~ 𝕵𝖎𝖒𝖎𝖓 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊 ~
- Azt hiszem, hogy nem kéne több bort innunk- kezdtem el kuncogni a bénaságomon, ugyanis ki akartam szállni a jakuzziból, de annyira szédültem, hogy visszaestem a vízbe.
- Esetleg neked nem kéne több bort innod, mert a végén még összetöröd magad- húzott az ölébe Kook, amitől rendesen zavarba jöttem, ugyanis egyikőkünk sem volt már nyugalmi állapotban.A csillagos ég alatt szeretkezni a párommal egyszerűen felemelő és csodás érzés volt. Nem hittem volna, hogy Dohyun tettei után fogom még valaha élvezni a szexet, de örülök, hogy így van, mert így nem fogok olyanná válni akit megun a párja és elhagyja.
Most éppen Kook mellkasán fekszek és élvezem ahogy szerelmem a tincseimet piszkálja. Imádtam amikor anya régen ugyan ezt csinálta kiskoromban, mindig is nyugtatólag hatott rám.
Ahogyan pedig rám nézett, a sötétbarna szemei igézően magába szippantottak, ezért meg se hallottam amit mondott.
- Kincsem, haho! Hallod amit mondok?- zökkentett ki gondolataimból Kook hangja.
- Bocsánat, csak elkalandoztam egy kicsit. Megismételnéd kérlek?
- Csak azt mondtam, hogy szerintem a koronázással együtt kéne tartani az esküvőt, mert mind a kettőnél ugyan annyit kell szervezkedni, és így szerintem jobb lenne.
- Persze, jó ötlet. Imádom amikor ilyen okosságokon jár a fejed- nyomtam egy puszit ajkaira. Én csak egy puszinak szántam, de ő elvitte az egészet egy szenvedélyes csókba.
Kook kimászott alólam majd fölén hajolt, és úgy csókolt tovább. Én a karjaimat a nyakára vezettem és azt kezdtem el cirógatni. Az ujjaim többször is megakadtak már kissé hosszú tincseiben.
- Szívem, nemrég szeretkeztünk, viszont így megint fel fogsz izgatni- váltam el tőle, ugyanis már eléggé fogyott a levegőm.
- Pedig azt hittem, hogy fáradhatatlan vagy- húzódott egy félmosolyra a szája, amitől nagyon pimasznak hatott.
- Na most aztán kapni fogsz- megfogtam a fejem alatti párnát és az arcának dobtam. És ekkor kezdetét vette egy párnacsata, ami felidézte gyermekkorom boldog pillanatait.
- Anyaaa, Jungkook megkérte a kezemet, és igent mondtam neki- ordítottam végig az egész házat, remélve, hogy anya meghallja. De hiába vártam a válaszát, nem jött.
- Anyaa, itthon vagy?- kezdtem kétségbe esni, mert eléggé rossz előérzetem volt.
- Megyek, megnézem fent, te addig menj ki hátra a kertbe, hátha ott van- úgy tettem ahogyan Kook mondta. Gyorsan kiszaladtam a teraszajtón, és mikor hátrafordultam szerencsére megláttam anyát ahogyan a hintaágyban alszik.
Eleresztettem egy sóhajt és visszamentem a házba, hogy szóljak páromnak, ne keresse tovább anyát.
- Életem, ne keresd tovább anyát, kint alszik a hintaágyban. Viszont be kéne hozni, mert elég hűvös van már kint, nem akarom, hogy megfázzon.
Kook ki is ment, hogy behozza édesanyámat, én addig meg felmentem a fürdőszobába, hogy áztassam egy kicsit magamat.
Megengedtem a meleg vizet és mikor már félig megtelt a márványkád tettem bele egy rózsaszín fürdőbombát is.
Levetettem a ruháimat és beleléptem a jó meleg vízbe. Libabőr futott végig az egész testemen a jóleső meleg miatt.
- Kincsem, nékülem akartál fürdeni? Ez felháborító- elnevettem magamat durcás fején, majd megfogtam a kezét és berántottam a vízbe.
- Ezzel egy kicsit várhattál volna, legalább amíg levetkőzök. Most mindenem csurom víz.
- Szerintem most ez legyen a legkisebb gondod. Szeretkezi akarok- a velem szemben lévő ledöbbenve nézett rám, majd sejtelmesen elmosolyodott.
- Kérésed számomra parancs, Szőke hercegem- nem törődve azzal, hogy mind a ketten csurom vizesek vagyunk, felkapott a karjaiba és beszaladt velem a hálószobába, majd ledobott az ágyra.
- Nagyon hevesnek tetszik lenni, Mr. Jeon- incselkedtem vele. Szeretem néha húzni az agyát, csak mindig utána jövök rá, hogy én bánom meg.
- Te pedig nagyon pimasz vagy, megint az a csinos segged fogja bánni- hajolt rá ajkaimra, miket egy szenvedélyes és hosszú táncba hívott. És ebből tudtam, hogy a mai nem a lassú szeretkezésről fog szólni...
Sziasztok! Tudom, ez a rész nem lett valami hosszú, főképp nem igazán tartalmas, de innentől be fognak indulni megint a dolgok, legalábbis úgy tervezem.
Lenne egy kérdésem felétek. Szívesen olvasnátok olyan részt ahol jobban kifejtem a +18-as történéseket, amik Kook és Jimin között zajlanak?
ESTÁS LEYENDO
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐
FanficJimin és Jungkook sellők. A családjuk jóban van egymással és ennek az a következménye, hogy Jungkook húgát hozzá akarják adni Jiminhez. De vajon be fog következni? Mi lesz Jungkookal és Jiminnel? Ha kiváncsi vagy kettőjük közös történetére, akkor o...