Louis POV:
Het is 12:00 en ik word wakker. Lilian is in de kamer lekker gaan spelen met haar speelgoed.(die heb ik voor het gemak in deze kamer neergezet,de kamer is toch groot genoeg.)
Lilian, ik ben wakker en ze kijkt op. Ze springt het bed op en belandt dan op mij.Oef een beetje voorzichtig lieverd. Sorry papa, ben je door mij wakker geworden? vraagt ze met haar hoofdje naar beneden kijkend.Nee hoor schat, ik heb gewoon heerlijk geslapen en ik miste jou mooie gezicht, glimlach ik.
Papa, Harry heeft je gebeld. Oww en heb je opgenomen?
Nee papa.Ik wist dat je boos op Harry bent dus ik heb niet opgenomen.
Lieverd, kom eens bij me zitten, waarna ze bij me op schoot gaat zitten.
Kijk, ik ben niet boos, alleen Harry wilt niet begrijpen dat als jij niet bij me slaapt, je nachtmerries krijgt,waardoor ik ook wakker word en ik merk dat als je bij me slaapt je ze misschien ook wel hebt, alleen dat je dan weer verder gaat slapen, daarom mag je bij mij slapen lieverd en Harry wilt dat niet begrijpen.
Vind je het vervelend dan papa als ik bij je slaap? Nee schat, helemaal niet.Jij bent het belangrijkste wat ik heb en ik behandel jou net als ieder ander kind.
Kom, we gaan douchen en aankleden en daarna naar de winkel, want we hebben helemaal niks in huis.Wat wil je gaan eten? Uhm mozzarella chicken with potatoes zegt ze.Nou, dan gaan we dat eten oke? Ja, lekker. Nou, vooruit ga maar douchen en aankleden.Ze gaat richting de douche en ik loop met haar mee en kleed haar uit. Lilian gaat in bad die ik letterlijk tot aan haar onderbuik laat vollopen.Zelf neem ik een douche en was mijn haar, daarna ga ik me afdrogen en aankleden en zorg dat ik snel weer ben, mocht er wat gebeuren, dat ik zo kan inspringen.
Na een half uur zeg ik dat ze eruit moet komen, want het is zondag en dan zijn de winkels maar tot 18:00 open. Ja papa antwoordde ze en ik help haar in de handdoek en daarna kleed ze zich bijna zelfstandig aan.
Als we klaar zijn gaan we naar de winkel en ik kom Harry tegen.
Lilian is heel erg blij en rent naar hem toe en hij vraagt: Hoe was de vakantie lieverd?
Goed, ik heb je wel erg gemist en we hebben vrienden gemaakt antwoord ze.
Oww hey Louis zegt Harry. Hey zeg ik terug.
Papa, mag Harry mee eten ? Uhm ja, dat zou best kunnen.
Kom je Harry? vraagt Lilian.
Uhm ik denk niet dat het gaat, ik ben al een poos gelukkig met iemand anders.
Ohh, oke. Sorry schat, Harry wilt niet, dus houd het op.
Kom dan gaan wij de rest van ons eten bij elkaar halen.
We lopen de winkel uit en dan zien we Harry met zijn nieuwe vriend nog net in de auto stappen en wegrijden. Ach ja niet erg.
Bij thuiskomst ga ik meteen beginnen met het eten klaarmaken en Lilian is lekker televisie aan het kijken.Na een half uur uur is het eten klaar en rop Lilian, ze doet de televisie uit en komt dan bij de tafel staan. Lieverd ,zullen we proberen dat je met een paar kussens aan tafel gaat zitten? Ze schudt nee. Nou,kom dan maar op mijn schoot en ik til haar op en probeert dan wel zelf te eten. Omdat ze toch weinig eet doen we samen met 1 bord.
Lieverd, je mag vanaf nu rond 20:30 gaan slapen,oke? zeg ik, nadat we klaar zijn met eten.
Ze glimlacht en zegt dat ze dat heel fijn vindt.
Ik ruim de tafel af en begin aan de afwas.Na 20 minuten is alles klaar en zit ik op de bank met Lilian op mijn schoot.Lilian, ik heb een vraagje. Ja,papa?
Hoe denk je erover als ik naar een kleiner huis voor ons ga kijken?, wel met een tuintje, want we zijn nu met z'n tweeën en bij oma kan je zwemmen in de zomer.
Mag ik dan nog wel bij jou slapen papa? Jazeker, maar ik geef je dan wel een eigen kamer, want als je 8 bent wordt het wel tijd om te gaan proberen zelfstandig te slapen, snap je? Je wordt dan al een grote meid.
Ja, Lilian grote meid zegt ze vrolijk.Nou, dan gaan we naar bed, want morgen moet ik weer beginnen en als we dan weer thuis zijn, gaan we gelijk kijken. Oké papa.
Het is 20:30 en Lilian ligt in bed en ik ben nog bezig met het voorbereiden van de lessen.
Na een uurtje ga ik naast lilian liggen, die zich dan tegen mij aan nestelt.
JE LEEST
My dream job as school teacher
Fiksi PenggemarInleiding: Louis is 24 jaar en net klaar met zijn opleiding als docent muziek. Tijdens zijn studie heeft hij een vriendin leren kennen, namelijk Amber, waar hij nu al 5 jaar gelukkig mee is.Ook is uit hun liefde een dochter geboren, genaamd Lilian...