Liam en Zayn dezelfde taak moet geven.

Lilian, ben je klaar met alles schat? Ja pap antwoord ze.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu