Sziasztok! Meghoztam az új könyvek listáját.
Írjátok meg kommentben, hogy melyiket olvasnátok szívesen~
Társadalmi rétegek, szabályok, pénz, kényszerházasságok. Ezek mindig is problémák voltak az egész világban.
Egy magasabb rangú lány soha nem szerelemből házasodik. A rangja, a családja, a szabályok és a pénz iránti vágy meghatározza minden lány életét.
Így van ezzel Charlotte is.
De mi van, ha Charlotte nem egy magas rangú férfiba, fiúba szeret bele, hanem egy alacsony rangú lányba?
A lány úgy gondolja, hogy szeretni emberi dolog, és ezt nem kéne társadalmi ranghoz és nemi idenditáshoz kötni. Viszont a családja, és sok más ember, köztük szinte az egész világ nem így van ezzel.Ez a történet két lányról fog szólni, kiknek sok megpróbáltatáson kell végigharcolniuk magukat ahhoz, hogy a történetüknek boldog befejezése legyen.
----------------------------------------------------------------
Olyanok voltak egymás nélkül, mint két leszakított virág, kik alig kapnak vizet és lassan elhervadnak.~
~
A kísértethistóriákat mindenki szereti, persze csak egy bizonyos fokig. Addig, amíg azok nem válnak valóra, hiszen az szörnyű lenne.
De mi lesz, ha egyszer egy kísértethistória mégis valóra válik, és több száz ember, köztük a főhősünk életét is tönkreteszi?
Főhősünk ebbek a históriának a következményeinek az okát kutatja, befejezi, amit az apja nem tudott. Ezért elutazik a tettek helyszínére, hogy a gyilkos kísértetet felkutasszálakaz
~
Minde egy félresikerült főzettel kezdődött, minek következtében Hermione súlyos sérüléseket szendved, emiatt a gyengélkedőre kerül.
Perselus Piton felelősnek érzi magát emiatt, hiszen mindez az ő óráján történt, ezért minden egyes nap meglátogatja a lányt, és vigyáz rá.
Lassan viszont ezeknek a látogatásoknak köszönhetően érzelmi szálak kötik a férfit Hermionehez.Történetünk másik két szereplője ezeket az érzelmeket rég észrevették Perseluson, és arra várnak, hogy a két fél mikor lel egymásra
~
~
Jimin az erdő mélyén él, a fővárostól távol, mivel csak ott vannak azok az alapanyagok amik kellenek a munkájához, mivel ő egy gyógyító.
Ő hozzá járnak a városból az emberek.
Jimin egy napsütéses napon alapanyagokat gyűjtött, amikor egy dulakodás közepébe csöppent. Ekkor mentette meg azt az embert, aki örökre az életében marad.
~~
Az égiek vigyáznak a földön lévő emberekre, mivel az égiek őrzők.
Ha egy égi kudarcot vall, akkor a földre száműztetik, ez a büntetésük.
Jimin is így járt, mert ő nem tudott vigyázni egy kisfiúra, aminek oka is volt, viszont a vezetők ezzel nem foglalkoztak és száműzték őt a földre.
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐
FanfictionJimin és Jungkook sellők. A családjuk jóban van egymással és ennek az a következménye, hogy Jungkook húgát hozzá akarják adni Jiminhez. De vajon be fog következni? Mi lesz Jungkookal és Jiminnel? Ha kiváncsi vagy kettőjük közös történetére, akkor o...