ch.40.zgi

856 6 0
                                    

အမုန္းကင္းေသာခ်စ္ျခင္းမုန္တိုင္း

Chapter.40.

"မေမေ.... မွ မွ....တာ့တာ"

က‌ေလးေတြကိုေက်ာင္းမွာခ်ေပးၿပီးေတာ့
အလုပ္ရွိရာကိုသူမလာခဲ့တယ္

အခန္းထဲဝင္လိုက္တာနဲ႔

"ျပသနာေတာ့တက္ၿပီ မမေရ ေဇယ်ေလ သတင္းေတြမွာပါလာလို့ "

"ဟမ္ ဘာျဖစ္တာလဲ"

"ဟို ျမတ္နိုးေမနဲ႔ ကလပ္တခုမွာ နမ္းေနတဲ့ပုံကို ေဒါင္းေဝသတင္းစာက ထုတ္ျပန္ခဲ့တယ္"

"အာ ဒီကေလးကေတာ့ ဘာေတြလုပ္ေနတာလဲမသိဘူး "

အဲ့ကိစၥေၾကာင့္ သူမလိုက္ေျဖရွင္းေနရတာ ေန႔တပိုင္းေလာက္ကုန္သြားတယ္

ေဇယ်နဲ႔ ျမတ္နိုးေမတို့ကလဲ hot search မွာ ေနရာယူေနတဲ့အျပင္ မဟုတ္တမ္းရားသတင္းေတြပါတက္လာေတာ့ သူမပိုလို့ေျဖရွင္းရခက္လာခဲ့တယ္

"မမေျပာတယ္ ဘာလုပ္လုပ္ သတိနဲ႔လုပ္လို့ မင္းရည္းစားထားခ်င္လား မကန႔္ကြက္ဘူး သတင္းသာထြက္မလာေစနဲ႔လို့ အတန္တန္မွာထားရက္နဲ႔ကြာ အခုၾကည့္လိုက္စမ္း အနံ့ခံေကာင္းတဲ့သူေတြက ဘယ္ထဲကလုိက္ထားမွန္းမသိတဲ့ဟာေတြပါလိုက္တင္လာၾကၿပီ မင္းနာမည္ပ်က္သြားနိုင္တယ္ဆိုတာသိရဲ့လား အဆိုးဆုံးက ျမတ္နိုးေမဘက္မွာ ဆုံးျဖတ္ခြင့္ရွိေနတာပဲ မင္းရဲ့အသက္နဲ႔ဂုဏ္သတင္းက သူမလက္ထဲမွာပဲ အဲ့ဒါကိုမင္းသိရဲ့လား ဟိုဖက္က မင္းကိုတရားျစဲလာရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ သူတို့ဘက္က နာမည္မပ်က္ေအာင္ မင္းကိုေခ်ာက္ထဲတြန္းခ်ၾကလိမ့္မယ္ မင္းကိုမုဒိန္းသမား ေဆးသမားလို့  ေျပာလာရင္ေရာ မီဒီယာေလာကကအရမ္းရွုပ္ေထြးတယ္ ႀကိဳးႀကိဳးစားစားတည္ေဆာက္လာတဲ့မင္းရဲ့ဂုဏ္သတင္းက ဒီတခုနဲ႔တင္ေၾကမြသြားၿပီကြ မင္းသိလား"

"စိတ္ေလ်ာ့ပါမမရယ္ ေနာက္ဆုံး ေျဖရွင္းလို့မရရင္လဲ ေထာင္ထဲဝင္လိုက္မယ္ မဟုတ္ရင္လဲ ဒီေလာကထဲကထြက္ပစ္လိုက္မယ္မမရာ အဓိကက ကၽြန္ေတာ့္မွာ မမရွိရင္ရၿပီ"

"မင္း! ေျပာတာကလြယ္သားပဲ
အရမ္းကိုေပါ့ေပါ့တန္တန္ေတြးလြန္းတယ္ မင္းကိုအရွင္းဆံုးေျပာမယ္ မင္းသာသူမ်ားေျခနင္းဖက္ျဖစ္သြားရင္ မင္းကိုဘယ္သူမွလိုခ်င္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး ငါအပါအဝင္ပဲ ငါ့မွာ သားသမီးေတြရွိတယ္ မင္းရဲ့အရိပ္မဲေအာက္ထဲ ငါ့သားသမီးေတြကိုထည့္သြင္းမယ္လို့မင္းထင္ေနတာလား  ၿပီးေတာ့ သူတို့မွာအေဖဆိုတာရွိၿပီးသား တျခားတစ္ေယာက္ကိုအေဖေခၚခိုင္းဖို့လုံးဝမလုပ္နိုင္ဘူး"

(Complete)အမုန်းကင်းတဲ့ချစ်ခြင်းမုန်တိုင်းA Storm Of Love Without Hatred Oc.Nl.Where stories live. Discover now