Hoofdstuk 17 Harry mag naar huis

33 3 0
                                    

Harry POV:

Als ik de ontslagpapieren heb mogen we weg.Lilian wijkt geen meter van mij af, zelfs naar het toilet gaan is al een klus voor mij.Gelukkig redden we het redelijk, maar dat helpt nu ook niet.Lilian, ik moet even alleen naar de toilet.Weet je wat, ik bel papa en kan je daar mee praten totdat ik weer terug ben oké? Louis zucht en belt me.

Lilian, dit is echt niet nodig,papa kan heus wel even alleen naar het toilet.

Ze kijkt me aan, Ik moet goed op papa letten zegt ze dan. Ik moet lachen en zeg dan schat, je kan ophangen en ik doe de deur open waarop Lilian gelijk weer bij me komt staan.

Louis POV:

We komen bij de auto en ik zet Lilian op de achterbank.Harry gaat naast haar zitten want ik vrees dat ze anders weer stennis gaat maken. Het is wel schattig te noemen, maar ook heel erg irritant, omdat ik Harry niet meer alleen kan spreken over privézaken.Ik hoop dat het snel weer normaal gaat worden, want zo gaat het al 3 weken, pfff.

Harry POV:

Lilian, ik wil even met papa praten over zaken die kleine meisjes niet hoeven te weten, oke schat? Met een zucht gaat ze van mijn schoot af en Louis is even blij dat hij zijn vent weer mag en kan knuffelen.

Hoe gaan we het nu met school doen, want Lilian moet dan af en toe naar een andere leerkracht.

Ik denk dat we haar dan even bij Niall zetten, want dat is de enige buiten ons waar ze redelijk naar luistert.

Louis POV:

Ik bel Niall op om het over het plan van aanpak te hebben.Want Lilian is veel te claimerig naar Harry toe en dat is helemaal niet nodig.

Louis - Niall:

Louis: Hey Niall, we hebben een probleem.

Niall: ik geloof dat ik al weet wat het probleem is, wat had je in gedachte?

Louis: Het zou heel erg helpen als ze even een uurtje naar jou toe gaat en dat je haar even lekker gaat verwennen en haar laat inzien dat ze best even bij Harry weg kan.

Niall: Dat wordt wel een probleem. Wat als Harry nou aan haar uitlegt dat ze best een dagje weg kan?

Louis: Dat is wel een goed idee, dank je, ik houd je op de hoogte.

NIall: Is goed gozer.

Hazz? Ja Lou?

Ik denk dat jij haar het beste kan uitleggen, want wat dat betreft luistert ze alleen naar jou.

Daar vreesde ik al voor ja.

Harry POV:

Lilian, ik wil even met je praten, kan dat?

Ja papa?

Ik ben heel erg blij met je goede zorgen maar je moet wel bedenken dat ik ook volwassen ben en dat papa mij ook heel goed kan helpen. Je kan gewoon de dingen doen die je voor het ongeluk ook deed oke? Je mag papa best helpen, maar je hoeft niet de hele tijd over mij te waken, afgesproken?

Maar papa, de dokter zei dat ik heel goed op je moest letten.Ik glimlach en zeg lieverd, ik ben heel erg blij maar ik wil wel dat je gewoon je lessen gaat volgen en ook gewoon weer mee gaat doen met gym oke? Deze week mag je nog de hele week bij mij in de klas zitten en me assisteren, maar dan is het alleen op de dagen dat ik alleen werk en papa thuis zit oke?

Oke papa, Maar ik houd wel van je zegt ze heel lief.Ik geef haar een kus en dan gaan we naar Louis.

Lilian, vertel papa maar wat we net hebben afgesproken.

Louis gaat op de bank zitten en zet Lilian op zijn schoot, ik ga naast hun zitten.

Louis POV:

Vertel het eens, mijn lieve schat zeg ik tegen Lilian.Wat hebben jij en papa besproken en ondertussen knipoog ik naar Harry, omdat ik het wel redelijk gehoord heb.

Papa en ik hebben afgesproken dat ik deze week nog bij papa mag blijven en dat ik vanaf volgende week alle lessen moet gaan volgen en op dinsdag en donderdag kunnen jullie kiezen of ik met 1 van jullie naar school mag als hulpje en ze kijkt Harry aan.

Zo ongeveer inderdaad zegt Harry.

Nou dat lijkt mij een redelijk voorstel.Vandaag mag je thuis blijven , net als Harry en ik, maar morgen ga je gewoon met mij mee naar school, want je loopt wel een beetje achter, of je moet oom Niall bellen om te vragen of hij langs wil komen.Ze kijkt me aan , als teken dat ik Niall moet gaan bellen.

Gesprek Louis - Niall:

Louis: Hey Niall, ik heb een vraagje, heb je tijd vandaag om Lilian les te geven, je kan dan ook mee eten.

Niall: Natuurlijk heb ik tijd voor mijn nichtje.

Louis: Daar ben ik heel erg blij mee,want ze moet nog dingen gaan inhalen en op deze manier gaat dat wel lukken.Morgen neem ik haar gewoon weer mee naar school en Harry gaat dan ook mee, want die kan nog niet alleen zijn.

Niall: Is goed, ik zie je na het werk gozer.

Lilian, Je hebt geluk. Je hebt vanavond nog les, dus je kan nu nog iets voor jezelf doen,na het eten gaan we beginnen.

Is goed papa hoor ik haar roepen.

Harry draait zijn handen om mij heen en ik draai me ook om.Wat een topper van een kind hebben wij toch.Ik kus mijn lieve vriend op zijn mond.

Ik houd van je Hazz, en ik van jou Lou bear. Ik zou met niemand anders deze relatie willen als met jou.Ik bloos en zeg dat dat wederzijds is.

Het is 17:00 en de deurbel gaat.Lilian doet de deur open. Ja ze is 3 maar kan al makkelijk een deur openen,maar dat mag alleen als wij iemand verwachten en die ze ook kent.

Nial komt met Lilian in zijn handen terug.Ik heb iemand gevonden bij de deur zegt hij met een grote lach.Nou die waren we net kwijt zegt Harry lachend.Samen gaan we naar de keukentafel.

Niall heeft als verrassing een pizza meegenomen voor Lilian.

Na het eten gaan Niall en Lilian aan de slag voor school.

My dream job as  school teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu