~ 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊 ~
Beengedtem Yoongjiékat a házba, akik miután levették a cipőiket bementek a nappaliba. Jimin éppen ekkor jött le a lépcsőn, szemeit kicsi praclijával dörzsölve. Komolyan mondom, hogy elolvadok tőle.
Elébe mentem, és felkaptam a karjaimba, úgy vittem be a nappaliba.
- Hát ki ez a cukorfalat? Csak nem a párod?- Hoseok nagyon bezsongott Jimin miatt.
- Yoongi, Hoseok, had mutassam be a páromat, Park Jimint, akivel három hét múlva összekötjük az életünket. És remélem ti is szeretettel fogjátok várni a kis csöppség érkezését- vendégeink szóhoz sem tudtak jutni a sok információ hallatán.
- Először egy információval foglalkozzunk. Nagyon örülünk, hogy megismerhetjük a barátodat, tényleg egy cukorfalat. Hoseok, hagyd már békén szegényt!- szólt rá Yoongi párjára, ugyanis Hoseok Jimin arcát gyűrögette, mint valami nagymama, aki most látja hosszú idők után újra az unokáját. Jimin pedig egy szó nélkül tűrte.
- Nyugi, nincs semmi baj. Viszont tényleg abbahagyhatnád, mert már lezsibbadt az arcom- Hoseok szomorúan, de abbahagyta párom arcának gyűrögetését.
- És meséljtek csak, hogyan jöttetek össze? Annyit tudok, hogy már kiskorotok óta ismeritek egymást- leültünk a kanapéra, hogy kényelmesebben tudjunk beszélgetni.
- Úgy volt, hogy én elveszem Kook húgát, de ez végül nem következett be, és időközben mind a kettőnk számára bizonyossá vált, hogy beleszerettünk a másikba. Most pedig ott tartunk, hogy a koronázást és az esküvőnket tervezzük. Valamint a gyermekünket várjuk- azt hittem, hogy Jimin egész végig szótlan lesz, de örülök, hogy nem így lett.
- Sok minden történt velünk egy nyár alatt, de azt hiszem, hogy most a fontosabb témáról kéne beszélni. Azt kéne kideríteni, hogy tényleg Jimin apja írta ezt a levelet, vagy egy csaló, ugyanis mi úgy tudjuk, hogy Jimin apja meghalt a szemünk láttára- idehoztam Yoonginak a levelet a csomaggal együtt, amiből nem vettük ki a kést.
- Egy névre lenne szükségem, ugyanis előbb a halotti nyilvántartásban kell megnéznem. Biztos vagyok benne, hogy a királyságotok minden egyes nemesi sarjnak a halálát feljegyzi. Aztán, ha nincs a nyilvántartottak között, akkor jön a feketeleves. Szép sorjában fogunk haladni, mindenről tájékoztatni foglak titeket- tudom, hogy Yoongi meg fogja tudni oldani.
- Jimin, neked azt javaslom, hogy a mélyebb dolgokba ne foly bele, mert könnyen lehetsz tőle ideges, és az neked és a babának sem tenne jót- szólt közbe Hoseok, Jimin pedig csak egy bólintással jelezte, hogy mindent megértett.
- Egyébként ti is sellők vagytok, vagy csak Jungkook által tudtok a világunkról?- meglepett Jimin kérdése, bár teljesen jogosan tette fel, hiszen nem biztonságos, ha az emberek tudomást szereznek rólunk.
- Nem, mi nem vagyunk sellők, csak Jungkook miatt tudunk rólatok, de nyugodj meg, nem adjuk át senkinek. Egyébként miért kérded?
- Hát nincs senki, aki az oltárhoz kísérjek, és Yoongi, téged akartalak megkérni rá, de mivel nem vagytok sellők megfulladnátok a víz alatt- el tudom képzelni, hogy Jiminnek milyen rossz lehet így, főleg apa nélkül, még akkor is, ha kiskorától kezdve rosszul bánt vele.
- Szívem, szerintem kérd meg Jint, biztosan nem mondana rá nemet- kezeimet összekulcsoltam az ő picike praclijaival.
- Nagyon édesek vagytok együtt, és remélem, hogy minél hamarabb meg fogjuk tudni oldani ezt az ügyet. Viszont lassan megyünk, nem szeretnénk sokáig zavarni, és Hoseokkal van még egy kis elintézni valónk...
Sziasztok!
Tudom, ez most egy iszonyatosan rövid rész lett, de olyan sok a tanulni való, így érettségi előtt, hogy erre a rövidke részre is alig volt időm. Olvassátok szeretettel, hamarosan jobban beindulnak egy kicsit az események.
Ti nem érzitek kicsit laposnak a történetet?
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐
FanfictionJimin és Jungkook sellők. A családjuk jóban van egymással és ennek az a következménye, hogy Jungkook húgát hozzá akarják adni Jiminhez. De vajon be fog következni? Mi lesz Jungkookal és Jiminnel? Ha kiváncsi vagy kettőjük közös történetére, akkor o...