Louis POV:
De wekker gaat om 06:00 en ik druk hem snel uit, zodat Harry niet wakker wordt, hij is namelijk vrij vandaag , dus dan hoeft hij van mij niet zo vroeg zijn bed uit.Ik geef hem een kus en dan ga ik naar de douche.Na 10 minuten kleed ik me aan en ga naar de kamer van Lilian om haar rustig wakker te maken.
Goedemorgen schoonheid, ga je vandaag lekker met mij mee naar school?
Ze wrijft met haar handjes in haar ogen en ja dan: Ja pappie.(zo noemt ze me sinds ze door heeft dat ik kleiner ben dan Harry.) Ik til haar uit bed en neem haar mee naar de badkamer, waar ik haar uitkleed en vervolgens onder de douche zet.Ze kijkt me aan en zegt: Papa, ik wilde vandaag in bad.
Schat, daar hebben we vandaag geen tijd voor, ik moet om 08:00 op school zijn en het is nu al 07:00 en we moeten nog ontbijten, dus dat gaat vandaag niet meer, maar vanavond mag je dan extra lang, dat beloof ik je oprecht, oke? Oké papa.
Als we helemaal klaar zijn til ik Lilian op en zet haar achter mij vast in de gordels.Ik ga achter het stuur zitten en we rijden naar school, waar we na 20 minuten aankomen.
Normaal mag Lilian zelf lopen, maar omdat we al wat laat zijn zet ik haar op mijn nek en loop richting ons lokaal met de tas waarin het nagekeken huiswerk zit.
Als we bij het lokaal aankomen zet ik haar weer op de grond en kan ze even het lokaal rond rennen. Nu er toch nog geen leerlingen zijn vind ik dat prima.
Lilian? Ja papa? Vandaag ben jij mijn assistent oke?
Yeah is haar reactie, wat betekent dat ze het heel leuk vind.
De directeur komt binnen en groet ons. Lilian kom je ook weer meedoen?
Nee, ze wilde niet thuis blijven, dus heb haar meegenomen.Ik laat haar gewoon wat klusjes doen en laat haar vandaag de hele dag bij mij, zodat de rest van de collega,s hun werk gewoon kunnen doen.Oh oke, is goed.Nou werk ze dan maar mevrouw Tomlinson-Styles.
Gaat helemaal goed komen antwoordt ze.
Lilian, wil je alvast de schriften op tafel leggen, dan weten de leerlingen waar ze moeten zitten zometeen. Ze knikt en pakt telkens 5 schriften, wat 4 x lopen is, omdat we 20 leerlingen hebben.
Zodra de bel gaat komen de leerlingen langzaam binnen en ze kijken allemaal vreemd op.
Meneer Tomlinson, wie is dat meisje? vraagt Erik.
Dat meisje is mijn dochter, die wou vandaag mee, dus is ze mijn assistent.Gezellig is zijn antwoord.
De leerlingen kijken raar op als ze zien dat ze op andere plaatsen dan normaal zitten, sommigen zijn blij, anderen vinden het minder leuk.
Meester, dit is mijn plek normaal niet, ik kijk naar de indeling en ik moet lachen.
Ik weet het, maar Lilian mocht van mij de schriften uitdelen en ik was vergeten haar de plattegrond te geven.De leerlingen moeten er wel om lachen.
Lilian? Ja papa? Je hebt de helft van de leerlingen verkeerd ingedeeld, ze kijkt sip naar beneden en zegt sorry papa. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel.Maakt niet uit lieverd.
Als jullie nu allemaal naar de plek lopen waar je normaal zit, dan weet Lilian dat ook voor de volgende keer.De kinderen staan op en lopen naar hun eigen plaatsen toe.
Zie je Lilian, dit is de indeling.Ik zou je ook maar op andere dagen meenemen, tenzij oma op je past.Ze knikt en gaat naast mij zitten.Tijdens mijn uitleg gaat Lilian tekenen, dus ik heb geen kind aan haar.Dan komt Zayn binnen om wat te vragen.
Hey, ga je nu op meerdere dagen naar school Lilian? vraagt Zayn
Nee, ik wilde vandaag met papa mee naar school.
JE LEEST
My dream job as school teacher
FanfictionInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...