chapter.40.uni

1.7K 60 0
                                    

အမုန်းကင်းသောချစ်ခြင်းမုန်တိုင်း

Chapter.40.

"မေမေ.... မွ မွ ....တာ့တာ"

က‌လေးတွေကိုကျောင်းမှာချပေးပြီးတော့
အလုပ်ရှိရာကိုသူမလာခဲ့တယ်

အခန်းထဲဝင်လိုက်တာနဲ့

"ပြသနာတော့တက်ပြီ မမရေ ဇေယျလေ သတင်းတွေမှာပါလာလို့ "

"ဟမ် ဘာဖြစ်တာလဲ"

"ဟို မြတ်နိုးမေနဲ့ ကလပ်တခုမှာ နမ်းနေတဲ့ပုံကို ဒေါင်းဝေသတင်းစာက ထုတ်ပြန်ခဲ့တယ်"

"အာ ဒီကလေးကတော့ ဘာတွေလုပ်နေတာလဲမသိဘူး "

အဲ့ကိစ္စကြောင့် သူမလိုက်ဖြေရှင်းနေရတာ နေ့တပိုင်းလောက်ကုန်သွားတယ်

ဇေယျနဲ့ မြတ်နိုးမေတို့ကလဲ hot search မှာ နေရာယူနေတဲ့အပြင် မဟုတ်တမ်းရားသတင်းတွေပါတက်လာတော့ သူမပိုလို့ဖြေရှင်းရခက်လာခဲ့တယ်

"မမပြောတယ် ဘာလုပ်လုပ် သတိနဲ့လုပ်လို့ မင်းရည်းစားထားချင်လား မကန့်ကွက်ဘူး သတင်းသာထွက်မလာစေနဲ့လို့ အတန်တန်မှာထားရက်နဲ့ကွာ အခုကြည့်လိုက်စမ်း အနံ့ခံကောင်းတဲ့သူတွေက ဘယ်ထဲကလုိက်ထားမှန်းမသိတဲ့ဟာတွေပါလိုက်တင်လာကြပြီ မင်းနာမည်ပျက်သွားနိုင်တယ်ဆိုတာသိရဲ့လား အဆိုးဆုံးက မြတ်နိုးမေဘက်မှာ ဆုံးဖြတ်ခွင့်ရှိနေတာပဲ မင်းရဲ့အသက်နဲ့ဂုဏ်သတင်းက သူမလက်ထဲမှာပဲ အဲ့ဒါကိုမင်းသိရဲ့လား ဟိုဖက်က မင်းကိုတရားစြဲလာရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ သူတို့ဘက်က နာမည်မပျက်အောင် မင်းကိုချောက်ထဲတွန်းချကြလိမ့်မယ် မင်းကိုမုဒိန်းသမား ဆေးသမားလို့  ပြောလာရင်ရော မီဒီယာလောကကအရမ်းရှုပ်ထွေးတယ် ကြိုးကြိုးစားစားတည်ဆောက်လာတဲ့မင်းရဲ့ဂုဏ်သတင်းက ဒီတခုနဲ့တင်ကြေမွသွားပြီကွ မင်းသိလား"

"စိတ်လျော့ပါမမရယ် နောက်ဆုံး ဖြေရှင်းလို့မရရင်လဲ ထောင်ထဲဝင်လိုက်မယ် မဟုတ်ရင်လဲ ဒီလောကထဲကထွက်ပစ်လိုက်မယ်မမရာ အဓိကက ကျွန်တော့်မှာ မမရှိရင်ရပြီ"

"မင်း! ပြောတာကလွယ်သားပဲ
အရမ်းကိုပေါ့ပေါ့တန်တန်တွေးလွန်းတယ် မင်းကိုအရှင်းဆံုးပြောမယ် မင်းသာသူများခြေနင်းဖက်ဖြစ်သွားရင် မင်းကိုဘယ်သူမှလိုချင်တော့မှာမဟုတ်ဘူး ငါအပါအဝင်ပဲ ငါ့မှာ သားသမီးတွေရှိတယ် မင်းရဲ့အရိပ်မဲအောက်ထဲ ငါ့သားသမီးတွေကိုထည့်သွင်းမယ်လို့မင်းထင်နေတာလား  ပြီးတော့ သူတို့မှာအဖေဆိုတာရှိပြီးသား တခြားတစ်ယောက်ကိုအဖေခေါ်ခိုင်းဖို့လုံးဝမလုပ်နိုင်ဘူး"

(Complete)အမုန်းကင်းတဲ့ချစ်ခြင်းမုန်တိုင်းA Storm Of Love Without Hatred Oc.Nl.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz