Hoofdstuk 44 Luke brengt Lilian weg

19 2 0
                                    

Louis POV:

 Het is 6 uur en ik sta op omdat ik vandaag moet werken en Lilian gaat mee.

Om de spanning niet te hoog te laten oplopen laat ik Luke thuis,want ik weet dat het anders niet lang goed gaat en aangezien het mijn werk is wil ik wel dat het zowel; voor mij als voor de anderen leuk blijft.

Luke en Lilian zijn al helemaal bevriend,maar ik wil dat mijn dochter ook wat gaat leren voor het verplicht wordt.

Inmiddels heb ik ook een huis voor mij en Lilian gezien wat in de buurt van de school is zodat ze niet 4 ochtenden om half 7 wakker hoeft te worden.Ik krijg morgen te horen of ik het huis krijg.

Gelukkig is het al instap klaar zodat we er zo in kunnen,dus dat is wel mooi.Het is een 4 kamerwoning.1 slaapkamer voor mij,als ik die ooit alleen ga hebben en 1 voor Lilian en dan een werkkamer,wat wel mooi is.

Omdat Lilian op mijn borst ligt moet ik haar helaas gaan wekken. Ik ga mezelf eerst snel douchen en aankleden.Wanneer ik terugkom in de slaapkamer zie ik dat Lilian weer ligt te slapen.

Luke slaapt ook nog en ik kijk hoe schattig ze slapen.

Als het 06:30 is wordt het tijd om Lilian echt wakker te maken.

Lieverd,wordt je wakker,we moeten weer naar school. Lilian word wakker en rekt zich uit.

Kom schat,het is echt tijd en vandaag kan Luke niet mee,ik denk niet dat Harry dat leuk gaat vinden als we een vriend meenemen.

Mijn moeder hoort mij,want ze staat in de deuropening en zegt: Een vriend,ik denk dat het wel wat meer is,jullie kijken anders naar elkaar.Mam ik had je niet gehoord zeg ik van schrik.

Lieverd,als jij echt wat voor Luke voelt moet je er echt werk van gaan maken,zelfs je dochter ziet het,dus waarom ga je er niet gewoon voor?

Mam,ik moet Lilian nu echt gaan douchen anders komen we te laat op school en Lilian heeft vandaag wel gewoon haar les nodig.

Kom Lilian,we moeten nu echt gaan opschieten anders moeten we in de pauze weer eten gaan halen.Lilian loopt met me mee.

Door het roepen is Luke ook wakker geworden en dat wilde ik juist voorkomen.Sorry Luke.

Niet erg hoor en Lilian kan ook wel met mij mee,dan breng ik haar straks wel naar school.

Heb je een auto dan? Ja,en een rijbewijs ook nog hahah goed hé lacht Luke.

Dank je wel, je bent een schat.

Als Lilian klaar is met douchen en aankleden laat ik haar achter bij Luke en mijn moeder en ik ga met de auto naar school.Ik hoop dat Lilian me dit vergeeft.

Na een uurtje kom ik gelukkig op tijd op school aan,wel zonder Lilian en dat is wel wennen.

In de lerarenkamer zie ik Liam,Zayn,Niall en Harry zitten.

Hey Louis,gaan we vandaag de vakantieplannen voor de herfstvakantie doen? vraagt Liam.

Uhm,ja,is goed.Ik wilde vragen of Luke dan mee zou kunnen,Lilian is gek op hem.

Ja,is goed zeggen de jongens in koor en gaat Harry ook mee?

Nee,ik ga met Gemma en mijn moeder wat doen zegt Harry.

Ohh oke.Ik verwacht Luke en Lilian elk moment,want Lilian was vandaag echt traag dus Luke brengt haar nu naar school en misschien blijft hij of hij gaat weer terug naar mijn moeder,dat kan ook.

Luke POV:

Lilian lieverd,ben je klaar? dan breng ik je naar je vader.

Is goed Luke.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu