𝕾𝖚 𝕭𝖎𝖓 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊
Ahogy hallgattam Jimint megszakadt érte a szívem. Kétségtelenül ő jár a legrosszabbul minden szempontból.
Eldöntöttem, hogy beszélek Jungkookal. Nem csak Jimin érdekében, de az enyém és Mi-Cha érdekében is. Tennünk kell valamit, mert ez így nagyon nem lesz jó.
Még egy darabig ápolgattam Jimin lelkét, majd miután elaludt lementem Jungkookhoz a nappaliba. A többiek elmentek a boltba vásárolni a vacsorához.
- Ki kéne találnunk valamit, hogy megakadályozzuk az esküvőt.
- És van rá valami okod? Azon kívül, hogy neked az unokatesódról, nekem pedig a húgomról van szó, akik legjobb barátok.
- Szerelmes vagyok a húgodba. És Chimmynek is van rá oka, de azt majd ő elmondja, ha szeretné- a fiú ledöbbent mikor kimondtam, hogy szerelmes vagyok a húgába.
- Mégis mióta? Tudtommal a húgom heteró, szóval ez nem fog összejönni.
- Elég rég óta. Akkor a húgodnak is be kell vallania neked valamit. És neked is nekem valamit.
Tetszik neked Jimin?- egy darabig hallgatott, gondolom összeszedte a gondolatait.
- Hát az kicsit gyenge kifejezés, hogy tetszik.
- Akkor miért mondtad neki, hogy megbántad a csókot? Teljesen összetörted vele már másodjára. Teljesen abban a hitben van, hogy soha nem fog veled összejönni.
- Én nem tudtam, hogy így érez irántam. De mostmár úgyis késő. Ezt az esküvőt nem tudjuk már megakadályozni- egy darabig a gondolataimba merültem, és azon agyaltam, hogy hogyan tudnánk mégis szavotálni. És ekkor jutott eszembe az esküvők egyik lényeges elhangzó mondata.
- A csók előtt mindig elhangzik, hogy akinek van ellenvetése az szólaljon meg vagy hallgasson örökké. Ekkor meg kell szólalnunk, hogy nekünk miért van ellenvetésünk. Remélhetőleg elég lesz. Más nem iagzán jut az eszembe- Kook éppen elkezdett volna örülni, amikor a többiek nagy zajt csapva betoppantak az ajtón.
- Hallkabbak legyetek, Jimin alszik. Nincs túl jó napja, így is nehéz volt elaltatni- torkolta le őket Jungkook. Pedig nem is ő altatta el Jimint, de jó volt látni és hallani, hogy kiáll a kisebbért.𝕵𝖎𝖒𝖎𝖓 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊
Hangos ajtócsapódásra ébredtem fel édes álmomból. Már nem voltam olyan szomorú, és végre ki is pihentem magam. Kikeltem az ágyból, és lefelé vettem az irányt, hogy ehessek valami finomat.
Amikor leértem a konyhába, eléggé letaglózó látvány fogadott. Apa a falhoz szorította Kook édesanyját, aki ellenkezett, de esélye sem volt a menekülésre. Apám ezt ki is használta, és vadul csókolni kezdte a nőt. Ekkor odamentem, lerángattam apát szegény nőről és ököllel bevertem neki egyet. Ettől megtántorodott, de úgy látszik, hogy nem okoztam neki komoly sérülést.
- Mégis mit képzelsz magadról, ha? Megcsalod anyát Kook anyjával, méghozzá úgy, hogy majdnem megerőszakolod szegény nőt? Milyen férfi vagy te?- szerintem teljesen jogosan akadtam ki. Csak sajnos aki a házban tartózkodott meghallotta az ordibálásomat, így lejöttek.
Gyanítom, hogy az egészet hallották, és egészen le voltak döbbenve.
- Jaeho, ez igaz?- édesanyám arcán szinte versenyt futottak a könnyei. Odamentem hozzá és szorosan átöleltem nyugtatás képpen. Kook édesanyjához a férje ment oda, és felkisérte a szobájukba.
- Ugyan Szívem, a fiúnk csak hülyeségeket hadovál itt össze-vissza. Ebből egy szó sem igaz- hitetlenül néztem apámra, kinek az arcán egy fölényes vigyor terült szét. Tudta, hogy anya neki fog hinni, és sajnos ez is történt.
A többieken látszott, hogy nekem hisznek, de ők édes kevesek ehhez. Ha anya apának hisz, akkor nincs mit tenni.
Holnap szerettem volna elmenni úszni, de nem akartam egyedül menni. Nem akartam egyedül maradni a gondolataimmal.
- Kook eljössz velem holnap úszni? Elmehetnénk arra a helyre amit a múltkor találtunk.
- Persze Jiminie, de nekem van egy sokkal jobb ölteletem. Van egy kedvenc helyem, el szeretnélek vinni oda. Hidd el, hogy nagyon tetszeni fog- boldogan egyeztem bele az ajánlatába.
Szeretnék minél több időt tölteni vele, amíg még megtehetem. Még ha nem is tudja, hogy én halálosan szerelmes vagyok belé.𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊
Nagyon boldog voltam amikor Jiminie elhívott úszni. Van egy kedvenc helyem, egy korall "mező". Nagyon szép hely, régen sokat voltam ott. Arra gondoltam, hogy ott bevallom Chimnek, hogy én is szerelmes vagyok belé, de aztán elvetettem az ötletet. Az esküvőn sokkal hatásosabb lesz. Már mindenki nagyon fáradt volt, így visszamentünk a szobáinkba lepihenni.
Én már a lépcső tetején voltam, amikor visszafordultam, ugyanis Jimin nem jött utánunk.
Még mindig ott állt a konyha közepén, mint aki sokkot kapott.
- Jiminie, nem jössz fel?- nem igazán reagált, így lementem, felvettem az ölembe és felvittem.
Még mindig pizsamában volt, ami mellesleg nagyon édesen állt neki, így csak lefektettem az ágyra. Én is átöltöztem pizsamába, ami összesen csak egy boxerből állt, és befeküdtem mellé az ágyba. Ő a plafont bámulta pislogás nélkül.
- Jimin, jól vagy?- nem igazán akart reagálni, ezért megrázogattam a vállát. Erre sem reagált- Le szeretnék veled feküdni- erre olyan gyorsan ült fel, mint akit nyakon öntöttek hideg vízzel.
- Hogy mi? É...én még ne...nem állok erre készen. És amúgy is, miért akarnál velem lefeküdni? Nincs jó alakom, dagadt vagyok, nincs szép arcom sem. Szóval szerelmes nem lehetsz belém- nagyon nem tetszett, hogy ilyen önképzavarja van. Hiszen mindene gyönyörű, talán még túl vékony is.
Gondoltam zavarba hozom egy kicsit, hiszen akkor nagyon aranyos tud lenni.
Gyorsan fölé támaszkodtam, és nagyon közel hajoltam az arcához, amitől az lángba borult neki.
Zavarodottan nézett bele a szemeimbe. A kezemet rávezettem az arcocskájára, és onnét elindulva szép lassan végig simítottam a testét egészen a derekáig.
Ekkor már kicsivel gyorsabban kapkodta a levegőt. Nem akartam túl messzire menni, nehogy megijedjen.
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐
FanfictionJimin és Jungkook sellők. A családjuk jóban van egymással és ennek az a következménye, hogy Jungkook húgát hozzá akarják adni Jiminhez. De vajon be fog következni? Mi lesz Jungkookal és Jiminnel? Ha kiváncsi vagy kettőjük közös történetére, akkor o...