A redőnyön beszűrődő napfényre keltem. Viszont ennek ellenére nagyon nem akartam felkelni az ágyból. Legszívesebben egész nap az ágyban feküdnék Kookal.
- Jó reggelt édesem- szólalt meg Kook, még rekedtes reggeli hangján. Mosolyogva fordultam az oldalamra, majd szembe találtam magam párom szívdöglesztő arcával. Nem értem hogyan tud ébredés után ilyen jól kinézni.
- Neked is- húzódtam közelebb hozzá, és adtam egy puszit a szájára. De neki ez nem volt elég, megfogta az államat és közelebb húzott magához, hogy egy reggeli csókba hívjon. Rámart alsó ajkaimra, majd elkezdte szívni ami kissé fájdalmas volt, de annál inkább feltüzelt.
A testünk elkezdett izzani, a szexuális vágy pedig uralkodni kezdett rajtunk.
- Kincsem, ha nem akarsz reggeli szexet, akkor most állíts le- ilyenkor agyon tudnám csapni, hát nem érzi rajtam, hogy vágyom rá?
- Eszemben sincs leállítani téged- ráültem a derekára, de úgy, hogy a fenekem nyomja az ékességét. Az érzésre mind a ketten felnyögtünk. Kook rátette a kezét a derekamra és még hátrébb tolt, így pontosan dudorodó férfiasságán ültem. Ingerlés képpen elkezdtem rajta előre-hátra mozogni, ami Kookból egy mély morgást váltott ki.
- Jimin, ne légyél rossz, különben büntetés lesz a vége.
- Hmm, és mi lenne a büntetésem? Elfenekelsz vagy mi?- csábos hangon beszéltem és közben még mindig rajta mozogtam.
- Nem is rossz ötlet. Jaj kincsem, magad alatt vágod a fát a jó ötleteiddel- most az egyszer nem bántam, ugyanis olyan gondolat fogalmazódott meg bennem, amire soha nem gondoltam volna.
- Kook, é-én azt ak-akarom, hogy kemény legyél ve-velem- a fejem égett, és biztos vagyok benne, hogy most olyan vagyok, mint egy nagyon érett paradicsom. Féltem, hogy mit fog mondani, mert eddig csak szeretkeztünk és soha nem volt durva velem. Most mégis azt szeretném, hogy az legyen.
Kíváncsian vártam reakcióját, és tulajdonképpen pont erre számítottam.
Meg volt lepődve, sőt, inkább le volt sokkolódva. Megálltam a mozgásban, hátha végre felébred a döbbenetből.
- Pici, biztos, hogy ezt szeretnéd? Nem szeretnék olyan lenni, mint Dohyun- simított derekamra. Annyira jól esik, hogy ilyen figyelmes velem.
- Tudom, hogy te nem leszel olyan, mint Ő. Véleményem más olyannal csinálni így akit szeretek.
- De, ha fájdalmat okozok, akkor kérlek állíts le- fordított a helyzetünkön vagyis ő felült és a térdeire fektetett. Mivel mivel meztelenek voltunk nem kellett még külön a ruhákkal bajlódnunk- Először gyengédebben fogom csinálni és, ha úgy döntesz, hogy nem tetszik, akkor abbahagyjuk. Jó?- bólintottam beleegyezés képpen és vártam az első csapást, ami pillanatokon belül érkezett is. A bőröm bizsergett az ütés után, de nem fájt.
- Fájt, abbahagyjuk?
- Nem kell- ezután az ütések egyre sűrűbben és erősebben érték fenekemet, és engem átjárt a jóleső fájdalom. Éreztem, hogy ha Kook így fojtatja, akkor hamarosan el fogok élvezni, amit most még nem akartam.
- Kook, el fogok menni- nyögtem egy ütés közepette. Erre párom abba is hagyta fenekem bántalmazását és felültetett az ölébe, ami per pillanat nem volt valami kényelmes.
- Szoptál már babám?- erre a kérdésre nagyot nyeltem, mivel nem éppen volt ezzel kapcsolatban jó emlékem.
- I-igen, de n-nem vo-volt jó, majdnem lehánytam Dohyunt.
- Akkor ezt most kihagyjuk- nem akartam csalódást okozni neki, ezért mégis letérdeltem elé, és számba vettem már félig álló férfiasságát. Nem tudtam az egészet a számba venni, ezért kezemmel rásegítettem.
- Mondtam, hogy nem kell, nem akartam rád erőltetni, ahh a fenébe is, Jimin nagyon jól csinálod- nyögte el magát. Ujjait tincseim közé vezette, majd belemarkolva azokba állította meg a fejemet a mozgásban. De én nem hagytam, hogy fellökje a csípőjét.
Megszívtam a makkját, és ennek következtében el is engedte a tincseimet.
- Nem a szádtól akarok elmenni- állított meg ténylegesen. Kiengedtem a számból és beleültem az ölébe, hogy aztán szájára marva hátradőljünk az ágyon.
Nem irányíthattam sokáig, mert megint fordított a helyzetünkön.
Hasra kerültem, ami miatt kicsit kiszolgáltatottan éreztem magamat. És az is zavart, hogy nem láthatom szerelmem arcát.
- Kook, nem tetszik ez nekem, látni akarom az arcodat- kezdtem el hisztizni.
- Nincs hiszti, és itt most én irányítok. Bízz bennem, nem akarok neked rosszat- derekamat megfogva húzta fel a fenekemet, így konkrétan pucsítottam neki.
Hirtelen hideg levegőt éreztem meg az ánuszomnál majd egy síkos valamit is.
- M-mit csinálsz?
- Megkóstollak bébi- és ezt a szó szoros értelmében kell érteni. Belenyalt az ánuszomba ami bizsergést váltott ki belőlem.
Hevesen mozgtatta a nyelvét és addig ingerelte rózsámat amíg belém nem tudta fúrni a nyelvét.
- Jung-Khah!- annyira remegtem, hogy a kezeim feladták a szolgálatot, így konkrétan előre estem.
- Hm?- ki-be huzogatta a nyelvét és miután ezt megunta 3 ujját az arcom elé vezette- Vedd be a szádba cicám- úgy tettem ahogy mondta, bő nyállal szoptam mind a három ujját. Mikor elég síkosnak találta őket, kivette a számból és első ujját rögtön feldugta. Az édes fájdalom hullámként ment át egész testemen.
Nem várt túl sokat, mert most egyből kettő ujját vezette belém.
- Ahhh, Jung...ah- olyan gyorsan mozgatta csontos végtagjait, hogy megszólalni nem tudtam.
Az egész testem remegett az élvezettől, de tudtam, hogy ez még lesz intenzívebb is- N-nem az ahh ujjaidtól akarok elmenni- el is kezdte kihúzni belőlem az ujjait, legalábbis én ezt hittem, mivel egy pillanatal később akkorát döfött belém, hogy összecsuklottam, így már kiterülve feküdtem az ágyon. Viszont Jungkook ezt nem hagyta annyiban.
Ugyan abba a pózba húzott fel, mint amiben voltam, csak most lenyomta a felsőtestemet az ágyra. Mögém térdelt és makkját rózsámhoz illesztette.
- Ha fáj akkor szólj, és megállok vagy abbahagyjuk.
- O-oké- lassan kezdte betolni férfiasságát és addig meg sem állt amíg a fele be nem ment.
- Ma-maradj így egy kicsit- nem mondom, hogy nem feszített, de nem annyira, mint tegnap.
Miután kellőképpen megszoktam, a csipőmet megmozdítva jeleztem, hogy mehet tovább.
Most viszont egyből betolta. A kéj áramütésként ment végig testemen.
- Nem fáj? Kivegyem?
- Cs-csak mozogj már- türelmetlen voltam, vágytam arra, hogy csak egy kicsit is, de durva legyen velem.
- Kérésed számomra parancs, cicám- gyors ütemben kezdett el mozogni, én pedig nem bírtam ki, hogy ne nyögjek egyfolytában. Buksimat a párnába furtam, kezeimmel pedig a lepedőt markolásztam.
Éreztem ahogy ráhajol a hátamra és nedves puszikkal kezdi ellepni azt, miközben erős és mély lökésekkel ostromolt belülről.
- Gy-gyorsabban- félő volt, hogy nem hallotta meg amit mondtam, mivel a fejem még mindig a párnába volt temetve.
- Hm, mit mondasz picim? Apuci nem értette- soha nem hívta magát apucinak, és én sem gondoltam magam olyannak akinek kéne egy apuci, most ebben a pillanatban mégis olyan izgatónak hatott.
- Apuci, azt akarom, hogy gyorsabban csináld- nem ellenkezett, tette amire kértem. Az erősebb és mélyebb lökések egyfolytában az érzékeny pontomat ostromolták. Jungkook mély sóhajokat hallatott, amiből arra következtettem, hogy ő is pont annyira élvezi, mint én.
A derekamat megfogva húzott mégjobban magára ami miatt olyan mélyre került bennem, amire azt hittem, hogy már nem lehetséges.
Éreztem, hogy lassan elérem a gyönyör kapuját, már szó szerint csillagokat láttam, ziháltam és össze akartam esni, és ha Jungkook nem fogná a derekamat akkor meg is tettem volna.
Jungkook az eddiginál is gyorsabb tempóra kapcsolt, ami azt jelentette, hogy ő is pillanatokon belül eléri a gyönyört.
Az utolsó mély lökése tette be nálam és nála is a kaput. A hátam ívbe feszült, a szememim fennakadtak, Jungkook pedig belém engedte nedvét, ami furcsa mégis jó érzés volt.
Miután kihúzódott belőlem én összecsuklottam az ágyon, de annyi még volt bennem, hogy a hátamra forduljak. A fejem oldalra bicsaklott, a szívem szó szerint dübörgött, a levegőt zihálva vettem.
- Jól vagy pici? Tetszett?- megszólalni nem tudtam, így csak egy bólintásra tellett, mire Kook elnevette magát. Engem viszont ekkor csapott fejbe a felismerés, hogy nem használtunk gumit, és ezt szerintem Kook is észrevehette, mivel aggodalmasan nézett rám.
- Mi a baj? Nem vagy jól? Túl durva voltam? Ha igen, soha nem bocsájtom meg magamnak- kezdett el pánikolni.
- Nem erről van szó. Nem használtunk gumit, és a nedvedet belém engedted...
- Édes, az ezt megelőző két alkalommal sem használtunk gumit...
Sziasztok! Hogy tetszett nektek ez a rész? Véleményeket kommentben várom!
A suli miatt nagyon elfoglalt vagyok, ebben az évben fogok érettségizni, így nem tudom, hogy milyen gyakran lesznek részek, de igyekszem majd minél hamarabb hozni majd.
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐
FanfictionJimin és Jungkook sellők. A családjuk jóban van egymással és ennek az a következménye, hogy Jungkook húgát hozzá akarják adni Jiminhez. De vajon be fog következni? Mi lesz Jungkookal és Jiminnel? Ha kiváncsi vagy kettőjük közös történetére, akkor o...