40.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

324 32 1
                                    

A könnyeim megállíthatatlanul folytak végig az arcomon, és ezzel egyidőben kint el is kezdett esni az eső. Mintha az időjárás is átérzni, hogy mekkora most a fájdalmam ami a lelkemet ezer kicsi darabkára szaggatja szét.
Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ez mind velem történik meg. Hogy apám hülye szeszélyei miatt egy ártatlan kis élet veszett el. Úgy éreztem, hogy kitéptek egy kis darabot belőlem.

A szemem sarkából láttam, hogy Kook remegve küzd a könnyeivel, ezért felülve karjaim közé vontam őt. Itt tört el nála a mécses, szívszaggató zokogásba kezdett. Éreztem, hogy fájdalma akkora, mint az enyém.
Fogalmam sem volt arról ebben a pillanatban, hogy ezt miképp fogjuk átvészelni. Hiába lakozik bennem egy másik kicsi élet, biztosan ő is érzi, hogy most elveszített valakit.

- Kérem, hogy nyugodjanak meg, a másik baba egészségére vigyázni kell, és ez a sok stressz nem tesz neki jót, a végén még őt is elveszítik- erre azonnal abbahagytam a sírást. El sem tudom képzelni mi lenne, ha a másik picit is elveszíteném - Ma még bent kell maradniuk, hogyha valamin folytán valami gond lenne a másik babával, akkor tudjunk segíteni. Azonnal keresek Önöknek egy üres szobát.

-Nem akarok itt maradni, haza szeretnék menni. Ott van az orvosom, majd ő felügyelet alatt tart- Kook felém fordult, és olyan áthatóan nézett a szemeimbe, mintha lelátna a lelkemig.
- Ez esetben saját felelőségre engedélyezhetem a távozást, de tényleg jobb lenne, ha itt maradnának, hiszen csak egy éjszakáról van szó, és most a baba egészsége a legfontosabb- az orvos érvei ellenére sem akartam itt maradni. Nem éreztem magam biztonságban.
Némán megráztam a fejemet, mire Jungkook sóhajtva bólintott egyet.
- Rendben, akkor ez esetben távozhatnak, de kérem, hogy tényleg legyenek nagyon óvatosak!- megköszöntük az orvosnak a vizsgálatot, majd elindultunk lefelé a partra. 

- Kincsem, lassan kell úsznunk, mert a gyorsaság nem tesz jót egyikőtöknek sem, főleg tudom, hogy képes vagy hányni tőle- megfogtuk egymást kezét, és lassan belesétáltunk a vízbe, ahol átváltoztunk sellővé. 
Út közben azon gondolkodtam, hogy hogyan fogom közölni ezt a tanáccsal. Bár ez idáig ők is csak egy babáról tudnak, viszont el kell mondanunk az okát annak, hogy miért jöttünk vissza. És biztosan leolvasható az arcomról, hogy valami nincs rendben. Hazudni pedig igen pocsékul tudok.
Ahogy lassan érkeztünk a célünk felé, úgy lettem egyre idegesebb.

Kook előreengedett a kapunál, majd egyből a tanácsterem felé vettük az irányt. Bekopogtam a hatalmas ajtón, majd miután megkaptuk az engedélyt, bementünk a terembe.
- Jungkook, Jimin, mi szél hozott erre titeket ilyen hamar? Lerí rólatok, hogy valami baj van- mondtam, hogy nyitottkönyvek vagyunk nekik.
- Nos, az éjszaka apámmal álmodtam, aki nagy valószínüséggel megmérgezett. Már akkor elkezdett görcsölni a hasam, mikor pedig felébredtem már vérzett is. Kook azonnal kihívta a mentősöket, akik beszállítottak a korházba. Ott elvégeztek egy ultrahang vizsgálatot, amin kiderült, hogy ikreket vártam, és apámnak, valamint a sok stressznek köszönhetően elment az egyik baba- ezt próbáltam mind egy szuszra elmondani, hogy még véletlenül se sírjam el közben magamat.
A tanács tagjai lesokkolódva néztek ránk, majd amint elhagyta agyukat ez a kezdeti sokk, sajnálattal a szemükben nyilvánították ki nekünk őszínte részvételüket.
- Akkor azt hiszem, hogy jobb lenne, ha most lemennétek az orvosi szobába. Most mindenképpen felügyelet alatt kell lenned, nem hagyjatjuk, hogy a másik babát elveszítsd- nem tudtam eldönteni, hogy ezt most azért mondja, mert mindenképpen trónörökösre van szükség, vagy mert együtt éreznek velem.
Anyámnak egyenlőre nem akartam elmondani a hírt, mivel azt hiszem, hogy nincs is most itthon.
Kookal lementünk az orvosi szobába, ahol elmondtuk a dokinak a történteket. Ő egyből elvégzett egy vizsgálatot, majd kerített nekem egy viszonylag kényelmes korházi ágyat, természetesen egyszemélyeset, amiért húztam a számat. Hiszen így Kook nem fog mellém férni, én pedig csak úgy tudok elaludni, ha szorosan hozzá bújok.
Viszont Kook is kapott egy ágyat, csak az övé kényelmetlen volt, de azt hiszem, hogy ez is több, mint a semmi.

Sziasztok!
A szavazatok alapján Az égiekre esett a választásotok. Viszont arra gondoltam, hogy a Két virág a világ ellent is megírnám, hátha közben valamelyikőtöknek felkeltem vele az érdeklődését. Viszont mind a kettő csak érettségi után fog kikerülni, hiszen erre a könyvre is alig van időm, háromra pedig végképp nem lenne. 

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐Where stories live. Discover now