10.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

738 55 0
                                    

𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊

Mikor Chim bejött abban a ruhában, elállt a szavam. Abban a pillanatban azt gondoltam, hogy nála gyönyörűbb teremtés nincs is a világon. És ez valójában igaz is volt. 
Nagyot kellett nyelnem, mert annyira megindult a nyáltermelésem. De nem tudtam elképzelni, hogy mégis miért gondolok ilyenekre. Azt hiszem, hogy muszáj leszek beszélni Su Binnel erről.
- Jaeho, elmondanád, hogy neked mi nem tetszik ebben a ruhában? Mindenkinek egyhangű a véleménye, kivéve téged. Szerintem örülnöd kéne, hogy ilyen gyönyörű fiad van- szólalt meg édesanyám. Láttam Chimmyn, hogy jól esik neki az, hogy kiállunk mellette.
- Az a bajom, hogy minden egyes döntésemnek ellenszegül. 
- Nyilván ellenszegül, mivel ez az ő esküvője lesz, amibe nem mellesleg bele van kényszerítve. Meg se kérdezted őket, hogy ők mit akarnak- apám is beszállt a vitába, de láttam, hogy ennek véget kell vetnem, mert Jimin láthatóan kezdi kellemetlenül érezni magát.
- Na jó, fejezzétek be. Legalábbis Chim előtt. Úgy beszéltek róla, mintha itt se lenne.
Mostmár amúgy is késő ezen filózni, hiszen két hét és esküvő. Ha úgy döntenek, akkor menet közben elválnak- a kis szőke hálásan tekintett rám, majd végül megszólalt.

𝕵𝖎𝖒𝖎𝖓 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊

- Ha nem gond, akkor felmennék átöltözni. És ha szeretnétek, akkor lemehetnénk a partra.
Nem szeretném, ha minden egyes nap veszekedéssel telne el. Nyár van, mi meg egész nap itt poshadunk a lakásban, pedig egy köpésnyire van tőlünk a part.
- Ez végülis nem rossz ötlet. Egy időre kiszabadulhatnánk ebből az örökös veszekedésből. Érezzük jól magunkat. Este pedig elmegyünk bulizni egyet. Ha ti szülők nem is, de mi négyen biztosan- tetszett Su Bin hozzá állása, a bulit kivéve.
- Su Bin, én még életemben nem ittam, és kiskorúak is vagyunk. Nem hiszem, hogy beengednének minket Mi-Chaval.
- Tizenöt éven felülieket már beengednek, itt nem veszik komolyan az ilyen szabályokat. Nyilván ez miatt van néhány csúnya eset, de nagyon ritkán- hiába mondja ezt Kook, engem mégsem sikerült meggyőznie.
Végül hagytuk a témát, és elkezdtünk készülődni. Fürdőnadrágot Kooktól kellett kérnem, mert nekem nem volt. Még úgy is nagy volt rám egy kicsit, hogy a legkisebbet adta.
Amíg a többiek készülődtek, addig mi csináltunk szendvicseket, és tettünk be pár üveg üditőt is.
A szendvicskészítés alatt néha hozzáért Kook keze az enyémhez, amit nem hiszem, hogy véletlenül csinált, de én örültem neki. Csak a végére olyan piros volt a fejem, mint egy paradicsom.
Közben már mindenki lejött, és csak ránk vártak.
- Jólvan, nem kell annyi minden, tudunk ott is venni, ha éhesek leszünk- már nagyon türelmetlenek voltak, így nem is csináltunk több szendvicset.
Bepakoltunk Kook autójába, és el is indultunk a partra. Mehettünk volna gyalog is, de nagyon sok cuccunk volt, így nem igazán lett volna szerencsés.
A parton nagynehezen találtunk egy viszonylag árnyékos helyet, és miután lepakoltunk mindenki beszaladt egyből a vízbe, kivéve engem és Mi-Chat.
- Mielőtt utánuk mennénk, beszélhetnénk?- leültünk a kiterített lepedőre, és belekezdtem a mondandómba, ami inkább egy vallomásnak készült- Szerelmes vagy a bátyádba. Tudom, nem helyes, meg minden, de nem tudok ellene mit tenni.
- Jimin, én nem haragszom meg érte. Nekem is be kellene vallanom valamit, de ezt az ég világon senki sem tudja rólam. Huh, ez nehéz lesz.
Jimin én.... a lányok iránt vonzódóm. Ha össze is házasodunk, akkor nem tudok neked gyermeket szülni, mert egyszerűen nincs gusztusom, az afajta együttléthez.
- Had találjam ki. Szerelmes vagy Su Binbe- a lány egy ideig némán ült, majd hirtelen felpattant a helyéről.
- Mégis honnét tudod? Hiszen nem mondtam még el senkinek.
- Miközben beszéltél egyfolytában őt nézted. Meg se próbáld tagadni. Szerintem szép pár lennétek, de mint tudjuk ez csak egy álom marad mindenki számára- szomorúan bólintott egyet, majd megragadta a karomat, és berohant velem a vízbe.
- Mi-Cha, az ördög vigyen el téged a pokolba! Most telement az orrom vízzel- kezdtem el prüszkölni, amin a lány jót nevetett.
- Nyugodj le, inkább menjünk oda a többiekhek- a többiek éppen egy nap piros labdát dobáltak egymásnak. Kook pont akkor vetődött el a vízben, amikor én ránéztem. Egészen vicces látványt nyújtott. Azt hiszem, hogy végre jól fogom érezni magam egy kicsit.

Nincs átolvasva!

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang