44.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

313 29 0
                                    

Egy csodálatos kis szigetre érkeztünk meg. Kook bérelt egy motorcsónakot és azzal mentünk el oda. Egy kis eldugott helyen helyezkedik el, és csak egyetlen egy ház van rajta, így az egész a miénk.
Mindent fák vettek körül, olyan volt, mint egy kisebb dzsungel. Bár azért remélem, hogy itt nincsenek kígyók, mert akkor megyek is haza. Nagyon tetszett, hogy körülöttünk tegner van, de nem hiszem, hogy a nászutunk alatt egyszer is bele fogunk menni.
A motorcsónakról leszállva egyből a ház felé mentünk, ahova egy kis ösvény vezetett. Mivel éjszaka volt már, ezért kicsi lámpákkal volt kivilágítva az út, ami így az éjszaka sötétjében gyönyörűen nézett ki. 
A csomagjainkat letéve sétáltam végig félve az ösvényen. Attól tartottam, hogy az egész csak egy álom, és hamarosan felébredek belőle. De ezt az egészet azonnal elfelejtettem amikor Jungkook a karjaiba felkapott menyasszonypózba, és átvitt a ház küszöbén. Az ajtófélfa fehér virágokkal volt feldíszítve belül és kívül is, és közéjük sárga fényű füzért tűztek, ezzel még hangulatosabbá téve az egészet.
Kook nem tett le, egyből az emelet felé vette az irányt, ezért az alsó szintet meg se tudtam nézni, de nem baj, erre még úgyis lesz bőven időm.
Megálltunk egy ajtó előtt, amit férjem a könyökével próbált kinyitni, ami egy kés szenvedés után sikerült is neki, amit én csak nevetve néztem végig. Ennek meg is lett a következménye, ugyanis amint odavitt az ágyhoz, egyből ledobott arra. Persze csak finoman, nehogy valami baja essen a kis csöppségünknek.
- Mrs. Jeon, azt hiszem nem illik pimaszkodni a nászéjszakán.
- Mr. Jeon, kérem ne haragudjon rám, nem annak szántam- néztem rá kiskutya szemekkel, a hatás kedvéért még le is biggyesztettem az alsó ajkamat. Majd mikor láttam, hogy kezdi bevenni az ártatlannak, és megbánónak kinéző arcomat, egy ravasz mosolyra húztam ajkaimat- viszont azt hiszem, hogy a pimaszkodásomért büntetést érdemlek. Mondja csak, Mr. Jeon. Ön nem véli úgy, hogy rossz voltam?- Jungkook egyből úgy reagált ahogyan azt vártam.
- Ha már így mondod, lehet, hogy büntetést érdemelsz, de nem ma. Ráérünk később is, most szeretgetni szeretnélek- feltérdeltem az ágyra, és magamhoz húzva őt csókoltam meg. Imádom, hogy ilyen figyelmes, a pillanatnak megfelelően tud dönteni. A csókunk most lassú volt, mind a ketten azon voltunk, hogy átadjuk egymásnak a szerelmünket.
- Mit szólnál hozzá, ha kipróbálnánk a jakuzzit?
- Te aztán tudod, hogy hogyan kell elrontani egy romantikus pillanatot.
- Azt hiszem, hogy ez a specialitásom. De ne aggódj, a jakuzziban ugyan úgy tudjuk folytatni azt amit elkezdtünk, szóval remélem, hogy nem akarsz ellenkezni- rásimított a derekamra és kiskutya szemeit bevetve próbálta meglágyítani durcás énemet. Én meg természetesen mindig engedek neki.
- Jólvan legyen, de előtte szeretnék lefürödni, ha nem bánod- szeretnék neki egy kis meglepetést csinálni. Ő már annyi mindent tett értem, most rajtam van a sor, hogy viszonozzam ezt neki. Párom adott még egy utolsó csókot, majd kifelé vette az irányt a házból. A jakuzzi a hátsó kertben van elvileg, mivel a szobánkhoz tartozó erkélyen nem láttam. 

A bőröndömből előkerestem az egyik fehérneműmet, amit még anya ajánlott pont erre az alkalomra. Babarózsaszín színe volt, és csupa csipke volt az anyag. Ehhez van egy ugyan ilyen színű selyemköntös is, ezért azt is a kezembe vettem, továbbá elővettem a fürdéshez szükséges dolgaimat is,  majd a fürdőszobába vezetett az utam. Ott letettem a magammal hozott dolgokat a szennyeskosárra. 
A rajtam lévő ruhákat gyorsan levettem magamról, majd a földön otthagyva azokat léptem be a zuhanykabinba. Van fürdőkád is, de azt majd Kookal akarom használni. Alaposan kimostam magam, mindenemet alaposan megmostam az eperes tusfürdőmmel. A hajamat is megmostam, mivel televolt konfettivel, és valami még bele is ragadt. Amint végeztem ezekkel felvettem a már kikészített ruhákat, majd gyorsan megkerestem a konyhát. Reménykedtem, hogy találok majd valamit a hűtőben, és szerencsémre minden volt benne ami most kellett nekem. Kivettem az epret, a tejszínhabot, az egyik szekrényben találtam csokit is amit gyorsan felolvasztottam egy lábasban, majd ráöntöttem az eperre. Pezsgőt sajnos nem találtam, szóval az most sajnos kimarad. Mindent rátettem egy tálcára és a jakuzzi felé vettem az irányt. 

Kook már ott ült a vízben és, ha jól láttam nem volt rajta ruha. Látványa miatt tetőtől talpig elpirultam, de mivel háttal volt nekem ő ezt nem láthatta. 
Megköszörültem a torkomat, hogy párom végre észrevegyen, viszont arra nem számítottam, hogy mikor meglát tátott szájjal fog nézni. Jól esett, hogy így vélekedik rólam, még ha szavakkal nem is fejezte ki. Láttam rajta, hogy nagyon nehezen fogja magát vissza, hogy ne teperjen le most azonnal, ezért egy hatalmasat nyelt.
- Azt hiszem, hogy ennél szebb látványt kicsit rég láttam. Kincsem, egyszerűen gyönyörű vagy- csillogó szemeit végigvezette rajtam, és szerintem, ha szemmel vetkőztetni lehetne, akkor most pucér lennék.
- Gondoltam jó lenne, ha kicsit meglepnélek, hiszen mégis csak a nászutunkon vagyunk- ujjaival mutatta, hogy menjek oda hozzá, én pedig nem ellenkeztem, hiszen semmi okom nem volt rá.
Mikor megálltam előtte a tálcát kivette a kezemből, és a mellette lévő asztalra tette, majd végre teljesen nekem szentelte a figyelmét. Kezeit lassan felvezette belső combomig. Érintése lágy volt, mire nekem egy halk sóhaj kívánkozott ki ajkaim közül. Imádom mikor ilyen gyengéden bánik velem. Kezeimet felvezettem tarkójáig, majd pufi ujjaimat dús hajkoronájába vezettem. Kezeit az ajkai váltották fel, újból végigment térdemtől ágyékomig, csak most lágy csókokkal halmozott el. Volt mikor finoman beleharapott a combomba, de most még az is kellemesnek hatott.
Lassan elért a köntösöm övéhez amit kioldott. Egy pillanatra abbahagyta minden tevékenységét, mivel felállt a vízből, hogy jobban hozzám tudjon férni. Valóban nem volt rajta ruha, mitől én megint fülig pirultam, amit ő egy pimasz mosollyal fogadott.
- Imádom, hogy ennyi idő után még most is zavarba tudlak hozni- megint végigmért szemeivel majd kezét a ruhám pántjához vezette, és lassan elkezdte lehúzni a vállamról, mitől az anyag lehullott a földre, így már teljesen meztelenül álltam előtte. 
Kezei közé fogva az enyémet segített be a jakuzziba, majd mikor szorosan hozzábújtam ő átkrolta az egyik vállamat. Elvett a tálból egy epret, amit felém nyújtva adta számba. Egyszerre volt az egész romantikus és piszkos is. A számon maradt tejszínhabot lenyaltam, de dikert úgy, hogy Kook számára izgató legyen. 
- Kincsem, szerintem egyenlőre ne akard, hogy feliguljak, mert akkor hamar az ágyban fogunk kikötni.
- Szerintem nem muszáj az ágyban kikötnünk. Az is tökéletes ahol most vagyunk- engem is meglepett, hogy mennyire vágyom rá, de a doki szerint a terhesség miatt is van, engem pedig nem éppen zavar. Átküzdöttem magamat Kook ölébe, ahol pont jó helyre ültem. Párom szájából egy jóleső sóhaj szökött ki. Innen már tudtam, hogy nyert ügyem van. A pezsegő víz még izgatóbbnak hatott, és ahogy "ringatóztam" Kook ölében a víz velem együtt mozgott.
Jungkook kezeit derekamra vezette, és még jobban magára nyomott. A kellemes érzésre mind a ketten felsóhajtottunk. 

- Azt hiszem ez volt életem egyik legjobb szeretkezése- Kook lábai között ültem, miközben a tenger ringatizó vizét és a csillagokat néztük. A jakuzzis szeretkezlsünk után elmentünk lefürödni, és utánna kiültünk a partra. Kook talűlt bort a házban, így közben azt iszogattuk. A part is ki volt világítva, így nem ültünk teljes sötéttségben. Minden olyan hangulatos és nyugodt volt. Ebben a pillanatban úgy éreztem, hogy örökké itt tudnék maradni, persze, ha csak Kook is beleegyezik. Egyikőkünknek sincs munkája, és mivel egy szigeten vagyunk ahol csak ez az egy ház van nem tudom, hogy hogyan élnénk meg, de biztosan meg tudnánk oldani.
Távol minden bajtól, szerelmemmel töltve minden egyes napot, majd végre karjaim közt tartva a kis csöppségünket azt hiszem, hogy végleg boldogságra lelnék, de a sok rossz dolog ellenére nem mondhatom, hogy nem vagyok boldog. Viszont, ha itt maradnánk a királyságot anyának kéne vezetnie, és bár erős nő, nem biztos, hogy el tudná viselni azt a sok terhet, ami mindezzel jár.

- Min töröd a kis buksidat?- Kook meleg lehellete a nyakamra csapódott, mitől jóleső borzongás futott végig rajtam.
- Azon, hogy örökre itt tudnék maradni, és csak mi lennénk meg a babánk. Senki nem zargatna minket, nyugodtan élhetnénk az életünket.
- Csábító gondolat, és nem mondom, hogy én nem gondolkoztam már el ezen, viszont vannak kötelességeink amiknek eleget kell tennünk. Egyszer, pár év múlva talán eljutunk oda, hogy el tudjunk szakadni a királyságtól, és végre a saját életünket éljük. Viszont addig még sok mindent kell megtennünk, amiket együtt fogunk véghez vinni. Megigérem neked, hogy soha nem foglak elhagyni bármi történjék is. Hiszen megtaláltam azt amiért érdemes élnem, és ezt a világért soha nem dobnám el magamtól. Ez a dolog pedig te vagy Jimin.

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖊𝖆𝖗𝖑 𝕸𝖊𝖗𝖒𝖆𝖎𝖉/ 𝕵𝖎𝖐𝖔𝖔𝖐Donde viven las historias. Descúbrelo ahora